Onko treffeillä pakko mennä kahvilaan käkkimään?
Inhoan kahviloita ja en ole käynyt vuosiin kahvilassa. Ajatus siitä, että maksaa useita euroja jostain kämäsestä kahvikupillisesta ja kuuntelet naapuripöydän mölyäjiä ei houkuttele. Minun vaihtoehdot treffeille on kävely tai edullinen ateria opiskelijaruokalassa. Onko edullisia tapoja ensitreffata?
Kommentit (179)
Voin kertoa että se on ihan kansainvälinen tapa.
Ehdotapa sitä ateriaa opiskelijaruokalassa, niin ghostaan välittömästi.
Ota videopuhelu sille treffikaverille, niin sun ei tarvi tavata ollenkaan.
Mene kävelylle. Opiskelijaruokalassa joutuisit kuuntelemaan naapureiden mölinää ja syöttämään deitillesi paskaa opiskelijakuraa (jonka hän itse maksaa). Vai tarkoititko että heti menisitte sun tai mun kämpille panemaan?
Voitte myös mennä Prismaan katselemaan millaisia vaatteita ja talvisaappaita haluaisit ostaa.
Eikö treffi paikaksi sovi lähes mikä vain vaikka TK:n odotustila :)
Vierailija kirjoitti:
Mene kävelylle. Opiskelijaruokalassa joutuisit kuuntelemaan naapureiden mölinää ja syöttämään deitillesi paskaa opiskelijakuraa (jonka hän itse maksaa). Vai tarkoititko että heti menisitte sun tai mun kämpille panemaan?
Sun tai mun kämpille olisi paras vaihtoehto. Ei tarvitse mennä heti panemaan, mutta mahdollisimman nopeasti pois neutraalilta alueelta.
Treffatkaa avantouinnilla. Siellä ei ainakaan tarvitse käkkiä, eikä kuunnella muitten metelöintiä. On myös ilmaista, mikä sopii sun itaralle luonteelle.
Sä voisit ehdottaa sille treffikaverille vaikka kivoja ulkoleikkejä.
Hippasta ja sen semmosta vekkulia ilmaista ajanvietettä.
Aikamonet ihmiset muuteskin tykkää ainavaan käkkiä kahvipöydän ääressä tai käkkiä milloin missäkin. Sinun ei ole mikään pakko treffailla käkkijöitä niin et itse joudu käkkimään.
Menkää luontoon ja keksikää hauskoja ulkoleikkejä.Esim. lumienkeleiden tekeminen on hauskaa eikä maksa mitään. Nyt on kai luntakin kaikkialla Suomessa. Hippasilla olo on myös hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Menkää luontoon ja keksikää hauskoja ulkoleikkejä.Esim. lumienkeleiden tekeminen on hauskaa eikä maksa mitään. Nyt on kai luntakin kaikkialla Suomessa. Hippasilla olo on myös hauskaa.
Ap ei ole hauska.
Ei ole pakko. Voi nähdä vaikka kauppakeskuksen käytävällä, jutella hetken penkillä ja sanoa moi jos ei nappaa. Sokkotreffi ei aina toimi. Muuallakin on elämää kuin deittimaailmassa ja vaihtoehto tapaamiseen.
Mä olen ollut treffeillä esim. geokätköilemässä sunnuntaiaamuna klo 8!
Vierailija kirjoitti:
Mene pulkkamäkeen treffeille.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Tuollaisella ajatustyylillä et sovellu suhteeseen joten turha mennä treffeillekkään.
Maksa daami kuppilaan käkkimään ja odotat ulkona.
Ketä kiinnostaa?