Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko treffeillä pakko mennä kahvilaan käkkimään?

Vierailija
14.12.2023 |

Inhoan kahviloita ja en ole käynyt vuosiin kahvilassa. Ajatus siitä, että maksaa useita euroja jostain kämäsestä kahvikupillisesta ja kuuntelet naapuripöydän mölyäjiä ei houkuttele. Minun vaihtoehdot treffeille on kävely tai edullinen ateria opiskelijaruokalassa. Onko edullisia tapoja ensitreffata?

Kommentit (179)

Vierailija
61/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydan aina syrjainen lintutorni katselemaan lintuja ja juomaan viinta.

-Assim

Vierailija
62/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole edes kahvinkeitintä ja silti oon käyny treffeillä kahvilassa. Ihan vaan kun halusin tavata kyseisen naisen.

Toki tää on vaan perus monivammainen trollausketju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ironista että kahvilat on mielestäsi meluisia paikkoja, mutta täpötäysi opiskelijaruokala kuitenkin kelpaa.

Vierailija
64/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole edes kahvinkeitintä ja silti oon käyny treffeillä kahvilassa. Ihan vaan kun halusin tavata kyseisen naisen.

Eihän täällä ole yhtään trollia. Kaikki täyttä totta. 

Vierailija
65/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffeillä panemaan vaan suoraan. Muuten ei tiedä onko kemiaa. Kerran nainen ehdotti minulle aika suoraan että mennäänkö seksiä harrastaa. Tavattiin kyllä kahvilassa ensin ja oltiin siellä puoli tuntia. Minä sitten menin tietenkin.

Kemiat kyllä selviää jutustelemalla. Suutelemalla selviää yhteensopivuus.

Jos noita kahta on, niin seksikin onnistuu.

Vierailija
66/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette nykyisin sovi treffejä baariin? Yhden juoman heittää jokainen janoonsa ja jos ei deitin kanssa tule kemiaa, voi poistua takavasemmalle. 

Siinä käy helposti niin, että kun se olut nousee tukkaan, alkaa ajatella "hemmetti tarjoan lisää tuolle naiselle jos siltä lohkeasi". Yleensä kuitenkaan ei lohkeaa ja rahallinen panostus valuu hiekkaan.

Vierailija
67/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän täällä ole yhtään trollia. Kaikki täyttä totta. 

Paikalla vain monivammaisia.

Vierailija
68/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette nykyisin sovi treffejä baariin? Yhden juoman heittää jokainen janoonsa ja jos ei deitin kanssa tule kemiaa, voi poistua takavasemmalle. 

Eih kaikki baareissa viihdy. Tosin alkoholistin sais satimeen samantien. Ei sillä yhteen jää, eikä edes kahteen..

Itse en alkoholia käytä, mutta nyttemmin saa jo laadukkaita holittomiakin juomia.

Vierailija
69/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niille treffeillekään pakko mennä? Itse en ainakaan uskalla liikkua ihmisten ilmoilla. Joku randomakka vie aseella uhaten treffeille, vie kämpilleen ja näännyttää kuiviin. Viikon olet teho-osastolla tiputuksessa, piimää suoraan kuiviin rusinoihin.

Vierailija
70/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia pihejä ihmisiä ei kukaan halua, sinun ei kannata mennä treffeille mihinkään.

Olet väärässä. Miehet eivät vain halua investoida ilmaan. Myöhemmin suhteessa mies tarjoaa avokätisesti naiselleen ja ostaa lahjoja.

Ihan varmasti 🤣 täällä sinäkin kiukuttelet joka päivä miten et saa pillua naisilta kahvikupin hinnalla

Vierailija
71/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia pihejä ihmisiä ei kukaan halua, sinun ei kannata mennä treffeille mihinkään.

Olet väärässä. Miehet eivät vain halua investoida ilmaan. Myöhemmin suhteessa mies tarjoaa avokätisesti naiselleen ja ostaa lahjoja.

Ihan varmasti 🤣 täällä sinäkin kiukuttelet joka päivä miten et saa pillua naisilta kahvikupin hinnalla

Jos mies vie naisensa kahvilaan, silloin mies on saanut jo naiselta piparia ja se kannattaa palkita naiselle. 

Vierailija
72/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä maksat itsesi kipeäksi kahvilassa pelkän juttutuokion takia. Kyl sie oot nuija ukko.

Vierailija
73/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä maksat itsesi kipeäksi kahvilassa pelkän juttutuokion takia. Kyl sie oot nuija ukko.

Ei kaikki ole perseaukisia ettei kahvia raaski ostaa. Tämä voi tulla yllätyksenä sohvallamakaajille.

Vierailija
74/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki ole perseaukisia ettei kahvia raaski ostaa. Tämä voi tulla yllätyksenä sohvallamakaajille.

Ajatus, että maksaa pelkästä juttelusta etoo vaikka olisi kuinka paljon rahaa. Osa miehistä on niin epätoivoisia, että maksavat pelkästä jutustelusta. 

Vierailija
75/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatus, että maksaa pelkästä juttelusta etoo vaikka olisi kuinka paljon rahaa. Osa miehistä on niin epätoivoisia, että maksavat pelkästä jutustelusta. 

Ne maksaa siitä kahvista kahvilalle. Jutustelu on edelleen ilmaista.

Vierailija
76/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppien, jotka ei ole valmiita panostamaan yhtään mitään toiseen ihmiseen, ei kannata tapailla ketään. Tapailuun kuluu aikaa, vaivaa, sosiaalista energiaa ja yleensä myös rahaa. Jos lähtökohta on, ettei toinen ole näiden arvoinen, niin miksi sinne treffeille pitää ylipäätään tunkea? Antaa sen toisen ihmisen käyttää oma aikansa ja panostuksensa johonkuhun, joka ei lähtökohtaisesti ole itara, negatiivinen ja vihamielinen.

77/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaisi lopettaa tuollainen. Rahaa ja aikaa vain menee huk

Aijaa, onko se noin helppoa? Miehistä, joita olen treffaillut, on 75% antanut minulle pakit.

78/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffeillä panemaan vaan suoraan. Muuten ei tiedä onko kemiaa. Kerran nainen ehdotti minulle aika suoraan että mennäänkö seksiä harrastaa. Tavattiin kyllä kahvilassa ensin ja oltiin siellä puoli tuntia. 

En minä halua harrastaaseksiä tyypin kanssa, joka ei ole viehättävä. Olen sitä yrittänyt ja joko sexei tunnu miltään tai sitten ällöttävältä

79/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en treffaile kahviloissa tai rafloissa ollenkaan. Yleensäkään minkään syötävän tai juotavan äärellä.

Mulla on joku fobia julkisilla paikoilla syömisten kanssa.  Edes vettä pysty juomaan, jos on pelko, että joku näkee.

Tapailen kävelyllä, puistoissa, kirjastossa, museoissa..

Okei. Eikö tuo rajoita elämää aika paljon? Esimerkiksi matkoilla sun pitää aina hakea ruoka hotellihuoneeseen... Kyllä minä ainakin haluan tapailla normaaleja ihmisiä, joilla ei ole outoja pelkoja ihan tavallisia arkipäivän juttuja kohtaan. Yleensähän ihmiset nauttivat siitä, kun pääsevät syömään ravintolaan.

Vierailija
80/179 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiallinen aloitus. Olisi toivonut, että vastauksetkin olisivat olleet sellaisia. Yksi hyvä treffipaikka on kirjastot, eli jos ei kumppani tiedä paikkaa niin siitä voi jo tehdä johtopäätöksiä. Julkiset laitokset on muutenkin aina virka-aikana auki ja avoinna kansalaisille. Kirjastot vielä myöhempään. Oulussa treffit Valkeaan, aina auki ja hieno ympäristö. Monesta kaupungista löytynee samanlaisia,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan