Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko treffeillä pakko mennä kahvilaan käkkimään?

Vierailija
14.12.2023 |

Inhoan kahviloita ja en ole käynyt vuosiin kahvilassa. Ajatus siitä, että maksaa useita euroja jostain kämäsestä kahvikupillisesta ja kuuntelet naapuripöydän mölyäjiä ei houkuttele. Minun vaihtoehdot treffeille on kävely tai edullinen ateria opiskelijaruokalassa. Onko edullisia tapoja ensitreffata?

Kommentit (179)

Vierailija
21/179 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisella ajatustyylillä et sovellu suhteeseen joten turha mennä treffeillekkään.

Suhteessa ollaan lähes aina kotona.

Vierailija
22/179 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää hiihtämään tai kävelylle. Kuumaa juomaa ja eväät mukaan. 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/179 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka menee treffeille OPISKELIJARUOKALAAN? Jonotat kauheassa ruuhkassa, etsit kukkuraisen tarjottimen haussa vapaata pöytää "anteeksi, onxtäs vapaata?" kauheassa ahtaudessa, melun takia keskustelu on mahdotonta eikö pöytiä voi varata vaan kuka tahansa voi tulla istumaan pöytääsi, jos muualla ei ole tilaa. 

Vierailija
24/179 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka menee treffeille OPISKELIJARUOKALAAN? Jonotat kauheassa ruuhkassa, etsit kukkuraisen tarjottimen haussa vapaata pöytää "anteeksi, onxtäs vapaata?" kauheassa ahtaudessa, melun takia keskustelu on mahdotonta eikö pöytiä voi varata vaan kuka tahansa voi tulla istumaan pöytääsi, jos muualla ei ole tilaa. 

Menee sellaisena aikana, jolloin ruokalassa on vähän porukkaa.

Vierailija
25/179 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemään?? Kakkimisen ymmärrän, mutta kai nyt jokaisella on vessa kotonakin eikä tarvitse lähteä kahvilaan ulostamaan.

Vierailija
26/179 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vein joskus sokkotreffin laavulle noki-kahville.

N55

Vierailija
27/179 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klo 8.30? 

Vierailija
28/179 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulle ehdotettais tuota paikkaa niin en menisi. Jätkä sais unohtaa treffit mun kanssa.

Vierailija
29/179 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on se kahvilaprovoilija, jonka mielestä treffikumppanin pitäisi tulla treffeille ap:n peräkammariin, koska julkisilla paikoilla tapailu kuulemma vääristää käyttäytymistä.

Vierailija
30/179 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vein joskus sokkotreffin laavulle noki-kahville.

N55

Hyi, ihan kuin talvisosan aikaan. Onneksi on keksitty kahvilat, joista saa laadukasta hyvänmakuista kahvia.

Vierailija
31/179 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia pihejä ihmisiä ei kukaan halua, sinun ei kannata mennä treffeille mihinkään.

Vierailija
32/179 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia pihejä ihmisiä ei kukaan halua, sinun ei kannata mennä treffeille mihinkään.

Olet väärässä. Miehet eivät vain halua investoida ilmaan. Myöhemmin suhteessa mies tarjoaa avokätisesti naiselleen ja ostaa lahjoja.

Vierailija
33/179 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotapa sitä ateriaa opiskelijaruokalassa, niin ghostaan välittömästi.

T: Netta

Vierailija
34/179 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mulle ehdotettais tuota paikkaa niin en menisi. Jätkä sais unohtaa treffit mun kanssa.

Opiskelijaruokalassa saa kahvit eurolla.

Vierailija
35/179 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi pulkkamäkitreffit on siitä hyvä valinta, jos et omista pulkkaa, niin ota iso muovipussi mukaan. Sillä voi laskea pyllymäkeä. 

Vierailija
36/179 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijaruokalassa saa kahvit eurolla.

Mä tiedän että siellä on halvempaa. Pitää olla tavallinen kahvila. 

Vierailija
37/179 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vein kerran naisen kissakahvilaan ja se maksoi yli 30€. Ensitreffeillä oli aluksi kävely, mutta siihen sisältyi kahvilassa käynti Helsingin keskustassa. Kahvit leivoksineen maksoivat 20€. Nainen oli 14 vuotta nuorempi ja todella kaunis. Kannatti maksaa sillä kerralla. Netistä löydetyn naisen kahveja en halua pääsääntöisesti maksaa ensitreffeillä.

Vierailija
38/179 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaik mennä kattelemaan tähtiä

Vierailija
39/179 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää lentokentälle katsomaan lähteviä ja saapuvia lentsikoita.

Vierailija
40/179 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkotreffit lumileikkeineen sopii sun kukkarolle.

Kumpi tekee hienomman lumiukon-kisa, lumisotaa tai tehkää lumeen metsän eläinten jälkiä (pupun, ketun, metsämyyrän ja karhun jälkiä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan