Missä teillä sijaitsee pyykkikori?
Onko teillä pyykkikori kylpyhuoneessa, makuuhuoneessa tai jos on kodinhoitohuone niin siellä?
Kommentit (28)
Mulla on kylpyhuoneessa pyykkikoneen vieressä. Ei ole kodinhoitohuonetta.
Vaatehuoneessa on pyykkikori. Asun yksin
N58v
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Heitän pyykit koneeseen.
Sama juttu. Kahden hengen talous ja kaikki vaatteet ovat sellaisia että voi pestä sellaisenaan, ei tarvitse lajitella.
Pyyhkeet jos vaihdan niin pesen samantien, samoin lakanat.
Kylpyhuoneessa pesukoneen vieressä. En näe mitään syytä miksi se olisi makuuhuoneessa.
Kylppärissä, siellä pesukonekin on.
Kylppäreissä (2 kpl) ja sieltä sitten vien ne kodinhoitohuoneeseen kun pesen pyykkiä.
Mulla on ainoastaan kaljakori,likaiset vaatteet odottaa vuoroa,pesukoneessa,taikka jossain lattialla hetken aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kylpyhuoneessa pesukoneen vieressä. En näe mitään syytä miksi se olisi makuuhuoneessa.
Mulla on vaatehuoneessa joka sijaitsee makkarin vieressä, koska riisuudun aina siellä ja kylppäri sen verran pieni, että veisi liikaa tilaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vaatehuoneessa joka sijaitsee makkarin vieressä, koska riisuudun aina siellä ja kylppäri sen verran pieni, että veisi liikaa tilaa
Hyi yäk. Möhnäset pikkarit tartuttaa hajut puhtaisiin vaatteisiin.
En tiedä mihin palvelusväki pyykkini vie, kunhan vaatteet tulevat puhtaana takaisin.
En pese pyykkiä. Kirpparilta saa puhtaita vaatteita.
Yläkerran eteisessä, kylppärin vieressä.
Kodinhoitohuoneessa kaappi jossa korit erilaatuisille pyykeille.
Mulla oli edellisessä asunnossa makuuhuoneessa koska kylppäriin ei yksinkertaisesti mahtunut.
Nykyisessä kämpässä on iso kylppäri, niin siellä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi yäk. Möhnäset pikkarit tartuttaa hajut puhtaisiin vaatteisiin.
Mene lääkäriin jos tuollaisia ongelmia on.
Ei ole. Heitän pyykit koneeseen.