Onko työpaikan juhliin siis pakko osallistua? Joudun puhutteluun
maanantaina kun en osallistunut jouluruokailuun. Ahdisti ajatuskin mennä vapaapäivänä puolituttujen kanssa pieneen tilaan syömään. Nyt sain sitten viestin missä palataan asiaan maanantaina. Mitä ihmettä sanon, totuuden?
Kommentit (66)
Ehkäpä pomosi haluaa vain keskustella asiasta, onko jokin työyhteisössä skismoja?
Ehkäpä hän haluaa tiedustella sinua enemmänkin töihin, mutta tuo pois jääminen voisi olla signaali ettet viihdy.
Näin oikea esimies tekisi, eikä syyttäisi eikä varsinkaan rankaisisi tuollaisesta.
Itse en ole ikinä osallistunut tuollaisiin humpuukeihin, mutta ymmärrän kyllä tuollaisen toiminnan.
Sain soiton esimieheltäni. Tulen saamaan potkut koska en mennyt tapahtumaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
No tuo nyt on täyttä höpöhöpöä
Vierailija kirjoitti:
Ja miten hän perusteli sen, että sinun olisi vapaapäivänäsi pitänyt mennä?
Vierailija kirjoitti:
Älä esiinny minuna.
En ole saanut mitään puhelua, joku trollaa apn nimissä.
Mua niin ahdistaaaaaaaaaa. Äitis kanssako haluaisit loppu elämän elää?
Vissiin on. Kerran olin työkokeilussa enkä mennyt sen työpaikan pikkujouluihin keskellä viikkoa ne oli. Ne oli ilmottanut työkkäriin että luvaton poissaolo ja työkkäri uhkas karenssilla ja jouduin selvittää miksen ollut töissä eli pikkujouluissa.. Minä tosiaan sain karenssin ja minä tein sitten oman päätöksen että lopetin työkokeilun siihen. Kyllä minä yhdet karenssit kestän.
Vierailija kirjoitti:
trolli trolli trololooooo
Vierailija kirjoitti:
Vissiin on. Kerran olin työkokeilussa enkä mennyt sen työpaikan pikkujouluihin keskellä viikkoa ne oli. Ne oli ilmottanut työkkäriin että luvaton poissaolo ja työkkäri uhkas karenssilla ja jouduin selvittää miksen ollut töissä eli pikkujouluissa.. Minä tosiaan sain karenssin ja minä tein sitten oman päätöksen että lopetin työkokeilun siihen. Kyllä minä yhdet karenssit kestän.
Vietettiinkö pikkujouluja työaikana? Jos pikkujoulut oli työajan ulkopuolella niin karenssi on laiton.
Minä en ole aina päässyt jouluaterialle - olen saanut pomolta samaan ravintolaan lahjakortin, voimassa vain pari viikkoa.(hoitoala)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutteluun tuollaisesta? On kyllä omituinen työpaikka. Olen jättänyt jo useampana vuonna pikkujoulut ja virkistyspäivät ym. välistä, koska en vaan tykkää sellaisista. Ei ole ollut kenellekään ongelma.
Kyllä. Viestiini vastattiin: selvä, palataan asiaan maanantaina kun tulet töihin. En tiedä mitä on eessä, pelottava viesti jotenkin.
En mä tuota mieltäisi puhuttelukutsuksi, jos siis ihan asiallisesti ilmoitit, ettet pääse.
Mä en vaan vastaa vapaapäivinä töistä tuleviin puheluihin. Enkä ole joutunu puhutteluihin.
Jos tapahtuma on kaikille pakollinen niin työnantajan pitää määrätä työvuoro kaikille tähän ajankohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tilaisuudet ovat "pakollisia" tyyliin kaikki osallistuvat.
Pakollisia tilaisuuksia voi olla vain ja ainoastaan työaikana.
Vain työlistaan merkitty on pakollista.
Tämä: MIKSI IHMEESSÄ KUVITELLAAN, ETTÄ KAIKKI KAIPAA JOTAIN YHTEISTÄ HÖMPÄN PÖMPPÄÄ TÖISSÄ? Mulle riittää, että saan tehdä työni RAUHASSA , eikä järjestetä mitään hemmetin sirkusta siellä. SE AHDISTAA.
Miksi ei voida ymmärtää, ettei se yhteisöllisyys tai yhdessä pämppääminen ole kaikille tärkeää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Tämä jouluruokailu oli ap:n mukaan työaikana, paitsi että ap:lla oli vapaapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Tämä jouluruokailu oli ap:n mukaan työaikana, paitsi että ap:lla oli vapaapäivä.
Mutta eihän se ollut ap:n työaikana.
Ok, no nyt selvisi että on trolli. Joo ei ole pakollista osallistua siltikään.