Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän koulujärjestelmä ei kannusta meitä ollenkaan omavaraisuuteen

Vierailija
14.12.2023 |

Mikä taas kielii aika paljon siitä miten valtakoneisto koittaa pitää meitä kahleissaan

Jos ihminen on omavarainen, hän ei ole valtakoneistolle enää rahantekoväline, sen takia valtakoneisto mustamaalaa kaikki omavaraiset henkilöt hörhöiksi

JA HUOM, tää on myös syy miksi meidän maataloutta ei tueta!!!!!!!

Nähkää totuus!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin

Vierailija
2/5 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun haave

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin

Vierailija
4/5 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maassa sinä asut, kun kun kirjoitat "meidän maataloutta ei tueta"? Et ainakaan missään EU-maassa, koska täällä on monenlaisia maataloustukia.

Vierailija
5/5 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvänen aika, jokaisella on aivot ja voidaan ihan itse päätellä, että omavaraisuus on hyvä asia.

Olen itse muuttanut vakituisesti asumaan mökille, tehnyt siitä paikan, jossa voi elää vaikka sähköt olisivat poikki, jossa riittää ruokaa koko vuodeksi, jotenkuten.

Olen maksanut velkani pois työlläni ja pitänyt itseni hyvässä kunnossa, jotten tarvitse lääkitystä, ainakaan toistaiseksi.

Ja elän ihan normaalia työssäkäyvän elämää, en minkään hippihörhön, eikä minua ole mustamaalattu. Yksi harrastuksistani on vain puutarhanhoito, vaikken siitä erityisemmin pidäkään. Se vaan tuottaa minulle puhdasta ruokaa, jota ei enää juurikaan kaupasta saa, ei ainakaan edullisesti. Elämä on valintoja täynnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä