Tutkimus: naimattomat ja lapsettomat naiset ovat onnellisimpia
"We may have suspected it already, but now the science backs it up: unmarried and childless women are the happiest subgroup in the population. And they are more likely to live longer than their married and child-rearing peers, according to a leading expert in happiness."
Näyttää siltä, että miehet ja lapset vahingoittavat naisten onnellisuutta ja terveyttä. Mitä ajatuksia herättää?
https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2019/may/25/women-happier-with…
Kommentit (361)
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset haluaa parisuhteen jos he ovat sinkkuina onnellisempia?
Ap haluaa että kukaan muukaan nainen ei hankkisi parisuhdetta koska hänelläkään ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ne naiset haluavatkaan, jotka ovat todenneet olevansa sinkkuna onnellisempia kuin parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos näin on että naimattomat ja lapsettomat naiset on onnellisempia niin kertokaa sitten miksi lähes jokainen nainen haluaa mennä parisuhteeseen? Ikisinkkuja naisista on varmasti luokkaa 1-2 prosenttia.
Miksi siis naiset haluaa mennä parisuhteeseen vaikka he ovat onnellisempia sinkkuina?
Eivät ole vielä modernin feminismin aivopesemiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ne naiset haluavatkaan, jotka ovat todenneet olevansa sinkkuna onnellisempia kuin parisuhteessa.
Eli vain todella harva nainen on onnellisempi sinkkuna kuin suhteessa koska melkein kaikki naiset haluaa olla parisuhteessa? Nainen on onnellisempi parisuhteessa kuin sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha uutinen joka on linkattu tänne satoja kertoja.
Mikä on aloituksen pointti? Kerätä palstan miesvihaajat yhteen ketjuun?
Miksi miehet suuttuvat siitä jos naiset pystyvät olemaan onnellisia ilmankin heitä? Ei se ole mitään miesvihaa jos viihtyy itsekseen.
En väittänyt että olisi. Tiedustelin ketjun aloituksen motivaatiota. Uutinen ei ole uusi ja aloitus on vihjaileva. Ketjussa muutenkin esitetään valheellisia väittämiä, samoja joita on ollut lukuisissa muissakin ketjuissa. Tämä antaa ymmärtää ettei aloittaja ole ensikertaa asialla.
Joten kysynkin miksi?
Mukavaa vaihtelua teidän inkkelien lukuisille päivittäisille ulinaketjuille.
Aivan eli päivän kymmenes miesvihaketju.
Todistit pointtini, te inkkelit ette kykene kuin miesvihaan.
Vierailija kirjoitti:
Että äitisi olisi ollut onnellisempi ilman sinua.
En usko tätä. Nuorena ehkä, mutta taatusti ei vanhemmalla iällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä vaimo sitten on painostanut minut ensin tekemään lapsia ja sitten vielä naimisiin?
Hullujako te naiset olette? En ole ihan ainoa mies joka on suostunut lapsiin naisen vauvakuumeen takia. Ei ne miehet siitä perheestä unelmoi.
Miehet ei unelmoi perheestä? Tämän palstan postaukset antavat vähän erilaisen kuvan.
Mitkä postaukset? Nämä missä pillumehut valuen haukutte miehiä?
Miksi otat sen miesten haukkumisena jos naiset ovat omillaan onnellisia?
Tui tui, en ottanut kantaa aloitukseen vaan viesteihin jossa haukutte miehiä täällä varsin asiattomilla termeillä.
Toki se on sinun kaltaiselle "ihmiselle" ihan normaalia kielenkäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat loisia jotka imevät naisista kaiken energian. Jokainen nainen jolla on vähänkin itsesuojeluvaistoa pysyy niistä erossa.
Ei voi kuin nauraa, oikeasti. Tää menee jo överiksi.
Ei mene, tuo on ihan tavallinen suomalaisen naisen ajatusmaailmaa.
Voikin miettiä miksi nuoret miehet edes haaveilevat suomalaisesta naisesta. Koulussa voisi kertoa vähän enemmän näistä asioita.
Sinä "nuori" mies olet vuosikausia jankuttanut tätä asiaa täällä, etkä vieläkään ole asialle tehnyt mitään. Kotiovelleko se " Aasialainen" nainen sulle pitäisi toimittaa?
Voin sanoa, että minä ainakin olen onnellinen lapsettomana sinkkunaisena.
Vierailija kirjoitti:
Ikäsi?
Vierailija kirjoitti:
Oletko tappanut lapsesi vai miten teit vertailun näiden kahden asian välillä?
Ei lapsia, ei eläkkeenmaksajia, jos ei nyt koneinsinöörit pysty paikkaamaan tilannetta.
Onneksi pääsen hautaan ennen tuota.
PS, en ole sitä mieltä, että lapsia tulee hankkia, jotta eläkkeen maksajia riittää.
Mutta kuka ne eläkkeet maksaa, vai säästättekö pienistä palkoistanne vanhuuden varaa?
Mun elämässä parasta on on ollut lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat loisia jotka imevät naisista kaiken energian. Jokainen nainen jolla on vähänkin itsesuojeluvaistoa pysyy niistä erossa.
Ei voi kuin nauraa, oikeasti. Tää menee jo överiksi.
Ei mene, tuo on ihan tavallinen suomalaisen naisen ajatusmaailmaa.
Voikin miettiä miksi nuoret miehet edes haaveilevat suomalaisesta naisesta. Koulussa voisi kertoa vähän enemmän näistä asioita.
Sinä "nuori" mies olet vuosikausia jankuttanut tätä asiaa täällä, etkä vieläkään ole asialle tehnyt mitään. Kotiovelleko se " Aasialainen" nainen sulle pitäisi toimittaa?
Olen kylläkin keski-ikäinen enkä ole aasialaisen naisen tarpeessa, kiitos tarjouksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen saanu tällä palstalla käsityksen, et sinkut yksinäiset on masentuneita.
Kuulemma sinkkumiehet ovat masentuneita ja säälittäviä vätyksiä, mutta incel-naiset taas ovat voimaantuneita ja onnellisia.
Sinkkunaiset nauttivat elämästä ilman miehiä. Miehet eivät pysty kun se ainainen pllunkiilto silmissä.
Rakkaus on pohjimmiltaan pelkkää panemista vaan, ja naiselle elämässä tärkeintä on rakkaus. Ilman sitä nainen on hukassa, ja sairastuu mieleltään.
Lol. :DDD. Nainen tarvitsee huonoa, rakkaudetonta seksiä kuin kala polkupyörää.
Joo, mutta naiselta pitää n u s s i a aivot pellolle. Vasta sitten nainen on tyytyväinen ja hysteerisyys katoaa.
Toisenlaisiakin tutkimustuloksia on saatu:
https://aitiydenihme.fi/vanhemmat/tutkimusten-mukaan-lasten-saaminen-pi…
Jotkut tutkimukset ovat jopa väittäneet, että naisten solujen telomeerit kuluisivat äideillä hitaammin. Erityisesti iäkkäämmillä äideillä. Sinänsä ymmärrettävää, että luonto pyrkii kaikin keinoin varmistamaan jälkeläisen selviytymisen. Joku, jolla on enemmän aikaa, voi kaivaa tutkimuksen silmäiltäväkseen.
Hitto, tämä aihe on mennyt päivystävälle paltainkkelille tunteisiin :D
Tokihan se kirvelee kun faktat kerta toisensa jälkeen taistelee omaa agendaa vastaan. Ja muutenkin nämä lähestyvät joulunpyhät ovat ilmeisesti muistuttaneet liikaa omasta yksinäisyydestä, kun hän on ollut tavallista ahkerampi muutenkin.
Mut hei, älä itke rakas inkkeli, me palstamammat ollaan täällä sua varten pyhinäkin <3
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsia, ei eläkkeenmaksajia, jos ei nyt koneinsinöörit pysty paikkaamaan tilannetta.
Onneksi pääsen hautaan ennen tuota.
PS, en ole sitä mieltä, että lapsia tulee hankkia, jotta eläkkeen maksajia riittää.
Mutta kuka ne eläkkeet maksaa, vai säästättekö pienistä palkoistanne vanhuuden varaa?
Jos eläkettä ei saa niin vankilaan pääsee aina. Siellä on terveydenhuolto pakollinen, saa katon päänsä päälle ja ruokaa riittää.
Aika moni ei nykyään haluakkaan. Sitähän sitä itketään että on syntyvyys matalaa ja yhyy