Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: naimattomat ja lapsettomat naiset ovat onnellisimpia

Vierailija
14.12.2023 |

"We may have suspected it already, but now the science backs it up: unmarried and childless women are the happiest subgroup in the population. And they are more likely to live longer than their married and child-rearing peers, according to a leading expert in happiness."

Näyttää siltä, että miehet ja lapset vahingoittavat naisten onnellisuutta ja terveyttä. Mitä ajatuksia herättää?

https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2019/may/25/women-happier-with…

Kommentit (361)

Vierailija
41/361 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen saanu tällä palstalla käsityksen, et sinkut yksinäiset on masentuneita. 

Kuulemma sinkkumiehet ovat masentuneita ja säälittäviä vätyksiä, mutta incel-naiset taas ovat voimaantuneita ja onnellisia.

Sinkkunaiset nauttivat elämästä ilman miehiä. Miehet eivät pysty kun se ainainen pllunkiilto silmissä.

Rakkaus on pohjimmiltaan pelkkää panemista vaan, ja naiselle elämässä tärkeintä on rakkaus. Ilman sitä nainen on hukassa, ja sairastuu mieleltään. 

Lol. :DDD. Nainen tarvitsee huonoa, rakkaudetonta seksiä kuin kala polkupyörää. 

Vierailija
42/361 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä, mies/lapsi on iso kulu ja yleensä vaatii hirveästi, että voit pitää sellaista saman katon alla. 

Itsekseen oleminen ei vaadi mitään. 

Sinulle elämä on siis vain taloudellinen tapahtuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/361 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen saanu tällä palstalla käsityksen, et sinkut yksinäiset on masentuneita. 

Kuulemma sinkkumiehet ovat masentuneita ja säälittäviä vätyksiä, mutta incel-naiset taas ovat voimaantuneita ja onnellisia.

Sinkkunaiset nauttivat elämästä ilman miehiä. Miehet eivät pysty kun se ainainen pllunkiilto silmissä.

Miehet pystyvät elämäään metsässä ilman naisia, mutta naiset eivät pysty elämään ilman huomiota. 

En oo kertaakaan nähnyt sinkkunaisia, jotka eivät olisi kitissyt jostain ihmeellisistä jutuista. Ja ihmetyttää mysö se, että miksi naiset pariutuvat, kun ovat kerran eläneet sinkkuelämää ja onnellisempia? Eivätkö naiset itse tiedä, mitä on onnellisuus, kun niille pitää kertoa, että he olivat onnellisempia, kun olivat sinkkuja? lol 

Nainen itse päättää omasta elämästään. Jos tietoisesti hakeutuu huonoon ratkaisuun, saa itkeä lisää mun puolestani. 

Vierailija
44/361 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla mies ja lapsi lisänneet onnellisuutta huomattavasti.

Halusin miehen ja lapsen ja mun mies on hyvä mies, sekä isänä, puolisona että rakastajana. Mikäs tässä ollessa. En ole mikään kuorman alle hautautuva työmyyrä vaan onnellinen ja rakastettu nainen.

Tämä onkin ihannetilanne jos olet perheorientoitunut nainen. Monilla vaan mies paljastuu pettymykseksi.

Vierailija
45/361 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyseessä on se sama ilmiö, kuin siinä, että suomalaiset mitataan aina onnellisimmaksi kansaksi.

Eli lapsettomat yksin olijat on vähemmän onnettomia kuin muut, syystä tai toisesta. 

Vierailija
46/361 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja heti kun uutisessa uutisoidaan kuinka Harkimo sun muut on ottanut itselleen nuoremman naisen rinnalleen niin naisilta lähtee yöunet

naisten tyytymättömyys on itsensä tekemä! 

Älä höpise. Eivät ole tavisäijiä.

Turpa kii ja lue se: https://www.vauva.fi/keskustelu/5381570/hjallis-harkimo-seurustelee-rei…

Vierailija
47/361 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiin 53

naiset pariutuvat, milloin ihastuvat ja tunne on molemminpuolinen. Tietysti se voi johtaa pettymykseen puolin tai toisin tai molemmin puolin. 

Vierailija
48/361 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat loisia jotka imevät naisista kaiken energian. Jokainen nainen jolla on vähänkin itsesuojeluvaistoa pysyy niistä erossa.

Munanpuutteessa olevan vanhan piian ohje.

Eiköhän tuota löydy helposti tinderistä, jos kiinnostaa. Näin ainakin palstamiesten mukaan. 

Vierailija
49/361 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolen denatsifikaatio naisesta mieheksi tekisi näille omahyväisille etuoikeutetuille tytöille ja naisille hyvää.

Totalitaristeja ovat ne, jotka haluavat ohjailla vieraiden ihmisten elämää väkisinparittamalla heitä. Ovathan vieraat ihmiset juuri sinun kansallissosialistisia resurssejasi. Voitkin aloittaa oman denatsifikaatiosi palauttamalla aivosi tehdasasetuksiin.

Vierailija
50/361 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2019 uutinen on ap:lle aivan uusi vaikka se on tänäkin vuonna heitetty tälle palstalle päivittäin?

Vierailija
51/361 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kotipiika+tunne-elåmöm säätelijä+talouden tasapainottaja+seuralainen,joka kuuntelee miehen jorinoita.

Vierailija
52/361 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin miehen ja lapsen ja mun mies on hyvä mies, sekä isänä, puolisona että rakastajana. Mikäs tässä ollessa. En ole mikään kuorman alle hautautuva työmyyrä vaan onnellinen ja rakastettu nainen.

Tämä onkin ihannetilanne jos olet perheorientoitunut nainen. Monilla vaan mies paljastuu pettymykseksi.

Mies on pettymys koska hyviä miehiä ei nykynaisten parisuhdepelleily kiinnosta. Naisilla ei ole miehille mitään annettavaa. Siis niille hyville miehille. 

Ne huonot miehet jotka ei kaipaa kuin tiskikonetta jolla on reikä ovat sitten eri eria. 

Vierailija
53/361 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset ihmiset ovat myös onnellisempia.

Vierailija
54/361 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla varma, että ihmisten, ei miesten eikä naisten, onnellisuus kyllä lisäänny tällaisilla vanhojen artikkelien väittämillä.

Monet ihmiset on nykyään niin auktoriteettiuskovaisia, että ihan sama mitä joku tutkija väittää, niin vaikka kuinka tuntuisi itselle epämukavalta vaikka joku jääkylpy tms, eikä mitään hyötyjä näkyisi, niin väkisin vaan pusketaan, koska joku omaan korvaan uskottavalta kuulostava ihminen näin sanoi. 

Vierailija
55/361 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha uutinen joka on linkattu tänne satoja kertoja.

Mikä on aloituksen pointti? Kerätä palstan miesvihaajat yhteen ketjuun?

Vierailija
57/361 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän tutkimuksen metodit ja johtopäätökset on kyseenalaistettu moneen kertaan, mutta koska sopii narratiiviin niin sitähän on kiva viljellä. eiköstä niin

https://ifstudies.org/blog/number-5-in-2019-are-married-people-still-ha…

https://www.psychologytoday.com/us/blog/the-philosophers-diaries/202105…

Tämän? Useat tutkimukset kertovat saman asian. Myös Suomessa asiaa on tutkittu paljon

Oleellisimpia ja tyytyväisimpiä ovat sinkkunaiset, seuraavana tulevat parisuhteessa olevat miehet. Onnettomimpia ja tyytymättömimpiä ovat sinkkumiehet.

Eli mies hyötyy parisuhteesta, nainen ei hyödy. Naisilla jopa talous ja terveys huononee parisuhteessa.

Vierailija
58/361 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on pettymys koska hyviä miehiä ei nykynaisten parisuhdepelleily kiinnosta. Naisilla ei ole miehille mitään annettavaa. Siis niille hyville miehille. 

Ne huonot miehet jotka ei kaipaa kuin tiskikonetta jolla on reikä ovat sitten eri eria. 

"Hyvä mies" on täysin mielikuvituksen tuotetta.

Vierailija
59/361 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vievät aikasi, energiasi, mielen- ja fyysisen terveyden sekä talouden ja siinä sivussa vielä vahingoittavat läheisiäsi. 

Vierailija
60/361 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat loisia jotka imevät naisista kaiken energian. Jokainen nainen jolla on vähänkin itsesuojeluvaistoa pysyy niistä erossa.

Ei voi kuin nauraa, oikeasti. Tää menee jo överiksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi