Tutkimus: naimattomat ja lapsettomat naiset ovat onnellisimpia
"We may have suspected it already, but now the science backs it up: unmarried and childless women are the happiest subgroup in the population. And they are more likely to live longer than their married and child-rearing peers, according to a leading expert in happiness."
Näyttää siltä, että miehet ja lapset vahingoittavat naisten onnellisuutta ja terveyttä. Mitä ajatuksia herättää?
https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2019/may/25/women-happier-with…
Kommentit (361)
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen saanu tällä palstalla käsityksen, et sinkut yksinäiset on masentuneita.
Miehet, ei naiset
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen saanu tällä palstalla käsityksen, et sinkut yksinäiset on masentuneita.
No se nyt on perheellisten propagandaa vaan.
Mulla mies ja lapsi lisänneet onnellisuutta huomattavasti.
Halusin miehen ja lapsen ja mun mies on hyvä mies, sekä isänä, puolisona että rakastajana. Mikäs tässä ollessa. En ole mikään kuorman alle hautautuva työmyyrä vaan onnellinen ja rakastettu nainen.
Lapsettomana sinkkuna oleminen on maailman parasta.
Vierailija kirjoitti:
Tämän tutkimuksen metodit ja johtopäätökset on kyseenalaistettu moneen kertaan, mutta koska sopii narratiiviin niin sitähän on kiva viljellä. eiköstä niin
https://ifstudies.org/blog/number-5-in-2019-are-married-people-still-ha…
https://www.psychologytoday.com/us/blog/the-philosophers-diaries/202105…
Mmutku mä löysin tämmösen tutkimuksen mikä sopii mun ajatteluun, niin pakkohan sen on olla totta
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat loisia jotka imevät naisista kaiken energian. Jokainen nainen jolla on vähänkin itsesuojeluvaistoa pysyy niistä erossa.
Munanpuutteessa olevan vanhan piian ohje.
Vierailija kirjoitti:
Mulla mies ja lapsi lisänneet onnellisuutta huomattavasti.
Halusin miehen ja lapsen ja mun mies on hyvä mies, sekä isänä, puolisona että rakastajana. Mikäs tässä ollessa. En ole mikään kuorman alle hautautuva työmyyrä vaan onnellinen ja rakastettu nainen.
Miksi tätä on alapeukutettu? Kel onni on, se onnen kätkekööt?
Niin totta. Terveisin naimaton ja lapseton nainen
Olen kateellinen kaikille naimattomille ja lapsettomille. Itse olen perheellinen ja ollut parisuhteessa +30v. Uskon täysin että olisin onnellisempi ensin mainittuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma sinkkumiehet ovat masentuneita ja säälittäviä vätyksiä, mutta incel-naiset taas ovat voimaantuneita ja onnellisia.
Sinkkunaiset nauttivat elämästä ilman miehiä. Miehet eivät pysty kun se ainainen pllunkiilto silmissä.
Haaveilen joka päivä yksinolosta
Kun olen seurannut tuttavapiirissä olevien äitien elämää niin voi vain sanoa että en ole ollenkaan yllättynyt tämän tutkimuksen tuloksista. Ovat aina väsyneitä ja lasten isät eivät hoida sovittuja asioita, harrastukset jääneet koska ei aikaa niille yms
Vierailija kirjoitti:
The Guardian on tunnettu siitä, että se höpisee aivan hölmöjä, mitä tulee tieteeseen ja tutkimukseen.
Onnellisuus on ohimenevä tunne, ja Iso-Britanniassa onnellisuus tarkoittaa iloisuutta. Ei länsimainen ihminen ole iloinen, vaan monenlaisten negatiivisten tunteiden, kuten kateuden, kaunan, katkeruuden, kostonhimon yms. riivaama otus, koska tämän elämällä ei ole tarkoitusta.
Kannattaa löytää elämälle tarkoitus, jotta psykologinen hyvinvointi olisi mahdollista.
Noita tutkimuksia on tehty ympäri maailman ja samat tulokset niissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolen denatsifikaatio naisesta mieheksi tekisi näille omahyväisille etuoikeutetuille tytöille ja naisille hyvää.
Totalitaristeja ovat ne, jotka haluavat ohjailla vieraiden ihmisten elämää väkisinparittamalla heitä. Ovathan vieraat ihmiset juuri sinun kansallissosialistisia resurssejasi. Voitkin aloittaa oman denatsifikaatiosi palauttamalla aivosi tehdasasetuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma sinkkumiehet ovat masentuneita ja säälittäviä vätyksiä, mutta incel-naiset taas ovat voimaantuneita ja onnellisia.
Sinkkunaiset nauttivat elämästä ilman miehiä. Miehet eivät pysty kun se ainainen pllunkiilto silmissä.
Rakkaus on pohjimmiltaan pelkkää panemista vaan, ja naiselle elämässä tärkeintä on rakkaus. Ilman sitä nainen on hukassa, ja sairastuu mieleltään.
Venäjän propagandaa
Että Suomi näivettyy
Ja jos tutkimuksen lukee, huomaa että tuo pätee vain jos ei halua miestä elämäänsä. Vastentahtoisesti lapsettomilla tilanne on toinen.
Sama tilanne miehillä: jos et kaipaa naista elämääsi, olet onnellisempi ilman naista.
Se että joku nainen on oikein tehnyt tutkimusta jotta pääsee tuohon päätelmään on törkeää yhteiskunnan tukien väärinkäyttöä
Se on totta, pitkään olen ollut lapseton sinkku eikä käy kateeksi väkivaltaisten lapsien vanhempia,jatkuvasti ovat väsyneitä,kiukkuisia ja tiuskivat koska eivät saa lapsiaan jotka pompottaa niitä kuriin. Vain harva osaa kasvattaa lapsia. Itse en ole koskaan kaivannut parisuhdetta ja lapsia. Miksi väkisin pitäisi olla jonkun kanssa? Elämänlaatu parempaa ja rahaa jää enemmän. Olen seurustellut 2 kertaa ja molemmilla kerroilla miehet kertoivat että olivat vaan mun mieliksi suhteessa! Eli ottivat vain koska ei ollut parempaa tarjolla....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olennaisinta lienee se, onko yksin eläminen oma valinta.
ja tuohon tarvitaan tutkimus jolla paukutella henkseleitä vuosien ajan?
Kuinka säälittävällä tasolla naiset ovat?
Tämän tutkimuksen metodit ja johtopäätökset on kyseenalaistettu moneen kertaan, mutta koska sopii narratiiviin niin sitähän on kiva viljellä. eiköstä niin
https://ifstudies.org/blog/number-5-in-2019-are-married-people-still-ha…
https://www.psychologytoday.com/us/blog/the-philosophers-diaries/202105…