Mitä teen? Ero tulossa ja olen lapseton 39 v, ja perhe on ollut suurin haaveeni
Mies tuossa nukkuu vieressä. Rakastan häntä ja halusin enemmän kuin mitään muuta perheen. Mutta nyt miehestä tuli esiin, että hänellä ei ole riittävästi emptiaa. Kerroin hänelle jopa, että tunnen suhteessa henkistä väkivaltaa, en saa vastauksia kysymyksiini. Minä Itkin ja puhuin sydämestäni ja mies sanoi, ettei hänen tarvitse kuunnella minua ja käski minun olemaan keikuttamatta venettä.
Voiko tästä tulla mitään? Kerroin nyt tilanteesta tässä vain lyhyesti, mutta minulla on siis jo yksi aiempi väkivaltainen suhde taustalla. Ja nyt minulle tuli se sama lytätty, maahan poljettu olo ja vaikka kuinka vilpittömästi, haavoittuvaisesti puhun miehelle, niin en saa häneltä vastauksia.
Olen nyt 39-vuotias ja jos eroan, en koskaan tule saamaan omia biologisia lapsia, koska aika loppuu kesken. En pysty itselliseen äitiyteen, koska minusta tuntuisi niin väärältä se, että minun valintani takia lapsella ei ole isää.
Mitä teen? Selviänkö tästä surusta koskaan? Minulla ei ole ketään, kenen kanssa puhua niin kirjoitan tänne.
Minä myös kannustan tekemään lapsen tuon nykyisen kanssa. Jos äijä on ihan mahdoton niin voit erota jo raskausaikana kertomatta miehelle raskaudesta.