Oletko varannut kotivaran kotiin?
Kotitalouksien pitäisi miettiä ja valmistautua poikkeusoloihin varaamalla kotivara 3:ksi päiväksi kotia. Löytyykö kotoasi kotivara?
minulla on kotivara varattuna poikkeusoloihin ja pärjään 3-5 päivää kotivaralla. Nyt tilanne sellainen että hankkikaa hyvät ihmiset kotivara kaappiin. Olen myös pakannut kassin eteiseen valmiiksi mikäli äkkilähtö tulee. Kannattaa etukäteen valmistautua.
Kommentit (25)
Viikon ruuat ostetaan kerralla ja muuten ei olla varauduttu mitenkään. Pitäisikö rampata kaupassa koko ajan ollakseen joku 3 päivän kotivara. Juu ei onnistu.
Pakastimessa paljon hirven lihaa niin kyllä me pärjäisimme jokin verran. Varmaan joku pari viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös varautunut muuttamaan ulkomaille. Asunto on siellä tällä hetkellä vuokralla :)
Kun paska osuu tuulettimeen niin kulkeeko lennot ja laivat mielestäsi ulkomaille normaalisti? Pystytkö edes poistumaan maasta?
Vierailija kirjoitti:
Viikon ruuat ostetaan kerralla ja muuten ei olla varauduttu mitenkään. Pitäisikö rampata kaupassa koko ajan ollakseen joku 3 päivän kotivara. Juu ei onnistu.
Hä? Sillä viikon kauppareissulla kun ostaa ylimääräisen pakkauksen sitä sun tätä säilyvää, mitä tulee muutenkin syötyä, niin siinähän se kotivara kertyy ilman ramppaamista.
Miksi varautuisin, jos Suomi joutuu sodan uhan alle palmu rannat odottavat minua. Sotikoon ne jotka veivät Suomen natoon, eli kansanedustajat ja lehdistö.