IL: Mika Aaltola myönsi olleensa nuorempana naistenmies - "Kun sitä on pitkä ja varmaan aika komeakin, niin siitä sitten seuraa asioita"
https://www.iltalehti.fi/iltv-totuus-minusta/a/9ee39fa7-b6bd-4ece-943d-…
Aikamoista... Tunnustaisiko joku mamma jopa saaneensa Mikalta?
Kommentit (594)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä tämä kertoo suominaisesta? Eihän tämä itseä yllätä, että pitkä ja komea saa naista, mutta vähän tuntuu turhauttavalta että naisissa on näin geneerisesti stereotyyppisiä tyyppejä. Miksi naiset on näin helppoja? Eikö miehen luonne merkkaa mitään?
Mikahan tässä helppo on ollut, kaikkien naisten yleishhödyke.
Sori, ei vain toimi näin päin kerrottuna, vaikka kuinka yrittäisit muuttaa maailmaa feministisemmäksi.
Totuus:
Mies joka panee on alfasonni
Nainen joka antaa helpolla on...niin kyllä te tiedätte sen h-kirjaimella alkavan sanan
Höpö höpö. Ihan yhtä vastenmielinen on mies kuin nainenkin, jolla paljon irtopanoja takana. Olen itse neitsyt ja haluan itselleni myös ei-käytetyn puolison, kunnon miehen, jolla on vahvuutta ja itsehillintää niin paljon että ei elä k***insa orjana. Halveksin sängystä toiseen hyppiviä naistenmiehiä. No, toki voit itsekin etsiä saman tyylisiä partnereita itsellesi, mutta älkää yrittäkö meitä yhden miehen naisia.
Ei pahalla mutta mika aaltola näyttää ja kuulostaa aivovammaiselta. En saa siitä millään komeaa edes mieledsäni. Noi kasvonpiirteet ja olemus on luontaantyöntäviä.
Ihmettelin jo sillon kun joka päivä sönkötti televisiossa suureellisesti harhaisia juttujaan, että miten on voitu semmoinen ke ha ri esiintymään jonain "asiantuntijana" ajankohtaisohjelmiin, eikö kellään hälytyskellot soi päässä, miten pihalla aaltola on. Mutta ei, vuoden ainakin sen annettiin paasata töllössä, ja ego vain paisui ja paisui. Kuin sketsihahmo koko mies, mutta Suomelle vaarallinen, elää omassa mielikuvitusmaailmassaan, jossa on kuningas ja mahtava sotaherra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä tämä kertoo suominaisesta? Eihän tämä itseä yllätä, että pitkä ja komea saa naista, mutta vähän tuntuu turhauttavalta että naisissa on näin geneerisesti stereotyyppisiä tyyppejä. Miksi naiset on näin helppoja? Eikö miehen luonne merkkaa mitään?
Mikahan tässä helppo on ollut, kaikkien naisten yleishhödyke.
Sori, ei vain toimi näin päin kerrottuna, vaikka kuinka yrittäisit muuttaa maailmaa feministisemmäksi.
Totuus:
Mies joka panee on alfasonni
Nainen joka antaa helpolla on...niin kyllä te tiedätte sen h-kirjaimella alkavan sanan
Höpö höpö. Ihan yhtä vastenmielinen on mies kuin nainenkin, jolla paljon irtopanoja takana. Olen itse neitsyt ja haluan itselleni myös ei-käytetyn puoliso
No voin tulla sen verran vastaan, että myönnän naisten enemmistön ajattelevan eri tavalla kuin miesten enemmistön. Miesten enemmistö kautta historian ja varmasti myös tulevaisuudessa EI hyväksy naisten ympäriinsä panemista, mutta mies joka panee paljon saa kunnioitusta ja alfan maineen. Toki tätä ei ääneen naisille myönnetä, mutta miesten kesken se näin menee. Ja älkää mammat aloittako "mun mies sanoi että kaikki kaverinsakin halveksii näitä kukasta kukkaan hyppelijämiehiä". Juurihan minä kirjoitin, ettei näitä myönnetä naisten kuullen, ei edes sille omalle vaimolle. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Mika Aaltola on poikkeuksellisen komea. Olen nähnyt livenäkin ja on komea sekä luonnossa että kuvissa. Olin alun perin ajatellut äänestää häntä osittain komeuden ja osittain arvomaailman & ulkopoliittisen tutkimustaustan vuoksi, mutta nyt ei kieltämättä enää pysty. Presidentillä täytyy olla jonkinlainen filtteri, ei voi puhua, mitä sylki suuhun tuo.
Minusta ei ole komea, vaan melkeinpä ruma. Naamakin ihan epäsymmetrinen kun yrittää hymyillä onnistumatta, pää on 8 mallinen jne.
Mutta makuja on tietysti joka lähtöön.
Vierailija kirjoitti:
Mitä asioita siitä pituudesta ja komeudesta sitten automaattisesti seuraa? Tunnen monta pitkää, komeaa miestä, jotka eivät kuitenkaan jaa ympäriinsä. Omakin mieheni on pitkä ja komea eikä ollut nuorenakaan mikään yleinen mies, koska on romantikko luonteeltaan. Itse olen myös ihan hyvännäköinen ja silti harrastanut seksiä elämäni aikana vain muutaman ihmisen kanssa.
Vaikka vientiä olisi kuinka, voi silti valita arvostaa itseään. Myös seksin voi arvostaa korkeammalle kuin yhdentekevän, satunnaisen kohtaamisen tasolle.
Useimmat miehet haluaisivat irtoseksiä monien eri naisten kanssa. Komeus ja pituus auttaa merkittävästi tämän haaveen toteutumisessa. Ei se tämän monimutkaisempaa ole.
Ja kyllä, löytyy toki harvakseltaan jokunen mies, komea tai ei, joka ei niin irtoseksistä perusta - syystä tai toisesta. Mutta miesten suuri enemmistö kyllä haaveilee satunnaisista seksikumppaneista ilman sitoumuksia.
En usko että Aaltolalla mitään naisia on ollut, se vaimonsa varmaan vei poikuuden.
Aaltolalla on hyvin mahtipontinen näkemys itsestään. Miettikää kun tuommonen pököpää pääsis diktaattoriksi, siinä jäis kim jongit ja aatut kakkoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan komeuteni voittaa vaatimattomuuteni. Mika, sydänten presidentti.
Piti oikeastaan alunperin kirjoittaa, että ainoastaan vaatimattomuus voittaa komeuteni mutta on se ollut niin komea, että menee tuo lausen noinkin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän miehen pitäisi oppia pitämään suunsa kiinni.Miten näin nolo mies on päässyt tuohon asemaansa?
Ulkonäöllään, laatikkoleuallaan.
Näin mäkin veikkaan. Ei ainakaan tilannetajulla.
Oishan siellä ulkopoliittisessa instituutissa ollut kaksi hemmetin paljon pätevämpää ja jämerämpää valintaa presidenttiehdokasta ton lipevän Aaltolan sijasta, nimittäin SIni-Kukka Saari ja Maria Linden. Pätevät ja asiansaosaavat tutkijat jotka pelkällä katseellaan saisivat putinin pöksyt tutisemaan. Äänestäisin jos olisivat ehdokkaina kumpikaan.
Ei oo koskaan tarvinnut myötähävetä noiden valionaisten televisioesiintymisiä toisin kuin Aaltolan.
m57
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän miehen pitäisi oppia pitämään suunsa kiinni.Miten näin nolo mies on päässyt tuohon asemaansa?
Ulkonäöllään, laatikkoleuallaan.
Ei ole yhtään komea, jotenkin setämiesmäinen ja puhe on sellaista löysää lässytystä.
Narsisti/Aspergeri tuntuu olevan, kun ei ymmärrä mitä sopii sanoa ja mitä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä asioita siitä pituudesta ja komeudesta sitten automaattisesti seuraa? Tunnen monta pitkää, komeaa miestä, jotka eivät kuitenkaan jaa ympäriinsä. Omakin mieheni on pitkä ja komea eikä ollut nuorenakaan mikään yleinen mies, koska on romantikko luonteeltaan. Itse olen myös ihan hyvännäköinen ja silti harrastanut seksiä elämäni aikana vain muutaman ihmisen kanssa.
Vaikka vientiä olisi kuinka, voi silti valita arvostaa itseään. Myös seksin voi arvostaa korkeammalle kuin yhdentekevän, satunnaisen kohtaamisen tasolle.
Useimmat miehet haluaisivat irtoseksiä monien eri naisten kanssa. Komeus ja pituus auttaa merkittävästi tämän haaveen toteutumisessa. Ei se tämän monimutkaisempaa ole.
Ja kyllä, löytyy toki harvakseltaan jokunen mies, komea tai ei, joka ei niin irtoseksistä perusta - syystä tai toisesta. Mutta miesten suuri enemmistö kyllä haaveilee satunn
Haaveilu on normaalia ja sitä tekevät sekä miehet että naiset. Voi haaveilla, ja silti ymmärtää miten itsensä likaa tuollaisessa toiminnassa. Itsekin varsinkin sinkkuna haaveilin ties minkälaisista irtopanoista, mutta en niitä toteuttanut vaikka varmasti olisi ollut mahdollista. En näe että olisin millään lailla onnellisempi jos olisinkin toteuttanut. Sama pätee miehiin, hyvin rikkinäisiltä ihmisiltä vaikuttavat ne jotka ovat käyttäneet elämänsä panemalla ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Aaltolan puheet kertovat tasan hänen pullistuneesta egostaan ja harhaluuloistaan eikä mitään naisista.
Aiheuttaa aina vähän puistatusta kun joku kehuu itseään.
Te olette ihan tosikkoja mammat. Mikalta tulee jatkuvasti näitä hyvän tuulen turauksia. Kun on tietoa ja taitoa...
Miehessä on se vika, että hänellä ei ole huumorintajua edes tuota asiaa kertoessaan. Vaikkapa, että "Olihan se mun nuoruuden kämppä aikamoinen kaatopaikka".
Presidenttiainesta!
Vaatimattomuus on epärehellistä.
Joo joo, mielipiteet Aaltolan komeudesta sikseen, mutta eikö kukaan tunnusta olleensa lähikontaktissa Mikan kanssa tai muista häntä edes nuoruusajoista? Sehän tämän ketjun aihe on.
Komea...
Öööhhhh..
Makuasia.
Womit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana! Vihdoinkin oikea sydänten presidentti, pitkä, komea ja ehkä myös hyvin varustettu.
Hyvä huomio! Kikin koko pitäisi kaikkien miesehdokkaiden paljastaa niin sekin vaikuttaisi valintaan.
Ehdokkaat voisivat osallistua Naked Attraction Suomi ohjelmaan. Toivottavasti kanava ottaa kopin loistavasta ideasta!
Erikoisasiantuntijoiden mukaan Ahtisaarikin voitti vaalit koska osallistui puolisoineen leikkimieliseen viihdeohjelmaan. Nyt kannattaisi päivittää tuo konsepti ja tehdä Naked Attraction Suomi presidentinvaali erikoislähetys.
Vaalituloksesta voisivat kaikki todeta, että olipa per--- stä, puoluekannasta riippumatta.
Alfa-Aaltola👍