Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Mika Aaltola myönsi olleensa nuorempana naistenmies - "Kun sitä on pitkä ja varmaan aika komeakin, niin siitä sitten seuraa asioita"

Vierailija
13.12.2023 |

https://www.iltalehti.fi/iltv-totuus-minusta/a/9ee39fa7-b6bd-4ece-943d-…

Aikamoista... Tunnustaisiko joku mamma jopa saaneensa Mikalta?

Kommentit (594)

Vierailija
201/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä asioita siitä pituudesta ja komeudesta sitten automaattisesti seuraa? Tunnen monta pitkää, komeaa miestä, jotka eivät kuitenkaan jaa ympäriinsä. Omakin mieheni on pitkä ja komea eikä ollut nuorenakaan mikään yleinen mies, koska on romantikko luonteeltaan. Itse olen myös ihan hyvännäköinen ja silti harrastanut seksiä elämäni aikana vain muutaman ihmisen kanssa.

Vaikka vientiä olisi kuinka, voi silti valita arvostaa itseään. Myös seksin voi arvostaa korkeammalle kuin yhdentekevän, satunnaisen kohtaamisen tasolle.

Useimmat miehet haluaisivat irtoseksiä monien eri naisten kanssa. Komeus ja pituus auttaa merkittävästi tämän haaveen toteutumisessa. Ei se tämän monimutkaisempaa ole.

Ja kyllä, löytyy toki harvakseltaan jokunen mies, komea tai ei, joka ei niin irtoseksistä perusta - syystä tai toisesta. Mutta miesten suuri enemmistö kyllä haaveilee satunn

seksi on kivaa

Vierailija
202/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä asioita siitä pituudesta ja komeudesta sitten automaattisesti seuraa? Tunnen monta pitkää, komeaa miestä, jotka eivät kuitenkaan jaa ympäriinsä. Omakin mieheni on pitkä ja komea eikä ollut nuorenakaan mikään yleinen mies, koska on romantikko luonteeltaan. Itse olen myös ihan hyvännäköinen ja silti harrastanut seksiä elämäni aikana vain muutaman ihmisen kanssa.

Vaikka vientiä olisi kuinka, voi silti valita arvostaa itseään. Myös seksin voi arvostaa korkeammalle kuin yhdentekevän, satunnaisen kohtaamisen tasolle.

Useimmat miehet haluaisivat irtoseksiä monien eri naisten kanssa. Komeus ja pituus auttaa merkittävästi tämän haaveen toteutumisessa. Ei se tämän monimutkaisempaa ole.

Ja kyllä, löytyy toki harvakseltaan jokunen mies, komea tai ei, joka ei niin irtoseksistä perusta - syystä tai toisesta. Mu

Mutta pitääkö miesten nimitellä rumasti myös irtoseksistä pitäviä naisia? Mitä järkeä sellaisessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan paneskeli satoja kurppa naisia koska kurppa naisille kelpaa vain pitkä ja komea mies.

Vierailija
204/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka määrittää top10-miehet? Ainakaan minun ja muiden tuntemieni naispuolisten mielestä sinne eivät kuulu "panomiehet". Jos nainen saa valita niin totta kai hän ottaisi mieluummin miehen, joka ei ole paneskellut ympäriinsä kuin jonkun holtittoman häntäheikin. Sellainen mies ei ole lupaava vaihtoehto isäksi eikä puolisoksi. Mahdollisimman vakaa, vahva ja ryhdikäs mies, jolla on korkea moraali ja terveet arvot, kiitos. 

Tämä pitää paikkaansa. Tavalliselle miehelle avioon pääsy ja perheen perustaminen on ns. lohdutuspalkinto. Kuinka niin mukamas, kysyt nyt mielessäsi, sillä eikös se aviomies ole laajemman karsinnan läpikäynyt ja valittu monien hyvien ominaisuuksiensa takia?

Annahan kun selitän miehenä kuinka tämän menee. Nuorena naiset haluavat seksuaalisesti niitä top10% miehiä (komea, pitkä, stereotyyppisen maskuliininen käytös), jotka saavat naisten pikkarit kostumaan pelkäll

Kyllähän se beta-mieskin toivoisi, että se oma vaimo olisi muodokas ja kaunis hottis. Ei tässä ole mitään epäselvää ollut naisille.

Vierailija
205/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jäätävää. Psykoottiskatseinen tekohymysetämies avautuu nuoruuden pillunsaanneistaan. Jeesus mikä pösilö!

Vierailija
206/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa voisi ajatella myös niin, että jos merkittävä naisista haluaa nimenomaan pitkää ja komeaa miestä, niin silloin Aaltolakin saa. Hassua.

Vierailija
207/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jossain palstakommentissa sanoin Aaltolaa ikäisekseen komeaksi ja sain heti kauheasti alapeukkuja ja kommentteja, kuinka on kaikkea muuta kuin komea. Olin ihan että wtf, eikö ihmisillä ole silmiä päässä? Mun on todella helppo uskoa että on ollut nuorena naisten suosiossa. Ei ole mun tyyppiä ulkoisesti (plus on paljon vanhempi) mutta kyllä mä nyt hyvännäköisen ihmisen erotan kun sellaisen näen.

Vierailija
208/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pitääkö miesten nimitellä rumasti myös irtoseksistä pitäviä naisia? Mitä järkeä sellaisessa?

Tuossahan on miesten mielestä paljonkin järkeä toimia näin. Miehet eivät evoluutiobiologisista syistä halua, että naiset harrastavat irtoseksiä, joten tämän ilmiön mustamaalaaminen ja siten vähentäminen on sikäli ihan loogista.

Toisaalta miehet sitten haluaisivat tarpeen tulleen löytää sen naisen irtoseksiin... Joo, tämä on sikäli ristiriitaista käytöstä miehiltä, mutta eipä kaikki asiat maailmassa olekaan mustavalkoisia. 

Kysyit selitystä ja minä miehenä sen sinulle annoin. Ole hyvä vain.

Vierailija
209/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se beta-mieskin toivoisi, että se oma vaimo olisi muodokas ja kaunis hottis. Ei tässä ole mitään epäselvää ollut naisille.

Erona vain on se, että nämä betamiehen vaimot, ne tavisnaiset siis, ovat nuoruudessaan saanet nauttia niistä komeista chadeista kuuman seksin merkeissä. Se betamies ei nuoruudessaan saanut koskaan nauttia siitä kuumasta seksistä niiden kauniiden hottisnaisten kanssa.

Se betamies tietää, että vaimonsa on parasta mitä hän seksuaalisesti voi saada. Betamiehen vaimon taas muistelee satisfyerin kera niitä intohimon hetkiä chadien kanssa ja oma kynäniska ei kostuta mitään pikkarien alla.

Vierailija
210/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo nyt komea ja maskuliininen mies. Ei silti välttämättä vetoa kaikkiin hormonihäiriöisiin ja e-pillereitä popsiviin nykynaisiin. Mutta pisteet kyllä laski, kun paljastui "naistenmieheksi". Tosin on vaikea mennä sanomaan, mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa. Noh, nythän jotkut naiset on tulleet kaapista panolistoineen ja valistaneet, ettei sexikumppanien määrä kerro ihmisestä mitään. Soveltanevat samaa miehiinkin (??) Mulle naisena on miinus, jos miehellä on liian "värikäs" menneisyys.

Komea ja maskuliininen? Selvästi olet mies. Aaltolassa ei ole mitään komeaa saati maskuliinista ainakaan mun silmään, olen nainen. Tuo näyttää kylähullulta joka istuu traktorin peräkärryssä matkalla apukoulusta kotiin. 

Kiitti vaan, meinasin tukehtua just nauru-yskäkohtauksen takia! Pirun korona.

Mut joo, tuo sama fiilis tuli jo siitä paidattomasta halonhakkaajasta vai mikä sen puolialastonkuvan teema nyt olikaan jonka tuo julkaisi. Vai oliko se avannossa?

Onkohan tällä joku pitkittynyt viidenkympin kriisi?

Vierailija
211/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä AV on yleensä huono palsta, ihan terveydellekin huono. Mutta joskus harvoin täältä saa lukea jotain hyvää. Liian harvoin, mutta joskus silti.

Kiitos sinulle mies, joka yllä kirjoitit muutaman totuuden naisille. Tiedät että tarkoitan sinua.

Vierailija
212/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä keskustelupalstoja seuratessa ei voi välttyä mielikuvalta. että Mikalla olisi yhä vieläkin mahdollisuuksia naismaailmassa, ellei olisi avioliitossa ja pienen lapsosen isä.

Vierailija
213/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä tarvitse lohdutusta, ei minua kiinnosta panomiesten elämät. Itse olen halunnut miehen joka arvostaa itsensä ja seksuaalisen kanssakäymisen korkeammalle kuin jotkut "chadit", ja sellaisen olen löytänytkin. Olemme tunteneet nuoresta asti ja olen nähnyt hänen toimintaansa sinkkuaikanaan, kuinka hän lähinnä vaivautui iskuyrityksistä eikä arvostanut ympäriinsä paneskelua yhtään. Tämä oli yksi syy miksi rakastuin häneen, enkä kehenkään chadiin.

Oi, miten ihanaa! Sinä ja komea miehesi olette varmasti aivan mahtavia ihmisiä ja niiiiiin paljon parempia ja etenkin PUHTAAMPIA kuin nämä seksistä ja elämästään nauttivat häntäheikit. Te sentään osaatte arvostaa kehoanne kuin pyhää temppeliä, mikä kannattaa pitää puhtaana kaiken maailman likaisista viettelyksistä ja vieraan lihan himoista. Onnea, Suomi!

Jokainen tekee itse valintansa ja arvostaa niitä asioita mitä kokee tärkeiksi. Itse en arvosta häntäheikkejä, vaikka he kuinka kutsuisivat toimintaansa seksistä ja elämästä nauttimiseksi. 

Vierailija
214/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tuo turisi. Ujokin mies saa paljon jos on pitkä ja ulkonäkökin ihan ok. Naiset arvioi miehiä kuin jotain metrilakua. Raadollista mutta totta.

Hys hys, tätä ei saa sanoa ääneen. Ei ainakaan naisten kesken. Mutta katso ympärillesi ja näe itse kuinka ne komeat miehet vie kerta toisensa jälkeen baarista naisia mukanaan. Samaan aikaan kun ne betat jätetään yksin ilman naista.

Älä siis kuuntele mitä naisen suu sanoo, vaan katso mitä sen käsi tekee.

Just kävin kaupassa ja kävelemässä enkä nähnyt ainuttakaan alfaa yksin enkä naisen kanssa. Sen sijaan näin muutamankin tavismiehen tavisnaisen (ja lasten) kanssa sekä muutaman eltaantuneen miehen jotka oli ihan "poikain kesken" varsin päihtyneenä.

Joo, onpa kumma ettei tuollaisilla ole naista.

Vierailija
215/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä kohti se on komea? Haluaisin kyllä nähdä sen nuoruuskuvan...

Samaa mieltä. Joku Mikko Leppilampikin on komea tähän Mika Aaltolaan verrattuna. Ja Leppilampi nyt on ihan perus tavismiehen näköinen.

Terkuin

Av-mammat

Jaha, Leppilampi-hullukin se siellä. En ole häntä nähnyt pitkään aikaan, mutta voin ymmärtää jos hän jonkun makuun on. Ei minun kyllä, jotenkin muistelen että silleen vähän feminiinisen söpö ja sellaista ulkomaalaista vivahdetta joka ei minua kiinnosta pätkääkään.

Aaltolan kohdalla en ymmärrä sitten millään.

Ja minä olen kuitenkin yli 50v nainen, että rima ei ole kovin korkealla. En panis.

Paremman näköisiä tulee vastaan jopa kauppareissulla pikkukylän s-markettiin. Kuin molemmat näistä, siis.

Vierailija
216/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin kaupassa ja kävelemässä enkä nähnyt ainuttakaan alfaa yksin enkä naisen kanssa. Sen sijaan näin muutamankin tavismiehen tavisnaisen (ja lasten) kanssa sekä muutaman eltaantuneen miehen jotka oli ihan "poikain kesken" varsin päihtyneenä.

Joo, onpa kumma ettei tuollaisilla ole naista.

Olipa kumma, ettet nähnyt kadulla kuinka alfamies vie naista kämpilleen panohommiin. Jännä juttu.

Luepa tämän langan ensimmäinen viesti ja siinä liitteenä oleva uutisjuttu Mika Aaltolasta. Siinähän kerrotaan kuinka komea Mika on niittänyt naisia kuin heinää. Eihän se mikään yllätys pitäisi olla, että juuri ne komeat miehet saavat naisia ja harrastavat irtosuhteita solkenaan. Ne vähemmän komeat betat taas kelpaavat prismaan työntämään pilttipurkkeja täynnä olevaa ostoskärryä. Alfa fu ck s, beta bucks.

Vierailija
217/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parviainen on lyhyenlänttä ja pyylevä, taipuvainen mielisairauksiin, mutta lopetti laskennan 1000. kaadon kohdalla vuosikymmeniä sitten. Tuskin on Mika paremmaksi pannut!

Jussi on kuuluisa, se kyllä riittää suominaiselle ihan mainiosti..

Vierailija
218/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, Leppilampi-hullukin se siellä. En ole häntä nähnyt pitkään aikaan, mutta voin ymmärtää jos hän jonkun makuun on. Ei minun kyllä, jotenkin muistelen että silleen vähän feminiinisen söpö ja sellaista ulkomaalaista vivahdetta joka ei minua kiinnosta pätkääkään.

Aaltolan kohdalla en ymmärrä sitten millään.

Ja minä olen kuitenkin yli 50v nainen, että rima ei ole kovin korkealla. En panis.

Paremman näköisiä tulee vastaan jopa kauppareissulla pikkukylän s-markettiin. Kuin molemmat näistä, siis.

Pahoittelut, mutta en ole original Leppilampi-hullu, vain pahainen copycat.

Minusta taas Saara Särmä on seksikkäin suomalainen nainen! Heppi on tanassa ja kuin timanttia, kunhan vain ajatuskin suuntautuu sexy-Saaraan!

Uskoitko minun juttuni? Niinpä, sitä minäkin.

Uskoinko sinun juttusi? Niinpä, sitä minäkin.

Vierailija
219/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa tuttavapiirissä nimenomaan ne pari komeinta miestä vakiintui jo nuorena eikä ne häntäheikkeilleet koskaan vaan toinen on edelleen yhdessä sen ekan tyttöystävänsä kanssa (menivät naimisiinkin ekoina ja nyt kesällä tai sitten toissa kesänä juhlivat hopeahääpäivää). Eikä se toinenkaan ole mitenkään vaihtelunhaluinen vaan silläkin meni parinvalinta kerralla nappiin, vaikka se ei vielä kouluaikoina kenenkään kanssa "seukannutkaan". Molemmilla on ydinperhe vaikka lapset alkaakin aikuisia jo olla ja osin jo omilleen muuttaneitakin. Tuskin tulevat eroamaankaan, koska näillä pareilla on jotenkin hirmuisen mutkattomat välit ja aidosti kivaa yhdessä.

Sen sijaan sitten nämä enempi tavismiehet on tempoilleet suhteissaan ja niillä on ollut näitä on-off-virityksiä ja muutenkin haasteita uskollisuuden kanssa. Monelle tuntui kelpaavan sellainen paniikkiparisuhde siinä vaiheessa kun alkoi olla useammat häät samana kesänä ja kaveripiiri alkoi perustamaan perheitä. Näillä on sitten lapsia parinkin naisen kanssa ja muutenkin aika onnettomalta ja sellaiselta "juurettomalta" se elämäntyyli vaikuttaa. Tai siis nämä tuntuu kovin onnettomilta ja tyytymättömiltä oikeastaan ihan kaikkeen ja alkokin maistuu edelleen melko hyvin eli se sellainen nuoruuden humalahakuinen biletysjuominen ei ole koskaan loppunutkaan vaikka ne bileet on olleet loppu jo vuosikymmeniä sitten.

Vierailija
220/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh on kyllä hottis mies, sitä ette voi kieltää 🥵🥵 pikkarinpudottaja. Edelleen, nyt aikuisen miehen karismalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan