IL: Mika Aaltola myönsi olleensa nuorempana naistenmies - "Kun sitä on pitkä ja varmaan aika komeakin, niin siitä sitten seuraa asioita"
https://www.iltalehti.fi/iltv-totuus-minusta/a/9ee39fa7-b6bd-4ece-943d-…
Aikamoista... Tunnustaisiko joku mamma jopa saaneensa Mikalta?
Kommentit (594)
Onhan tuo nyt komea ja maskuliininen mies. Ei silti välttämättä vetoa kaikkiin hormonihäiriöisiin ja e-pillereitä popsiviin nykynaisiin. Mutta pisteet kyllä laski, kun paljastui "naistenmieheksi". Tosin on vaikea mennä sanomaan, mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa. Noh, nythän jotkut naiset on tulleet kaapista panolistoineen ja valistaneet, ettei sexikumppanien määrä kerro ihmisestä mitään. Soveltanevat samaa miehiinkin (??) Mulle naisena on miinus, jos miehellä on liian "värikäs" menneisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä tämä kertoo suominaisesta? Eihän tämä itseä yllätä, että pitkä ja komea saa naista, mutta vähän tuntuu turhauttavalta että naisissa on näin geneerisesti stereotyyppisiä tyyppejä. Miksi naiset on näin helppoja? Eikö miehen luonne merkkaa mitään?
Mikahan tässä helppo on ollut, kaikkien naisten yleishhödyke.
Sori, ei vain toimi näin päin kerrottuna, vaikka kuinka yrittäisit muuttaa maailmaa feministisemmäksi.
Totuus:
Mies joka panee on alfasonni
Nainen joka antaa helpolla on...niin kyllä te tiedätte sen h-kirjaimella alkavan sanan
Tottahan tuo turisi. Ujokin mies saa paljon jos on pitkä ja ulkonäkökin ihan ok. Naiset arvioi miehiä kuin jotain metrilakua. Raadollista mutta totta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä tämä kertoo suominaisesta? Eihän tämä itseä yllätä, että pitkä ja komea saa naista, mutta vähän tuntuu turhauttavalta että naisissa on näin geneerisesti stereotyyppisiä tyyppejä. Miksi naiset on näin helppoja? Eikö miehen luonne merkkaa mitään?
Eiköhän se mies ole tässä se helppo. Naista ei "saada", nainen on ihan yhtä lailla toimija eikä mikään otettava.
Aaltola on vaan idari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, ei vain toimi näin päin kerrottuna, vaikka kuinka yrittäisit muuttaa maailmaa feministisemmäksi.
Totuus:
Nainen joka antaa helpolla on...niin kyllä te tiedätte sen h-kirjaimella alkavan sanan
Sulla on joku ajatusvinouma päässä, toimii aivan yhtä lailla naisiin kuin miehiin. Harva nainen on nykyään enää niin typerä, että sovinistista kaksinaismoralista pajunköyttä nielee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus:
Sulla on joku ajatusvinouma päässä, toimii aivan yhtä lailla naisiin kuin miehiin. Harva nainen on nykyään enää niin typerä, että sovinistista kaksinai
Mitäpä luulet miesten enemmistön - niin nuorten kuin vanhojenkin - ajattelevan tästä? Niinpä, miesten suuri enemmistö ei tule koskaan ihan biologisista syistä hyväksymään naisten ympäriinsä paneskelua. Siihen kannattaa vain tottua ja mukauttaa oma käytöksensä.
Vierailija kirjoitti:
Aaltola ja Stubb. Siinä kaksi miestä, joita en äänestä.
Kaksi wannabejenkkiä, noloja olentoja.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo turisi. Ujokin mies saa paljon jos on pitkä ja ulkonäkökin ihan ok. Naiset arvioi miehiä kuin jotain metrilakua. Raadollista mutta totta.
Hys hys, tätä ei saa sanoa ääneen. Ei ainakaan naisten kesken. Mutta katso ympärillesi ja näe itse kuinka ne komeat miehet vie kerta toisensa jälkeen baarista naisia mukanaan. Samaan aikaan kun ne betat jätetään yksin ilman naista.
Älä siis kuuntele mitä naisen suu sanoo, vaan katso mitä sen käsi tekee.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto nyt meni maku tyypistä..
Ai vasta nyt?
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo sen pitkän ja komean jankutus, aaltola ei ole komeaa nähnytkään. Pituudestaan en tiedä, mutta ei pituus kenestäkään komeaa tee, vaan kasvot, ja tuolla pellellä on tylsä pökkelönaamakin, yhtä sieluton kuin luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se mies ole tässä se helppo. Naista ei "saada", nainen on ihan yhtä lailla toimija eikä mikään otettava.
Aaltola on vaan idari.
Ei savua ilman tulta.
Mies saa ja nainen antaa. Ei tämä lause ihan tyhjästä ole syntynyt. Eikä sitä vastaan auta vaikka kuinka polkisit feministikaveriesi kanssa vihaisena lattiaa. Sori siitä, sanoisi A. Stubb.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo nyt komea ja maskuliininen mies. Ei silti välttämättä vetoa kaikkiin hormonihäiriöisiin ja e-pillereitä popsiviin nykynaisiin. Mutta pisteet kyllä laski, kun paljastui "naistenmieheksi". Tosin on vaikea mennä sanomaan, mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa. Noh, nythän jotkut naiset on tulleet kaapista panolistoineen ja valistaneet, ettei sexikumppanien määrä kerro ihmisestä mitään. Soveltanevat samaa miehiinkin (??) Mulle naisena on miinus, jos miehellä on liian "värikäs" menneisyys.
Komea ja maskuliininen? Selvästi olet mies. Aaltolassa ei ole mitään komeaa saati maskuliinista ainakaan mun silmään, olen nainen. Tuo näyttää kylähullulta joka istuu traktorin peräkärryssä matkalla apukoulusta kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo sen pitkän ja komean jankutus, aaltola ei ole komeaa nähnytkään. Pituudestaan en tiedä, mutta ei pituus kenestäkään komeaa tee, vaan kasvot, ja tuolla pellellä on tylsä pökkelönaamakin, yhtä sieluton kuin luonne.
En minäkään pidä Sanna Marinia kauniina, mutta valitettava tosiasia on se, että suuri enemmistä häntä sellaisena pitää. Aivan kuin suuri enemmistö pitää Mika Aaltolaa komeana, vaikka sinä henkilökohtaisesti olisitkin eri mieltä.
Av-mammojen unelma on mies, joka itkee kuinka ruma on ja kuinka ei saa pllua ja vielä toteaa päälle nöyrästi ja vaatimattomana, että se on hänelle ihan oikein. Sellaiset mikkihiiret teillä on kai kotona, vai oletteko kenties Aaltolan mollaajat itse niitä miehiä. En voisi kuvitellakaan nöyristelevää hiirtä presidentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea ja maskuliininen? Selvästi olet mies. Aaltolassa ei ole mitään komeaa saati maskuliinista ainakaan mun silmään, olen nainen. Tuo näyttää kylähullulta joka istuu traktorin peräkärryssä matkalla apukoulusta kotiin.
Hyvä kun kerroit meille faktatietoa Aaltolan Miksun ulkonäöstä. Nyt voimme kaikki olla samaa mieltä, kun kerroit meille totuuden. Miksi kukaan olisi eri mieltä kuin sinä? Eihän siinä olisi järjen hiventäkään!
Kyllä Mika Aaltola on poikkeuksellisen komea. Olen nähnyt livenäkin ja on komea sekä luonnossa että kuvissa. Olin alun perin ajatellut äänestää häntä osittain komeuden ja osittain arvomaailman & ulkopoliittisen tutkimustaustan vuoksi, mutta nyt ei kieltämättä enää pysty. Presidentillä täytyy olla jonkinlainen filtteri, ei voi puhua, mitä sylki suuhun tuo.
Komea ja ihanan oloinen mies on. Karismaa ja fiksuja juttuja. Sydämen sivistys näkyi jo eritoten siinä mikä mielipide hänellä on abortista - nainen päättää kehostaan ja naisen oikeuksien eteen on taisteltu. Mika saa minun ääneni. 😊 N33
Mitä asioita siitä pituudesta ja komeudesta sitten automaattisesti seuraa? Tunnen monta pitkää, komeaa miestä, jotka eivät kuitenkaan jaa ympäriinsä. Omakin mieheni on pitkä ja komea eikä ollut nuorenakaan mikään yleinen mies, koska on romantikko luonteeltaan. Itse olen myös ihan hyvännäköinen ja silti harrastanut seksiä elämäni aikana vain muutaman ihmisen kanssa.
Vaikka vientiä olisi kuinka, voi silti valita arvostaa itseään. Myös seksin voi arvostaa korkeammalle kuin yhdentekevän, satunnaisen kohtaamisen tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus:
Sulla on joku ajatusvinouma päässä, toimii aivan yhtä lailla naisiin kuin miehiin. Harva nainen on nykyä
Ei sitä mieheltäkään hyväksytä!