Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Mika Aaltola myönsi olleensa nuorempana naistenmies - "Kun sitä on pitkä ja varmaan aika komeakin, niin siitä sitten seuraa asioita"

Vierailija
13.12.2023 |

https://www.iltalehti.fi/iltv-totuus-minusta/a/9ee39fa7-b6bd-4ece-943d-…

Aikamoista... Tunnustaisiko joku mamma jopa saaneensa Mikalta?

Kommentit (594)

Vierailija
181/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liskoaivoilla ulkonäkö presidentiksi!

Tässä koko jutun ydin

Vierailija
182/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilu on normaalia ja sitä tekevät sekä miehet että naiset. Voi haaveilla, ja silti ymmärtää miten itsensä likaa tuollaisessa toiminnassa. Itsekin varsinkin sinkkuna haaveilin ties minkälaisista irtopanoista, mutta en niitä toteuttanut vaikka varmasti olisi ollut mahdollista. En näe että olisin millään lailla onnellisempi jos olisinkin toteuttanut. Sama pätee miehiin, hyvin rikkinäisiltä ihmisiltä vaikuttavat ne jotka ovat käyttäneet elämänsä panemalla ympäriinsä.

Suurin osa miehistä, joille irtoseksin saaminen on mahdollista, sitä haluaan myös käytännössä toteuttaa. Juuri ne top10% chadit, jotka nykyään pitävät tinderin kautta panohaaremejaan. Tämä nyt vain on tosiasia.

Voihan se sinua lohduttaa, jos kuvittelet näiden panomiesten elämän olevan tyhjää ja surullista. Veikkaan kyllä, että nämä miehet ajattelevat toisin ja kertoisivat nauttivansa näistä seksisuhteista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komea...

Öööhhhh..

Makuasia.

Womit

Sanna Marin

Komea...

Öööhhh..

Womit

Näetkö, se toimii näinkin. Ja siltikin suuri enemmistö ihmisistä pitää Mikaa ja Sanna fyysisesti komeana/kauniina.

Vierailija
184/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilu on normaalia ja sitä tekevät sekä miehet että naiset. Voi haaveilla, ja silti ymmärtää miten itsensä likaa tuollaisessa toiminnassa. Itsekin varsinkin sinkkuna haaveilin ties minkälaisista irtopanoista, mutta en niitä toteuttanut vaikka varmasti olisi ollut mahdollista. En näe että olisin millään lailla onnellisempi jos olisinkin toteuttanut. Sama pätee miehiin, hyvin rikkinäisiltä ihmisiltä vaikuttavat ne jotka ovat käyttäneet elämänsä panemalla ympäriinsä.

Suurin osa miehistä, joille irtoseksin saaminen on mahdollista, sitä haluaan myös käytännössä toteuttaa. Juuri ne top10% chadit, jotka nykyään pitävät tinderin kautta panohaaremejaan. Tämä nyt vain on tosiasia.

Voihan se sinua lohduttaa, jos kuvittelet näiden panomiesten elämän olevan tyhjää ja surullista. Veikkaan kyllä, että nämä miehet ajattelevat toisin ja kertoisivat nauttivansa näistä seksisuhteista. 

Kaikkihan me ajattelemme vanhempana elämästä toisin. Näistäkin osa herää keski-iässä yksinäisyyteen ja tajuaa, ettei enää alakertakaan pysy menossa mukana. Haaveillaan perheestä vaikkei sellaista rakentamaan enää saada kuin sellaisia naisia, joita on oppinut ylenkatsomaan villeinä vuosinaan. 

Vierailija
185/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka määrittää top10-miehet? Ainakaan minun ja muiden tuntemieni naispuolisten mielestä sinne eivät kuulu "panomiehet". Jos nainen saa valita niin totta kai hän ottaisi mieluummin miehen, joka ei ole paneskellut ympäriinsä kuin jonkun holtittoman häntäheikin. Sellainen mies ei ole lupaava vaihtoehto isäksi eikä puolisoksi. Mahdollisimman vakaa, vahva ja ryhdikäs mies, jolla on korkea moraali ja terveet arvot, kiitos. 

Vierailija
186/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka määrittää top10-miehet? Ainakaan minun ja muiden tuntemieni naispuolisten mielestä sinne eivät kuulu "panomiehet". Jos nainen saa valita niin totta kai hän ottaisi mieluummin miehen, joka ei ole paneskellut ympäriinsä kuin jonkun holtittoman häntäheikin. Sellainen mies ei ole lupaava vaihtoehto isäksi eikä puolisoksi. Mahdollisimman vakaa, vahva ja ryhdikäs mies, jolla on korkea moraali ja terveet arvot, kiitos. 

Tämä pitää paikkaansa. Tavalliselle miehelle avioon pääsy ja perheen perustaminen on ns. lohdutuspalkinto. Kuinka niin mukamas, kysyt nyt mielessäsi, sillä eikös se aviomies ole laajemman karsinnan läpikäynyt ja valittu monien hyvien ominaisuuksiensa takia?

Annahan kun selitän miehenä kuinka tämän menee. Nuorena naiset haluavat seksuaalisesti niitä top10% miehiä (komea, pitkä, stereotyyppisen maskuliininen käytös), jotka saavat naisten pikkarit kostumaan pelkällä olemuksellaan. Mutta, nämä miehet eivät ole oikein sitoutumishalukkaita ja sitä parasta isämateriaalia naisen tuleville lapsille. Siispä siihen perheen mahdollistamiseen hankitaan se vakaa, rauhallinen ja perusvarma betamies aka insinöörikynäniska. Tämä kyseinen miestyyppi ei todellakaan olisi saanut näiden naisten pikkareita kostumaan pelkällä olemuksellaan, mutta on mitä mainioin mahdollistamaan naiselle sen omistusasunnon, pari mukulaa ja farmariskodan. Nämä betamiehet alkavat tosin nykyään (kiitos netin ja mm. ylilaudan tapaisten foorumeiden) ymmärtää kupletin juonen; he tietävät etteivät ole vaimonsa seksuaalisten  halujen ykköskohde, vaan juurikin se lohdutuspalkinto, mistä tämän tarinan aloitinkin. JOKAINEN mies silti haaveilee, että juuri hän olisi se naisensa seksuaalisten halujen ykköskohde, ei vain perheidyllin mahdollistaja.

Selvensikö asiaa?

Vierailija
187/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkky tyyppi, uskottavuus nolla!

Vierailija
188/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komea...

Öööhhhh..

Makuasia.

Womit

Sanna Marin

Komea...

Öööhhh..

Womit

Näetkö, se toimii näinkin. Ja siltikin suuri enemmistö ihmisistä pitää Mikaa ja Sanna fyysisesti komeana/kauniina.

Sanna on kuin kuivan kesän orava, Mika näyttää limaiselta tohelolta.

Vierailija
189/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo nyt komea ja maskuliininen mies. Ei silti välttämättä vetoa kaikkiin hormonihäiriöisiin ja e-pillereitä popsiviin nykynaisiin. Mutta pisteet kyllä laski, kun paljastui "naistenmieheksi". Tosin on vaikea mennä sanomaan, mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa. Noh, nythän jotkut naiset on tulleet kaapista panolistoineen ja valistaneet, ettei sexikumppanien määrä kerro ihmisestä mitään. Soveltanevat samaa miehiinkin (??) Mulle naisena on miinus, jos miehellä on liian "värikäs" menneisyys.

Komea ja maskuliininen? Selvästi olet mies. Aaltolassa ei ole mitään komeaa saati maskuliinista ainakaan mun silmään, olen nainen. Tuo näyttää kylähullulta joka istuu traktorin peräkärryssä matkalla apukoulusta kotiin. 

Myönnän, että makuja on monia, ja mulla on ikää jo yli 40. Ymmärrän, jos ei nuoria naisia Aaltola miellytä. Ja mitä nyt kukin painottaa.  Mut hei, multa löytyy kaksi x-kromosomia ja nolla yytä. Kolme lasta synnyttänyt, ihan omalla pimpilläni. 

Vierailija
190/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komea...

Öööhhhh..

Makuasia.

Womit

Sanna Marin

Komea...

Öööhhh..

Womit

Nyt kyllä heräsi uteliaisuus, enkä usko olevani ainoa, että kuka tai ketkä sinun makuusi sitten ovat niitä hyvännäköisiä julkkiksia? 

Vierailija
191/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komea...

Öööhhhh..

Makuasia.

Womit

Sanna Marin

Komea...

Öööhhh..

Womit

Nyt kyllä heräsi uteliaisuus, enkä usko olevani ainoa, että kuka tai ketkä sinun makuusi sitten ovat niitä hyvännäköisiä julkkiksia? 

Tarkennetaan vielä, että suomalaisia.

Vierailija
192/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Mika Aaltola vaikuttaa vähän sellaiselta tyypiltä jolla karkaa heti mopo käsistä kun saa vähänkään huomiota.

Vierailija
193/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä tarvitse lohdutusta, ei minua kiinnosta panomiesten elämät. Itse olen halunnut miehen joka arvostaa itsensä ja seksuaalisen kanssakäymisen korkeammalle kuin jotkut "chadit", ja sellaisen olen löytänytkin. Olemme tunteneet nuoresta asti ja olen nähnyt hänen toimintaansa sinkkuaikanaan, kuinka hän lähinnä vaivautui iskuyrityksistä eikä arvostanut ympäriinsä paneskelua yhtään. Tämä oli yksi syy miksi rakastuin häneen, enkä kehenkään chadiin.

Vierailija
194/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se komea. Ottamatta mihinkään muuhun kantaa.

Vierailija
195/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkaan silmiin Aaltola ei ole komea, mutta voin ymmärtää että täyttää sellaisen yleisesti ihan komean miehen kriteerin ihan vaan siksi, että on pitkä, ei ole ylipainoinen ja on vielä omat hiukset päässä. 

Aaltolan tosikkomaisuus ja huumorintajun puute vaikuttaa ainakin minulle siihen, että hän tuntuu suorastaan vastenmieliseltä, vaikka toki tosikot ja huumorintajuttomat ovat ihan yhtä hyviä ihmisiä kuin muutkin, itse vaan en sellaisesta syty. 

Toki en ole tavannut häntä livenä, joten voin kommentoida vain julkisuudessa esiintymisen kannalta, mutta luulisi nyt edes jonkinlaisen huumorintajun pilkahtavan sielläkin, jos sellaista on. 

Vierailija
196/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko  päässä värjätyt hiukset.  Yleensä  tummahiuksiset  harmaantuvat   nuorina.

Vierailija
197/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea omahyvä Mika

keimaileva tärkeydenkipeä rouva

viherhullu sisko

tuituimika äiti 

Vierailija
198/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo nyt komea ja maskuliininen mies. Ei silti välttämättä vetoa kaikkiin hormonihäiriöisiin ja e-pillereitä popsiviin nykynaisiin. Mutta pisteet kyllä laski, kun paljastui "naistenmieheksi". Tosin on vaikea mennä sanomaan, mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa. Noh, nythän jotkut naiset on tulleet kaapista panolistoineen ja valistaneet, ettei sexikumppanien määrä kerro ihmisestä mitään. Soveltanevat samaa miehiinkin (??) Mulle naisena on miinus, jos miehellä on liian "värikäs" menneisyys.

Komea ja maskuliininen? Selvästi olet mies. Aaltolassa ei ole mitään komeaa saati maskuliinista ainakaan mun silmään, olen nainen. Tuo näyttää kylähullulta joka istuu traktorin peräkärryssä matkalla apukoulusta kotiin. 

just niin nauran  oikein sanottu

Vierailija
199/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tarvitse lohdutusta, ei minua kiinnosta panomiesten elämät. Itse olen halunnut miehen joka arvostaa itsensä ja seksuaalisen kanssakäymisen korkeammalle kuin jotkut "chadit", ja sellaisen olen löytänytkin. Olemme tunteneet nuoresta asti ja olen nähnyt hänen toimintaansa sinkkuaikanaan, kuinka hän lähinnä vaivautui iskuyrityksistä eikä arvostanut ympäriinsä paneskelua yhtään. Tämä oli yksi syy miksi rakastuin häneen, enkä kehenkään chadiin.

Oi, miten ihanaa! Sinä ja komea miehesi olette varmasti aivan mahtavia ihmisiä ja niiiiiin paljon parempia ja etenkin PUHTAAMPIA kuin nämä seksistä ja elämästään nauttivat häntäheikit. Te sentään osaatte arvostaa kehoanne kuin pyhää temppeliä, mikä kannattaa pitää puhtaana kaiken maailman likaisista viettelyksistä ja vieraan lihan himoista. Onnea, Suomi!

Vierailija
200/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaltolan pitäisi hakea Ameriikan presidentiksi, suosio olisi todennäköisesti parempi ainakin nykyisten kyselyiden perusteella.

Eikö tuolla ole kampanjatiimiä ollenkaan? Sieltä voisi kysäistä, mitä kannattaa julkisuuteen töräytellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi