Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Sieppi ihmettelee miksi perheenäideiltä tulee hänelle kaikkein ilkeimmät kommentit ja haukut somessa

Vierailija
13.12.2023 |

"..Sieppi tietää sen siksi, että hän käy välillä katsomassa ikäviä kommentteja jättävien profiileja. Niissä näkyy idyllisiä kuvia perhearjesta. -Nämä samat ihmiset saattavat vastustaa äänekkäästi koulukiusaamista ja sitten tulla haukkumaan minua someen. Onhan se tekopyhää.."

Samaa olen itsekin ihmetellyt av:ssa miksi hän saa jatkuvasti aivan järkyttävästi lokaa niskaansa.

Kommentit (166)

Vierailija
161/166 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tietävät, että heidän miehensä kuolaa ja runqqaa Saran kuville. 

Vierailija
162/166 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara tietää, että jos ei saa vihapostia ja tuo sitä julki, ei ole oikea seksivau-julkkis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/166 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarahan on lihavoitunut emäntä, ainoastaan ne lapset vielä puuttuu.

mutta lapset sitten 35-40-vuotiaana tarkoittaa plus 30 kg 😂

Alkoholisoituneille lähiömammoille ehkä. Tasokas nainen osaa pitää itsestään huolta ettei näin pääse käumään.

Vierailija
164/166 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tämän ilmiön. Olen itse täyttänyt juuri 50. Olen yli 20 vuotta ollut tiiviissä harrastusporukassa, jossa vietämme paljon aikaa yhdessä, teemme kilpailureissuja ja välillä menee monta viikonloppua peräkkäin harrastuksen parissa. 

Pari vuotta sitten harrastuksen pariin tuli aktiivinen nuori nainen. Hän on ihan mukavan näköinen, aktiivinen ja on ollut alusta saakka mukana toiminnassa kiitettävän aktiivisesti. Nainen on käsittääkseni taustaltaan aika varakkaasta perheestä, ajaa hienolla autolla, asuu kivassa uudessa asunnossa, pitää sisustusblogia instassa, käyttää merkkivaatteita jne. Kaiken lisäksi hän on vielä edennyt kyseisessä lajissa tosi hyvin. 

Olen itse ollut harrastuksesta vähän ulkona viimeiset pari vuotta toisen vanhempani sairastumisen ja kuoleman takia, enkä sen takia ole ollut  naisen kanssa paljon tekemisissä, mutta hän vaikuttaa ihan mukavalta. Palasin aktivisemmin harrastuksen pariin syksyllä ja olin yllättynyt kuinka  suurin osa naispuolisista harrastajista suorastaan vihaa tätä naista. Olen kyllä miettinyt, että onko nuori nainen lainkaan ansainnut tällaista negatiivista huomiota. Yllättäen miespuolisilla harrastajilla ei ole hänestä mitään negatiivista sanottavaa. Tässä tapauksessa naisten ikä vaihtelee 20-65 välillä. Nainen on naiselle susi.

Vierailija
165/166 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 keskenmenoa tänä  vuonna ? Miten tuo on edes teoriassa mahdollista ? 

Vierailija
166/166 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielinen ja omaan napaan tuijottava pinnallinen ihminen, Yök. Siinä syy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme