Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LA SYYSKUUSSA -07 !

05.01.2007 |

Ajattelin nyt laittaa pinon pystyyn tulevan syyskuun odottajille, vaikka tosi alussa ollaankin vielä. Tekee kuitenkin hyvää jakaa tuntemuksia ja isommalla porukalla on aina kivampi:)

Toivottavasti saan siis kavereita mukaan!!!

Oma esittelyni tässä:

Nimi: Nea

Ikä: 26 , mies 34

Asuinpaikka: Länsi-Uusimaa

LA: 6.9.2007

Taustaa: Lasta toivottu vuoden 2005 alusta. Tutkimukset keväällä -06, joista siirryttiin yksityiselle syksyllä. 1. IUI lokakuu -06-->nega, 2. IUI marraskuu -06-->nega, 1. lyhyen kaavan IVF joulukuussa josta plussa 24.12 (virallinen päivä 28.12) ! Kaksi huippualkiota siirrettiin, ja odotan kummankin olevan mukana:) Ei lapsia, yksi koira kohta 4 v.

Eli tossa mun esittely, toivottavasti ei jää ainoaksi!

HCG mitattiin vasta eilen, eli rv 5, ja se oli just vajaat 8000. Hoitaja sanoi sen olevan hyvä. Ensimmäiseen ultraan päästään 22.1 ja sinne siis pitäis jaksaa odottaa!

-Nea & Ruu ja Myy rv5

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän harkinnan jälkeen uskaltauduin mukaan. Tein jouluna positiivisen testin ja nyt on meneillään rv 6+.

Pitkä harkinta johtui siitä, että takana on kaksi keskenmenoa. Molemmat viime vuonna, toinen viikolla 6 ja toinen viikolla 19. Jälkimmäinen keskenmeno johtui vauvan sairaudesta ja nyt sitten joudumme pelkäämään, käykö niin uudestaan. Lääkärien mukaan sairaus saattoi yhtä hyvin olla perinnöllinen kuin sattumaakin. Täytyy vain toivoa, että kyse oli sattumasta.

Olemme 30-kymppinen pariskunta ja asumme Pirkanmaalla. Vauvaa olemme yrittäneen viime vuoden alusta. Mitään lapsettomuushoitoja emme ole läpikäyneet. Meillä kyllä tärppää, mutta tulos ei ainakaan vielä ole ollut toivottu.

Oireitakin on jo ollut. Nimittäin väsyttää, paleltaa ja nälättää normaalia enemmän ja tänään alkoi lievä aamupahoinvointi, joka kestää aamupäivän. Yritän pitää sen aisoissa syömällä vähän ja usein. Toivottavasti te muut vältytte tältä!!!

Nyt menen iltapalalle, ettei tule ykä kurkkuun :)

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
142/143 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilha ja Makeanna...kiva tosiaan kun uskaltauduitte mukaan!

Mä ukson että meil on kaikilla aika lailla samat tuntemukset...ikinä ei ole ollu näin onnellinen mut samalla, ikinä ei ole pelänny näin paljon. Tää vaatii kyllä hermoja!

Janese ihan hauska yhteensattuma...meillä on íhan sama hoitotausta, eli 2xIUI ja ekasta IVF:stä plussa..hassua. Ja Eirenen kanssa mennään päivälleen samassa:)

Mulla on luget vihdoin ohi, ja elämä suunnilleen normaalia taas:)

Oireita ei muuta kun edelleen alavatsakivut, joita on siis ollu kokoajan. Ja ajoittain siis tosi kovia! Ne vähenee kylläkin edelleen, ja uskon että mun pitäs edelleen juoda vaan enemmän, koska ne pitkälti johtuu näistä mun edelleen suurista munasarjoista! Normaalisti palelen paljon, mutta nyt taidan palella vielä enemmän! Ja väsyttää kans normaalia enemmän. Voin edelleen syödä normaalisti eikä ole pahaa oloa!

Sellasta täällä!! Mäkin toivon sydämeni pohjasta, että saadaan kaikki kokea tää loppuun saakka!!!

Millon teillä on siis ensimmäiset ultra/lääkäriajat? Meillä on 22.1 ja aion sitte vasta soittaa neuvolaan kun tiedän että kaikki on hyvin:)

Hyviä öitä kaikille, Nea & Ruu ja Myy rv 5+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne kurkkaamaan vanhojen piinistelykavereiden kuulumisia ja hyvinhän täällä näytätte voivan, Nea, Eirene ja Janese.

Varsinaisesti mulla olis asiaa Bilhalle, eli kiinnostuin noista babydisperiineistä ja Lugeista. Eli minä kp:nä oot niitä nappaillut ja montako kiertoa? Meillä ongelmana näyttäis olevan tuo kiinnittyminen ja aattelin, että jospa noi auttais siihen...