Tapailukumppani on jo kyllästynyt seksiimme (minun arkuudestani johtuva vaisu seksi)
Arvostan rehellisyyttä suuresti ja olen iloinen, että mies otti asian puheeksi, varsinkin kun olinkin ihmetellyt miksi seksi on vähentynyt koko ajan ja nopeasti.
Olen itse hyvin varautunut ja arka sängyssä, olen ollut koko 40-vuotisen elämäni ajan, tai siis siitä lähtien kun seksielämän aloitin. Olemme tavallaan puhuneetkin arkuudestani minun aloitteestani, mutta lähinnä mies kerta kaikkiaan aistii arkuuteni makuuhuoneessa.
Mies näyttää kokevan, että hänen täytyy varoa kanssani. Minä taas toivoisin, ettei hän imisi minun energioitani ja lässähtäisi, vaan olisi määrätietoinen, jolloin minä päin vastoin imisin hänen energiaansa.
Kysynkin mielipiteitä ja ajatuksia: olemmeko yksinkertaisesti seksuaalisesti epäyhteensopivia, vai onko tälle tilanteelle tehtävissä jotain? Keskustelua on jo kokeiltu, eikä se seksiä parantanut.
Onko joku päässyt arkuudesta eroon vaikkapa suhteen edetessä ja ajan kuluessa? Vai onko tähän jotain konkreettisempia keinoja?
Kannattaako jäädä ikään kuin odottelemaan että klikkaa, vai onko teillä kokemusta siitä, että jos seksi on alussa syystä tai toisesta vaisua, niin se on sitä aina?
Paljon kiitoksia kaikista vastauksista.
Kommentit (601)
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään kirjata lakiin, mutta voitaisiinko edes tässä keskustelussa tuomita kaikenlainen seksuaalinen hyväksikäyttö ja väkivalta, kun tässä emme ole lakituvassa eikä kukaan ole joutumassa tuomiolle. Mutta se saattaa pelastaa edes joitain naisia traumoilta. En toivoisi tätä paskaa kenellekään.
Tiedätkö miksi minä miehenä suhtaudun tähän niin henkilökohtaisesti? Koska minua on naisen toimesta uhattu syyttää raiskauksesta, jos en tekisi kuten hän halusi. Minä oikeasti pelkäsin monta kuukautta, että tuleeko perätön syyte. Se oki kauhea tunne ja muistan sen kun eilisen. Tästä on jo lähemmäs 15v aikaa kuitenkin. Ja minä en siis edes harrastanut seksiä tämän naisen kanssa, en minkäänlaista fyysistä kontaktia.
Totta helvetissä voin tuomita kaikenlaisen seksuaalisen väkivallan. Mutta ruinaaminen ja sen jälkeinen suostumus EI ole minun makuuni mitään seksuaalista väkivalt
Sulle on jäänyt asiasta trauma. Ootko puhunut tästä ihan ammattilaisen kanssa? Ei tuollaista uhkailua tee normaali ihminen joten jotain häikkää ollut tässä naisessa. Senkin puolesta terapia hyväksi että ei leimaa kaikkia naisia samanlaisiksi. Tulee helposti viha ja katkeruus vastakkaista sukupuolta kohtaan ja vaikeuttaa elämää jis haluaa parisuhteen.
Minä tuomitsen kyllä sen toiminnan, mitä sinä olet joutunut kokemaan, vaikka sinulla ei ymmärrys riitä tähän suuntaan. Minulle riittää, että terapeutti ja psykiatri ovat selväsanaisesti tuominneet tapahtuneen ja esittäneet toivovansa, että tällaisiin tapahtumiin voitaisiin puuttua ihan oikeudessa asti, jotta kohde saisi oikeutta sekä saataisiin estettyä uusien uhrien syntyminen. Kaikki ymmärrämme, että realismia on se, ettei kaikkia vaarallisia ihmisiä voi lukita irti yhteiskunnasta. Se on vaan paska tsägä joutua sellaisen kohteeksi. Kuten kävi sinulle ja kuten kävi minulle.
Niin, minulle tapahtui ihan oikea rikoslakiin kirjattu tapahtuma. Eli laiton uhkaus ja kiristys. Sinä et vain osannut sanoa ei. Onhan näissä nyt ihan helvetisti eroa!!
Mikä siinä on niin saatanan vaikeaa sanoa ei, jos ei jostain tykkää? Tai jos kyseessä on kumppani, joka tekee noin jatkuvasti, niin sitten eroaa. Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään AITO fyysinen väkivalta turoaan vetämisineen, minkä johdosta ymmärrän voivan olla vaikeaa erota tällaisesta liitosta koska pelkää kostoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä inseli siellä joka siellä spämmäilet maailmankatsomustas, meeppä vaikka kävelylle välillä. Aattelet jotain ihan muuta.
Miksi muuten naisten yleisin loukkaus on kertoa miehelle ettei hän saa pillua? Onko se reikä teille naisille ainoa asia millä voitte keulia ja mitä teillä on miehille annettavana?
Kunhan ihmettelen.
Incel sanaa taidetaan nykyään käyttää haukkumissanana ihan vaan syrjäytyneestä yksilöstä jolla ei ole työtä sen pillun saamisen lisäksi. Toki ei saisi näitäkään ihmisiä haukkua. Surullistahan se on jos tuollainen tilanne, siis työttömyys ja syrjäytyminen lähinnä. Ei kaikkia miehiä edes kiinnosta seksi
Ihan vaan vielä täsmennykseksi, että sanoin monta kertaa ei. Kuten on moni muukin nainen sanonut. Osannut sanoa monta kertaa ei, mutta mies ei ole osannut kunnioittaa sitä vaan jäänyt jauhamaan kuin nelivuotias, kunnes saa tahtonsa läpi. Onnittelut jokaiselle naiselle, joka on osannut toimia ja poistua siinä vaiheessa välittömästi miehen elämästä lopullisesti, minäkin osaan sitten, jos seuraava kerta vielä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan vielä täsmennykseksi, että sanoin monta kertaa ei. Kuten on moni muukin nainen sanonut. Osannut sanoa monta kertaa ei, mutta mies ei ole osannut kunnioittaa sitä vaan jäänyt jauhamaan kuin nelivuotias, kunnes saa tahtonsa läpi. Onnittelut jokaiselle naiselle, joka on osannut toimia ja poistua siinä vaiheessa välittömästi miehen elämästä lopullisesti, minäkin osaan sitten, jos seuraava kerta vielä tulee.
No, tekikö se mies jotain ilman sinun suostumustasi? Kyllä vai ei?
Case closed ja kotiin kasvamaan lisää sitä selkärankaa.
Erikoista, että sellainen nainen joka kokee tulleensa hyväksikäytetyksi kun on suostunut painostettuna seksiin on palstamiesten mielestä ihan huIIu miesvihaaja, koska jos kerran nainen on lopulta myöntynyt niin mitään rikosta ei ole tapahtunut eikä siten sillä voi olla mitään negatiivisia seurauksiakaan naisen suhtautumiselle seksiin.
Sen sijaan sellainen nainen, joka harrastaa vapaaehtoisesti seksiä vaihtuvien alfa-kumppanien kanssa onkin ihan vapaaehtoisesti tuhoamassa oman mielenterveytensä ja suhtautumisensa seksiin moisella käytöksellään koska kyllähän se jokaisen naisen pitäisi tietää, että tuollaisesta seuraa vain seksikielteinen tulevaisuus jossa sitä harrastetaan tasan vain silloin kuin halutaan vauva.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki ihmiset pysty heittäytymään estottomaksi vieraan ihmisen kanssa. Mikä järki ylipäätään harrastaa sitä seksiä, jos ollaan vasta tapailemassa? Kyllä sitä seksiä ehtii harrastamaan sitten, kun ollaan kunnolla tutustuttu ja valmiita aloittamaan oikea parisuhde.
Olen samaa mieltä, tapailkaa rauhassa ja tutustukaa toisiinne. Kun ystävyys ja luottamus on syvää niin seksikin onnistuu. Ellei sitten ole vain seksisuhde. Riippuu siitä mitä haette ja haluatte.
Jaa no menipä tämäkin sitten turhaksi aiheen vierestä jankkaukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Joka naisen unelma parisuhde, saa miehen palvelijaksi ja hyväksikäytettäväksi ilman että miehelle tarvii antaa mitään takaisin.
Hyvin usein se on nainen joka päättää että parisuhteesta loppuu seksi ja mieskin valitsee selibaatin kun nainen saanut haluamansa lapset jonka jälkeen seksiä ei "tarvi" harrastaa enää
Huh miten katkera mies voi olla. Harmi että menit valitsemaan sitten väärän naisen
Tarvitset syvemmän yhteyden mieheen. Ei sussa ole mitään vikaa. Älä yritä pakottaa itseäsi. Mullaki. Exän kanssa seksi oli tylsää, koska oltiin eri aaltopituudella. Vaihda miestä.
Ja seuraava sellainen, että ensin on henkinen yhteys ja sitten alatte tutkia seksuaalisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, että sellainen nainen joka kokee tulleensa hyväksikäytetyksi kun on suostunut painostettuna seksiin on palstamiesten mielestä ihan huIIu miesvihaaja, koska jos kerran nainen on lopulta myöntynyt niin mitään rikosta ei ole tapahtunut eikä siten sillä voi olla mitään negatiivisia seurauksiakaan naisen suhtautumiselle seksiin.
Sen sijaan sellainen nainen, joka harrastaa vapaaehtoisesti seksiä vaihtuvien alfa-kumppanien kanssa onkin ihan vapaaehtoisesti tuhoamassa oman mielenterveytensä ja suhtautumisensa seksiin moisella käytöksellään koska kyllähän se jokaisen naisen pitäisi tietää, että tuollaisesta seuraa vain seksikielteinen tulevaisuus jossa sitä harrastetaan tasan vain silloin kuin halutaan vauva.
Älä laita sanoja minun suuhuni. Olen ottanut vain kantaa siihen, että onko tällainen ruinaaminen syytä kirjata rikoslakiin. En muuhun. Jokainen saa kokea olevansa just niin traumatisoitunut kuin vain haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun miesten ihana ikiaikainen kaksinaismoraali <3
Herranjestas kun näitä lukee niin saa vaan olla kiitollinen että ollut täyspäisten yksilöiden kanssa suhteessa. Olen pahoillani kaikkien niiden puolesta jotka kokenut väkivaltaa, oli se sitten lakiin kirjattu tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä laita sanoja minun suuhuni. Olen ottanut vain kantaa siihen, että onko tällainen ruinaaminen syytä kirjata rikoslakiin. En muuhun. Jokainen saa kokea olevan
Voisitko nyt sitten tehdä palveluksen naisille (ja samalla myös miehille), että tuomitsisit tuon ruinaamisen siitä huolimatta, että sitä ei ole kirjattu rikoslakiin. Et koe tarpeelliseksi tuomita tekoa? Koet tarpeelliseksi vain sen, ettei sitä vaan kirjata rikoslakiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Älä laita sanoja minun suuhuni. Olen ottanut vain kantaa siihen, että onko tällainen ruinaaminen syytä kirjata rikoslakiin"
No painostamisen seksiin pitäisi kyllä olla rikos. Ehkä sitten miehet lopettaisivat sen "ruinaamisen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun miesten ihana ikiaikainen kaksinaismoraali <3
Onko olkiukon hakkaaminen noin mukavaa?
Seriously, miksi pitää laittaa sanoja toisten suuhun ja sitten argumentoida niiden kautta sitä omaa kantaansa? Kuulostaa aika daijulta, jos minulta kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tekikö se mies jotain ilman sinun suostumustasi? Kyllä vai ei?
Case closed ja kotiin kasvamaan lisää sitä selkärankaa.
Teki. Teki vastoin tahtoani yhtymisen minuun sekä sen jälkeen olisin halunnut keskeyttää yhdynnän, mutta en voinut, koska en usko, että hän olisi lopettanut, koska ei lopettanut painostamista sitä ennenkään. Olisi jatkanut panemistaan ja kaupankäyntiään siinä pannessaan. Nuohan tekevät sen, että alkavat selittää,että ovat ihan just valmiita, että ei kai nyt tähän just tarvi lopettaa, kun ihan just ollaan valmiit.
Säälin sinun lapsiasi ja läheisiäsi, rakennat huonompaa maailmaa.
Voisitko nyt sitten tehdä palveluksen naisille (ja samalla myös miehille), että tuomitsisit tuon ruinaamisen siitä huolimatta, että sitä ei ole kirjattu rikoslakiin. Et koe tarpeelliseksi tuomita tekoa? Koet tarpeelliseksi vain sen, ettei sitä vaan kirjata rikoslakiin?
En itse ruinaa, jos en heti ensimmäisellä pyynnöllä seksiä tai jotain seksiin liittyvää saa. Minusta se on epäkohteliasta, junttimaista ja kertoo ettei arvosta toista eikä itseään. Mutta haluan, että niin saa tehdä ja siitä ei mitään uutta kohtaa rikoslakiin kirjata.
Harmaalla alueella tietoisesti liikkuvat miehet ovat huolissaan.