Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapin poliisin mukaan ulko maala istau sta ie n 17-vuotias oppilas rais kasi 13-vuotiaan Ainiovaaran koulukeskuksen wc-tiloissa maanantaina.

Kommentit (321)

Vierailija
201/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kerro maa, missä kantaväestö ei syyllistyisi rikoksiin? Ihan tarpeeksi on omasta takaa, niitä ei tarvita tänne yhtään lisää ja ymmärrystä  -kyllä suomalaisetkin- tekosyyllä."

Kaikki teot on tuomittavia. Mutta ihmetyttää se, että suomalaisten teot hissutellaan, vaietaan, tekijä saa pienet sakot. Olisipa sama lynkkaysmeininki myös heille. Vai onko suomalaisuus tekosyy? Sekö hyvittää teot tässä maassa? 

Missä on sanottu noin? Sosiaalinen kritiiikki pahoista teoista on hyvästä. Opettaa terveitä arvoja niille ketkä tekevät pahaa tahallaan muille.

Vierailija
202/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Kyllä. Suurin osa on kuitenkin kantasuomalaisia.

No mut, pojat on poikia ;)

T. Kantismiehet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on vailla itsesuojeluvaistoa. Kohtalona siis häviäminen. Muut ensin. 

Vierailija
204/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytöllä taisi olla väärä uskonto ja vääräuskoisella ei ole mitään arvoa

Uhri on poika

Vääräuskoinen kumminkin tekijälle. 

Sallitaanko Islamissa homous?

Ei mutta nähtävästi sallittua kumminkin itselle ei muille.

Eikö tuolla ole joku sellainen niksi, että se ei ole homo joka polkee vaan se jota poljetaan? Afganistanissa esimerkiksi Yhdysvaltalaiset sotilaat eivät oikein tykänneet paikallisten poliisien, heimopääliköiden jne. tavasta harrastella peppuseksiä nuorten pikkupoikien kanssa.

Perhanan lääkäri! Olisi pysynyt hiljaa!

Vierailija
205/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kerro maa, missä kantaväestö ei syyllistyisi rikoksiin? Ihan tarpeeksi on omasta takaa, niitä ei tarvita tänne yhtään lisää ja ymmärrystä  -kyllä suomalaisetkin- tekosyyllä."

Kaikki teot on tuomittavia. Mutta ihmetyttää se, että suomalaisten teot hissutellaan, vaietaan, tekijä saa pienet sakot. Olisipa sama lynkkaysmeininki myös heille. Vai onko suomalaisuus tekosyy? Sekö hyvittää teot tässä maassa? 

Omasta puolestani saisi kaikille olla kovemmat tuomiot, mutta kun nyt niin aiheesta tuohduit että kyllä ne kantiksetkin, niin voisitko kertoa, kun itse olen näemmä sattunut unohtamaan, koska tässä maassa kantis on r*iskannut tuon ikäisen koulussa kesken koulupäivän, tai minkään ikäistä?

Vierailija
206/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mulle, milloin viimeksi on Suomalainen homoraiskannut 13-vuotiaan koulun vessassa?

Tai ylipäätään ketään koulun vessassa kesken koulupäivän. Tämä mietityttää itseänikin. 

Vierailija
207/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisen maan Vihervasemmisto on meille luonut. Sitä saa, mitä tilaa. Itse olette heitä äänestäneet. 

Suomessa on AINA ollut heikot rangaistukset suomalaisille miehille, juuri siksi, että miehet suojelevat toisiaan.

Juuri näin. Suomessa on ollut aina myös nyt miesenemmistöinen eduskunta. Eduskunta säätää lait.

Vierailija
208/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olin 17 niin 13 vuotiaat näytti ihan lapsilta, vaikka itsekin olin ehkä jossain määrin lain silmissä lapsi. Aika härskiä toimintaa.

Vierailija
209/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta puolestani saisi kaikille olla kovemmat tuomiot, mutta kun nyt niin aiheesta tuohduit että kyllä ne kantiksetkin, niin voisitko kertoa, kun itse olen näemmä sattunut unohtamaan, koska tässä maassa kantis on r*iskannut tuon ikäisen koulussa kesken koulupäivän, tai minkään ikäistä?

Ei osaa Amiina vastata, hokee vain että kyllä ne suomalaisetkin. 

Vierailija
210/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla jokin tilasto väitteesi tueksi, miten oikeus tuomitsee suomalaisen seksuaalirikoksen eri tavalla kuin ulkomaalaisen? 

Vierailija
211/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla jokin tilasto väitteesi tueksi, miten oikeus tuomitsee suomalaisen seksuaalirikoksen eri tavalla kuin ulkomaalaisen? 

"Netistä luin, Rasmusryhmästä"

Vierailija
212/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapahtui 90-luvulla: Olin 1 tai 2 luokalla ja odotin opettajaa yksityisopetukseen. Olin yksin huoneessa ja muutaman vuoden ylempi luokkalainen tuli myös sinne ja alkoi kosketella. En ymmärtänyt asiaa mutta sen tiesin että tuntui inhottavalta. Opettaja tuli huoneeseen mutta poika kerkesi pois läheltäni ja sanoi että etsii kaveriaan. Olin jotenkin shokissa joten en tietenkään sanonut mitään.

Olen nykyään lähemmäs viisikymppinen ja vieläkin muistan tuon inhottavan pelottavan tapahtuman.

Näitä tapahtuu ja todella paha mieli tuli uutisesta. 

Omalla kohdallani oli kyse täysin suomalaisesta pojasta.

Muuten hyvä tarina mutta vuodet ei täsmää. Menin itse ekaluokalle 1991 ja olen 38-vuotias. Tämä lienee tapahtunut aiemmin tai eri iässä kun muistat?

Ja mä olen 55. Olin ekalla luokalla vuonna 1975!!! Muija valehtelee.

Vierailija
213/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisen maan Vihervasemmisto on meille luonut. Sitä saa, mitä tilaa. Itse olette heitä äänestäneet. 

Suomessa on AINA ollut heikot rangaistukset suomalaisille miehille, juuri siksi, että miehet suojelevat toisiaan.

Juuri näin. Suomessa on ollut aina myös nyt miesenemmistöinen eduskunta. Eduskunta säätää lait.

Yrität sotkea tätä joksikin miehet vs naiset -väännöksi. Naiset niitä hyysääjiä sinne eduskuntaan äänestää. Sitäpaitsi Suomessa oikeusvalta on erillinen poliittisesta vallasta. Ei se auta mitään että eduskunta muuttaa lakia jos tuomari ei halua laittaa ketään vankilaan. Miksi ei? Todennäköisesti koska se on kallista. Kukaan ei kerro miksi.

Vierailija
214/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko sulla jokin tilasto väitteesi tueksi, miten oikeus tuomitsee suomalaisen seksuaalirikoksen eri tavalla kuin ulkomaalaisen?" 

Kyse olikin ihmisten mielipiteistä tässä asiassa. Kaikilla tekijöillä on liian pieni rangaistus. 

Vierailija
215/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja persut taas tanssii uhrin haudalla.

Poistoon tämäkin menee.

Mene hoitoon!

Vierailija
216/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastokeskuksen mukaan Suomessa tehtiin  vuonna 2019 yhteensä 1 056 raiskausrikosta. Niistä ulkomaalaisten tekemiksi epäiltiin 397 rikosta. 

Mitäs haluatte kantasuomalaisille tekijöille tehtävän? Yleensä saavat ehdollista, jos sitäkään. 

Niin valitettavasti osa näistä muta kuo no ista on saanut suomen kansalaisuuden. Turha tulla väittämään, että kanta-suomalaiset raiskaisivat enemmän, en ikinä usko. Tilasto-Vale-Emävale. Voihan olla että näitä ryhmässä liikkuvia raukkamaisia eläimiä ei vaan saada kiinni, kaikki saman näköisiä.

Älä viitsi. Eiköhän suurin osa ole suomalaisia. 

Näin sen varmaan pitääkin olla, kun onhan meitä vielä muutama miljoona enemmän. Sitten kun katsotaan tilastoista jakaumaa, niin ei se kovin mairittelevalta näytä ulkomaalaisia kohtaan, vaikka ulkomaalaistaustaiset suomenkansalaiset laskettaisiin suomalaisiksi.

Vierailija
217/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastokeskuksen mukaan Suomessa tehtiin  vuonna 2019 yhteensä 1 056 raiskausrikosta. Niistä ulkomaalaisten tekemiksi epäiltiin 397 rikosta. 

Mitäs haluatte kantasuomalaisille tekijöille tehtävän? Yleensä saavat ehdollista, jos sitäkään. 

Niin valitettavasti osa näistä muta kuo no ista on saanut suomen kansalaisuuden. Turha tulla väittämään, että kanta-suomalaiset raiskaisivat enemmän, en ikinä usko. Tilasto-Vale-Emävale. Voihan olla että näitä ryhmässä liikkuvia raukkamaisia eläimiä ei vaan saada kiinni, kaikki saman näköisiä.

Älä viitsi. Eiköhän suurin osa ole suomalaisia. 

Näin sen varmaan pitääkin olla, kun onhan meitä vielä muutama miljoona enemmän. Sitten kun katsotaan tilastoista

Liian vaikeita puhut, ei ole Jamilahille tällaista opetettu.

Vierailija
218/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

239: Noinko tosiaan heille tehtiin? En ole ennen kuullutkaan...

Vierailija
219/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Me ei yksinkertaisesti tulla toimeen ilman näitä." Petteri Orpo (Kok.)

Otteri Pervo kertoi näköradion suorassa lähetyksessä haluavansa näitä lisää 144000 ( sataneljäkymmentäneljä tuhatta! ) lisää suomalaisen veronmaksajan elätettäväksi VUOSITTAIN!!!

Vierailija
220/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisiinko me tyttöjen äidit ja isät ympäri Suomea kokoontua mielenilmaukseen ja vaatia turvaa meidän tyttärillemme?

Hieno ajatus, mutta taitaa se ajatuksen tasolle jäädä. Suomalaiset katsos kun ovat vertauskuvallisesti ottaneet kyr pää perseeseen jo Ruotsin vallan ajoilta lähtien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme