Miesten pitäisi aikuistua ja tajuta, ettei vauvapalstalla vinkuminen paranna heidän elämänlaatuaan.
Kommentit (61)
Minäkin olen palstalaisten mielestä melko usein mies vaikka olen ollut koko ikäni tiettävästi nainen.
Kun tietynlainen ihminen oikein kovasti loukkaantuu, niin siitä tulee typerä ja lapsellinen jankkaaja joka taantuu 4-vuotiaaksi. Sellaiset on näitä vinkujia. Ei kannata käydä kommentoimassa, eikä myöskään avata noita
Ap voisi aikuistua ja tajuta, että toisten kirjoitusten haukkuminen vinkumiseksi ei v paranna kenenkään elämänlaatua (paitsi jos ap saa kiusaamisesta säväreitä)
Vierailija kirjoitti:
Jos haluatte aselepoa niin:
Pysykää miehet hiljaa viikon ja antakaa naisten keskustella tällä naisten palstalla. Katsotaan sitten ensi viikon tiistaina osaatteko käyttäytyä paremmin.
Ok?
Tässä seuraa nyt ilmeisen yllättävää tietoa joillekin naisille. Me naiset olemme erilaisia, me saamme ajatella asioista erilailla toistemme kanssa. Me emme kuulu, eikä meidän tarvitse kuulua, mihinkään sanomattomaan siskojen kerhoon.
Naiset pillund kansa tänne vaan kirjottelee ei miehet
Onko joku väittänyt että pitäisi parantaa, mistä näitä "faktoja" oikein kiskot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysykää miehet hiljaa viikon ja antakaa naisten keskustella tällä naisten palstalla. Katsotaan sitten ensi viikon tiistaina osaatteko käyttäytyä paremmin.
Ok?
Tässä seuraa nyt ilmeisen yllättävää tietoa joillekin naisille. Me naiset olemme erilaisia, me saamme ajatella asioista erilailla toistemme kanssa. Me emme kuulu, eikä meidän tarvitse kuulua, mihinkään sanomattomaan siskojen kerhoon.
Täällä ilmottautuu nainen, joka on lopen kyllästynyt sanaan nainen.
Miten te erotatte miehen ja naisen pelkän tekstin perusteella? Nyt en ihan ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Kun tietynlainen ihminen oikein kovasti loukkaantuu, niin siitä tulee typerä ja lapsellinen jankkaaja joka taantuu 4-vuotiaaksi. Sellaiset on näitä vinkujia. Ei kannata käydä kommentoimassa, eikä myöskään avata noita
Naisista tulee vihaisia kuin pikkulapsista joilta on viety kaikki lelut ja karkit kun kaikki ei mene niin kuin he haluu tai suunnittelee. Ja kun ei osata vasta aiemmin sanottuun mennään ohi aiheen henkilökohtaisuuksiin ja yleisin haukkumasana on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok?
Vaikka olen nainen, niin en todellakaan ole kaikesta samaa mieltä kaikkien naisten kanssa, enkä tykkää samoista asioista kun kaikki naiset ja itse koen myös tärkeäksi tasa-arvo keskustelussa puhua pojista (siinä missä tytöistäkin), koska koen sen oikeaksi. En puhu poikien puolesta, jotta miehet pitäisivät minusta, minulle on yksi hailee pitävätkö miehet yleisesti minusta. Iha yhtä yksi hailee on minulle pitävätkö naiset yleisesti minusta. Siksi luon oman mielipiteeni niiden faktatietojen, kokemusten ja tuntemusten perusteella mitä minulla on. Ja näin toivoisi ihan jokaisen ihmisen tekevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista tulee vihaisia kuin pikkulapsista joilta on viety kaikki lelut ja karkit kun kaikki ei mene niin kuin he haluu tai suunnittelee. Ja kun ei osata vasta aiemmin sanottuun mennään ohi aiheen henkilökohtaisuuksiin ja yleisin haukkumasana on mies.
Ihminen, ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen palstalaisten mielestä melko usein mies vaikka olen ollut koko ikäni tiettävästi nainen.
Tietyt naiset puuttuvat siihen, kuka kommentin sanoo, ei siihen, mitä hän sanoo.
Muutenkin olisi kauhean kiva, kun esimerkiksi sosiaalinen media keskittyisi välillä johonkin hyvään. Nyt saa lukea alinomaan siitä, kuinka muissa on jotain vialla ja väärin.
Naisten oloa vinkuminen sen sijaan helpottaa. Niinpä ne tekevätkin sitä jatkuvasti kuten tämänkin palstan sisältö osoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Parantaa kyllä. On hyvä nähdä, että on muitakin hyvin pärjääviä miehiä, jotka eivät vain saa naista.
"Hyvin pärjäävä" mies ei lässytä naisvihaa somessa. Hän keskittyy siihe hyvään elämäänsä eikä naissukupuolen vihaamiseen
: D
Vierailija kirjoitti:
Naiset pillund kansa tänne vaan kirjottelee ei miehet
Yrität varmaan sanoa, että miessukupuolesi takia et ikinä opi kirjoittamaan ja että sulla on aina pillu mielessä
Tämä palsta on perinteisesti jo toistakymmentä vuotta ollut täynnä naisten valitusta ja miesten syyllistämistä. Täällä on valitettu omista miehistä, haettu sympatioita miehen jättämiseen ja yleisesti halveksuttu miehiä ja haettu heistä vikoja - naisten kesken. Pikku hiljaa vuosien varrella miehetkin ovat löytäneet tiensä tänne, ja nyt naisilla on siitä paha mieli ja tekevät kaikkensa canceloidakseen miesten mielipiteet.
Kaikki ongelmat ovat taas - kuten tavallista - naisen omassa päässä.
Vauvapalsta ei paranna kenenkään elämänlaatua, sukupuolella ei tässä ole väliä. Ehkä tämä kuitenkin miesten oloa huonontaa vielä enemmän kuin naisten.
Sävelkorva hukassa, kun kimeämpiääninen kansanosa syyttää möreämpiä vinkumisesta!
Ok!