Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Me siivoojatkin halutaan lakkoon

Vierailija
10.12.2023 |

Monia paikkoja suljettaisiin 🤷

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

te olette jo pudonnu näistä kisoista teissä kun on jo tarpeeks moniosaajia, ei ketään kiinnosta.

Täh?

Vierailija
122/124 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siivouskohteita on vaikka minkälaisia. Minulle on mielekästä työskennellä vanhusten parissa. Vanhainkodilla työstä saa hyvän mielen ja kiitosta asiakkailta."

Sama fiilis sairaalassa: musta tykkäävät sekä potilaat (juttelen mukavia, tuon ruokaa) että hoitajat, joista on kiva, että olen töissä (joskus ovat joutuneet tekemään sahun töitä omiensa ohella).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lakkoilemalla saatte yrityksiä kaatumaan.

Sepä kivaa sitten kun etsitte itsellenne töitä halpiskämppäänne varten.

No ei hyvin mene, jos vuorokauden siivoojien lakoilla yrityksiä kaatuu. Tähänkö ollaan menty?

Onko käynyt mielessä, että näillä vuorokauden mittaisilla lakoilla vain hämätään työläisiä kuvittelemaan liittojen oikeasti vastustavan muutoksia? Todellisuudessa nämä asiat on jo sovittu sekä hyväksytty ja tulevat toteutumaan sellaisenaan . Muutenhan liitot olisivat ajaneet pitkäkestoista yleislakkoa.

Demokratiaan kuuluu oikeus lakkoilla, ilmaista mielipiteensä. Eihän tämäkään lakko kosketa heitä, jotka asiosta päättävät. Eivät he tarvitse meitä duunareita kuin oman voittonsa kerääjiksi. Julkisen liikenteen pysäyttäminen esimerkiksi haittaa vain meitä köyhiä pikkumuurahaisia, jotka menemme kyllä kantamaan kortensa suurituloisten kekoon, jos vain jollain konstilla pääsevät. Tämä on vain tuuleen huutamista.

Vierailija
124/124 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tyhmä kysymys, mutta miten tämä siis menee, jos työnantajani on tuolla lakkoilevien yritysten listalla, mutta en itse ole kyseisen liiton jäsen, onko minulla silti oikeus olla lakossa? Palkkaa ei ainakaan varmaan saa vai?