Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko että ikäero 10 - 15 vuotta alkaa nykyään olla ihan normaali? Naiset alkaneet katsella vanhempia miehiä parisuhteeseen?

Vierailija
10.12.2023 |

Kiinnostaa tuntuuko vai onko näin todellakin?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä se ennemmin on nykyään harvinaisempaa kuin joskus aikanaan, kun nainen on tarvinnut miestä elättäjäksi. Sama se on vähän kaikkialla, mitä parempi naisten asema, sitä pienemmät ikäerot suhteessa (keskimäärin, poikkeuksia on tietenkin).

Vierailija
82/91 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse tunne kuin yhden parin, joilla on edes yli kolmen vuoden ikäero, siinäkin nainen on kuusi vuotta vanhempi osapuoli ja ovat molemmat jo eläkkeelläkin (olleet siis yhdessä nuorista aikuisista asti). Suurimmalla osalla sen sijaan on alle vuoden ikäero.

Ehkäpä sinusta vain tuntuu siltä, koska jostain syystä haluaisit asioiden olevan niin. En edes lue palstaa usein mutta tämäntyyppisiä aloituksia on joka kerta kun tätä erehdyn katsomaan. Jospa hankkisit muuta tekemistä.

Jännä miten kukaan ketjun keski-ikäisistä naisista ei meinaa tuntea ketään paria, joilla olisi ikäero, mutta sitten kun yksi tuleekin mieleen, nainen on aina vanhempi! Jännä juttu tosiaan. Mutta netissähän voi anonyymisti valehdella. 

Kertomani oli kuitenkin totta vaikka syystä tai toisesta se sinua raivostuttaakin. Ikä

Minä tiesin yhden parin, jossa mies oli yli 15v vanhempi, mutta he erosivat vastikään, aika pian sen jälkeen kun mies jäi eläkkeelle. Kyllä he liki 10v taisivat yhdessä viihtyä, mutta varmaan menevän viisikymppisen ja eläkeläisukon tarpeet ja toiveet ei enää kohdanneet. Muut tutut pariskunnat on hyvin lähelle samanikäisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse tunne kuin yhden parin, joilla on edes yli kolmen vuoden ikäero, siinäkin nainen on kuusi vuotta vanhempi osapuoli ja ovat molemmat jo eläkkeelläkin (olleet siis yhdessä nuorista aikuisista asti). Suurimmalla osalla sen sijaan on alle vuoden ikäero.

Ehkäpä sinusta vain tuntuu siltä, koska jostain syystä haluaisit asioiden olevan niin. En edes lue palstaa usein mutta tämäntyyppisiä aloituksia on joka kerta kun tätä erehdyn katsomaan. Jospa hankkisit muuta tekemistä.

Jännä miten kukaan ketjun keski-ikäisistä naisista ei meinaa tuntea ketään paria, joilla olisi ikäero, mutta sitten kun yksi tuleekin mieleen, nainen on aina vanhempi! Jännä juttu tosiaan. Mutta netissähän voi anonyymisti valehdella. 

Kertomani oli kuitenkin totta vaikka syystä tai toisesta se sinua raivostuttaakin. Ikä

Tilastollisesti Suomessa avio/avoliitossa mies on 1.8 vuotta naista vanhempi. Eli onhan se ihmeellistä jos täällä kaikki poikkeavat keskiarvosta

Vierailija
84/91 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhden pariskunnan 16 vuoden ikäerolla. Liitossa massiivisia ongelmia liittyen lapsiperhe-elämään, muiden silmään ennalta-arvattuja, mutta rakkaus on sokea ja kuuro.

Vierailija
85/91 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertomani oli kuitenkin totta vaikka

Häh, suurin osahan täällä on suunnilleen keskiarvossa jos ikäero on vain muutama vuosi. Isot ikäerot kumpaankaan suuntaan on poikkeuksia. 

Vierailija
86/91 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli seksisuhde 18 vee tytsyn kanssa tuossa pari vuotta sitten. Ollaan yhä ystäviä ja viestitellään joskus. 

Ihanan himokas, tiukka nuori neiti, joka arvosti vanhempaa miestä. Seksisuhde vain hiipui enkä varsinaisesti häntä jättänyt. 

Satuin kuitenkin omalta työpaikalta pikkujouluissa iskemään 25-vuotiaan neitosen ja nyt ollaan kihloissa. Ei olla samalla osastolla tai samoissa töissä, mutta ollaan moikkailtu ja flirtattu kohdatessa. Pikkujouluissa sitten tuli ihan itse jutulle. 

Itse olen aika raamikas ja hyväkuntoinen mies. Nämä neitoset hoikkia juoksijoita. Valittelevat, ettei oman ikäisissä näillä seuduilla ole samanlaisia hyväkuntoisia nuorempia miehiä. 

M38

Vierailija
87/91 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa on 4v nuorempi tyttöystävä ;) haukkukoon mammat jos haluaa

M27

Vierailija
88/91 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä vanhemmat miehet ilmeisesti maksavat kaikki naisen kulut ja jos he menevät naimisiin, ei avioehdosta edes puhuta. Kyllähän se joillekin naisille sopii, varsinkin, jos naista ei kiinnosta opinnot tai työssäkäynti. 

Mun mies ei maksa. Mulla on omat tulot. Mä maksan vuokran ja ruoan.

Mitä miehesi sitten tuo parisuhteeseen? Hoitaako hän teillä ruuanlaiton ja siivouksen?

Vierailija
89/91 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä vanhemmat miehet ilmeisesti maksavat kaikki naisen kulut ja jos he menevät naimisiin, ei avioehdosta edes puhuta. Kyllähän se joillekin naisille sopii, varsinkin, jos naista ei kiinnosta opinnot tai työssäkäynti. 

Mun mies ei maksa. Mulla on omat tulot. Mä maksan vuokran ja ruoan.

Mitä miehesi sitten tuo parisuhteeseen? Hoitaako hän teillä ruuanlaiton ja siivouksen?

Se hengailee. Tosi vähän siivoilee, mut joskus. Se on kuin kissa, mutta joskus tekeekin jotain.

Vierailija
90/91 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan mitään vaareja.

Vierailija
91/91 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passiivisuus on lisääntynyt. Helppo ottaa itselle elättäjä ja sietää sitä. Elättäjää kykenee aika helposti välttelemään käytännön toimilla.

Jaa, mulle taas passiivisuus on helpompaa, kun asuu yksin. Voi lämmittää valmis pizzan ja mennä nukkumaan. Parisuhteessa pitää tehdä enemmän kotitöitä jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän