Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko että ikäero 10 - 15 vuotta alkaa nykyään olla ihan normaali? Naiset alkaneet katsella vanhempia miehiä parisuhteeseen?

Vierailija
10.12.2023 |

Kiinnostaa tuntuuko vai onko näin todellakin?

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Win-win tilanne. Esim. Viiskymppisellä miehellä ei enää ota eteen samanikäisen naisen kanssa mikä on ihan luonnollista, mut nuorempi nainen auttaa siihen vaivaan ja tuo muutenkin iloa ja valos miehen elämään. Vanhemmissa miehissä nuoria naisia taas innostaa se että niillä on yleensä rahaa ja omaisuutta kerättynä. Elintason nousu tapahtuu heti eikä sitä tarvii vuosikausia takuta omanikäisen miehen (lue: uhmaikäisen lapsen) kans jonka henkinen kehitys kulkee valovuosia naista jäljessä. 

Meinaat että noi 'eteen ottaminen & rahaa' on hyväkin esimerkki siitä 5-kymppisen miehen henkisestä kehityksestä 🤣

Totahan se miesten henkinen kehitys toisaalta on, että eipä siinä mitään. 

Vierailija
62/91 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen yleensä haluaa jonkun pompotettavan ja vanhemman miehen kanssa se ei onnistu.

Vai silleen. Mies on 11v. mua vanhempi.

Vierailija
64/91 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on minun kokemukseni mukaan alkaneet katsella enemmänkin nuorempia miehiä. Ja miksi ei 🍆?

Vierailija
65/91 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu.

Vierailija
66/91 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan osannut katsella vähääkään itseäni nuorempia miehiä sillä silmällä. Mutta en kyllä isäni ikäisiäkään. Nyt viisikymppisenä kunnon hopeaketut miellyttävät eniten. 

Vierailija
67/91 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kolmekymppinen nainen on aivotoiminnoiltaan juuri melkein aikuinen. Tosi paljon on ideologisia lapsellisuuksia ja sellaista jännää kovaa kuvitelmaa siitä kuka onkaan. Kovat luulot on monilla nuorilla.

Looginen ajattelu ei vielä toimi, vaikka ollaan työelämässä. Tosi vaikeaa olisi seurustella kolmekymppisen kanssa. Toki aina joukossa on kypsempääkin ihmistä. Tässä iässä sitä haluaa järkevää ja viisasta seuraa. Nuoret nyt on nuoria.

Kaksikymppisiä en edes ottanut tähän keskusteluun mukaan, koska ovat aivotoiminnoiltaan täysin kakaroita. Älkää suuttuko. Ymmärrätte sitten nelikymppisinä tämän viimeistään. Minä en voisi seurustella kolmekymppisten kanssa. Ikäraja on vähintään 39v. Myöhemmin naisetkin jotenkin ymmärtää ja heillä päässä naksahtaa ymmärrys todelliselle tasa-arvolle. Me miehet halutaan modernilta naiselta tasa-arvoista kumppania. Tosi paljon on näitä kullankaivajia ja miehistä hyötyjiä liikkeellä.

T: M 46

Vierailija
68/91 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tunne kuin yhden parin, joilla on edes yli kolmen vuoden ikäero, siinäkin nainen on kuusi vuotta vanhempi osapuoli ja ovat molemmat jo eläkkeelläkin (olleet siis yhdessä nuorista aikuisista asti). Suurimmalla osalla sen sijaan on alle vuoden ikäero.

Ehkäpä sinusta vain tuntuu siltä, koska jostain syystä haluaisit asioiden olevan niin. En edes lue palstaa usein mutta tämäntyyppisiä aloituksia on joka kerta kun tätä erehdyn katsomaan. Jospa hankkisit muuta tekemistä.

Vierailija
69/91 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kolmekymppinen nainen on aivotoiminnoiltaan juuri melkein aikuinen. Tosi paljon on ideologisia lapsellisuuksia ja sellaista jännää kovaa kuvitelmaa siitä kuka onkaan. Kovat luulot on monilla nuorilla.

Looginen ajattelu ei vielä toimi, vaikka ollaan työelämässä. Tosi vaikeaa olisi seurustella kolmekymppisen kanssa. Toki aina joukossa on kypsempääkin ihmistä. Tässä iässä sitä haluaa järkevää ja viisasta seuraa. Nuoret nyt on nuoria.

Kaksikymppisiä en edes ottanut tähän keskusteluun mukaan, koska ovat aivotoiminnoiltaan täysin kakaroita. Älkää suuttuko. Ymmärrätte sitten nelikymppisinä tämän viimeistään. Minä en voisi seurustella kolmekymppisten kanssa. Ikäraja on vähintään 39v. Myöhemmin naisetkin jotenkin ymmärtää ja heillä päässä naksahtaa ymmärrys todelliselle tasa-arvolle. Me miehet halutaan modernilta naiselta tasa-arvoista kumppania. Tosi paljon on näitä kullankaivajia ja miehistä hyötyjiä liikkeellä.

Oikeasti: mitäköhän ihme kullankaivamista tai hyötymistä suomalaiselle naiselle on suomalaisesta miehestä? Suunnilleen saman verran tienataan ja omillamme toimeen tullaan. Mitä kultaa te oikein kuvittelette kauheasti omaavanne? 😂 Teillehän jo kahvin tarjoaminen treffeillä on ihan hiiirvee ponnistus.

Vierailija
70/91 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa tosiaan olla että ikäerot on kasvussa. Mullakin on 10 vuotta nuorempi mies. 😆

Vierailija
71/91 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse tunne kuin yhden parin, joilla on edes yli kolmen vuoden ikäero, siinäkin nainen on kuusi vuotta vanhempi osapuoli ja ovat molemmat jo eläkkeelläkin (olleet siis yhdessä nuorista aikuisista asti). Suurimmalla osalla sen sijaan on alle vuoden ikäero.

Ehkäpä sinusta vain tuntuu siltä, koska jostain syystä haluaisit asioiden olevan niin. En edes lue palstaa usein mutta tämäntyyppisiä aloituksia on joka kerta kun tätä erehdyn katsomaan. Jospa hankkisit muuta tekemistä.

Jännä miten kukaan ketjun keski-ikäisistä naisista ei meinaa tuntea ketään paria, joilla olisi ikäero, mutta sitten kun yksi tuleekin mieleen, nainen on aina vanhempi! Jännä juttu tosiaan. Mutta netissähän voi anonyymisti valehdella. 

Vierailija
72/91 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Win-win tilanne. Esim. Viiskymppisellä miehellä ei enää ota eteen samanikäisen naisen kanssa mikä on ihan luonnollista, mut nuorempi nainen auttaa siihen vaivaan ja tuo muutenkin iloa ja valos miehen elämään. Vanhemmissa miehissä nuoria naisia taas innostaa se että niillä on yleensä rahaa ja omaisuutta kerättynä. Elintason nousu tapahtuu heti eikä sitä tarvii vuosikausia takuta omanikäisen miehen (lue: uhmaikäisen lapsen) kans jonka henkinen kehitys kulkee valovuosia naista jäljessä. 

Nämä vanhemmat miehet ilmeisesti maksavat kaikki naisen kulut ja jos he menevät naimisiin, ei avioehdosta edes puhuta. Kyllähän se joillekin naisille sopii, varsinkin, jos naista ei kiinnosta opinnot tai työssäkäynti. 

Vierailija
73/91 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule ikä kiinnosta vaan miehen kyky sitoutua pysyvästi.

Vierailija
74/91 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten kukaan ketjun keski-ikäisistä naisista ei meinaa tuntea ketään paria, joilla olisi ikäero, mutta sitten kun yksi tuleekin mieleen, nainen on aina vanhempi! Jännä juttu tosiaan. Mutta netissähän voi anonyymisti valehdella. 

Minä tunnen yhden parin, jossa mies on 9 vuotta naista vanhempi. Tunnen myös toisen parin, jossa on sama ikäero, mutta nainen on miestä vanhempi. Jännä juttu tosiaan.

Vierailija
75/91 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä vanhemmat miehet ilmeisesti maksavat kaikki naisen kulut ja jos he menevät naimisiin, ei avioehdosta edes puhuta. Kyllähän se joillekin naisille sopii, varsinkin, jos naista ei kiinnosta opinnot tai työssäkäynti. 

Mun mies ei maksa. Mulla on omat tulot. Mä maksan vuokran ja ruoan.

Vierailija
76/91 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niinkö? Mä olen 50+ ja mies on 60+. 

Vierailija
77/91 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkismiehillä on nuoret vaimot. Taviksilla omanikäiset. Tässä suuret linjat. 

Vierailija
78/91 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertomani oli kuitenkin totta vaikka syystä tai toisesta se sinua raivostuttaakin. Ikävää sinulle toki, että asiat eivät ole kuten tahtoisit niiden olevan. Tiedä sitten miksi tämä on niin tärkeää. Tilastoistakin kuitenkin jo selviää, että suomalaisista suurimmalla osalla on lähes oman ikäinen puoliso. Onko silloin mikään ihme, jos suuren ikäeron pareja tuntee vain harva?

Vierailija
79/91 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 19v vanhempi miesystävä, ollut jo vuosia. Ei ole mikään sugardaddy, olen jo lähempänä 40. 

Ehkä olen itse ns vanha sielu. Koen hänen kanssaan oloni hyväksi ja jaamme samoja mielenkiinnon kohteita sekä samanlaisen huumorintajun.

Yhtään en välitä muiden mielipiteistä. Rakastan miestäni ja se on tärkeintä.

Vierailija
80/91 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivisuus on lisääntynyt. Helppo ottaa itselle elättäjä ja sietää sitä. Elättäjää kykenee aika helposti välttelemään käytännön toimilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme