Miten kieltäydytään kohteliaasti treffeistä?
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Miten kieltäytyä jos ei ymmärrä kun sanoo Kiitos ei. Tulee jatkokysymyksiä miksi ei
"Juuri tuosta syystä."
oman kokemukseni mukaan hyväksymällä treffipyyntö ja sitten perumalla muutama tunti ennen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kieltäytyä jos ei ymmärrä kun sanoo Kiitos ei. Tulee jatkokysymyksiä miksi ei
"Juuri tuosta syystä."
Jep. Kun toinen ei ymmärrä mitä on "ei kiitos", minä unohdan kohteliaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
oman kokemukseni mukaan hyväksymällä treffipyyntö ja sitten perumalla muutama tunti ennen
Tuo saattaisi olla hyväkin juttu että naiset hyväksyisivät treffipyyntöjä ja muutenkin flirttailisivat enemmän ilman aikomustakaan antaa seksiä.
Väitän että tuossa olisi jopa avain kestävyysvajeeseen. Jos miehet saisivat koko ajan tuollaisia signaaleja naisilta, niin johan työskentelyteho nousisi kun luulevat omaavansa mahdollisuuksia naisiin ja olevansa alfauroksia :D
Se on nyt sitten moro ja näkemiin.
V...u luuletsä,että mä tommosen kanssa treffeille lähden. Älä unta nää.
Vierailija kirjoitti:
Eräs ehdotus ei-toivotun ihailijan hätistelemiseen taisi olla: ala käyttäytymään kummallisesti.
Sano,että tulit juuri psykiatrilta,kun haluat päästä väkivaltaisista kohtauksistasi eroon.
Kiitos mutta valitettavasti en nyt lähde treffeille kanssasi.
Jos ei pääse oikeastikaan niin voi sanoa että kiitos mutta nyt en valitettavasti ehdi kanssasi treffeille.
Mielestäni olisi pääasia se että on kohtelias eikä yhtään ilkeä.
Minä olen usein käyttänyt tätä versiota: Valitettavasti ja ikävä kyllä, minulla on jo aikaisemmin sovitut kahdet treffit sille illalle. Joten en pääse tulemaan.
Harva henkilö ehdottaa enää sen jälkeen uusia treffejä johonkin toiseen ajankohtaan
Olen transistori....en etsi ac/dc virtajuttuja
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin vähän tätä...
Tällä vaan lisätään yritystä. Ei kannata antaa toivoa, jos sitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
V...u luuletsä,että mä tommosen kanssa treffeille lähden. Älä unta nää.
Ei ole tarpeen olla kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi, mutta tällä kertaa et tullut valituksi.
Onpas typerä. Jos läpällä heität - ja toinen ymmärtää läpän, niin ok, mutta muuten on oikein ylenkatsova repliikki. Eipä varmaan tuon kommentin jälkeen kiinnostaisikaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos mutta ei kiitos.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs ehdotus ei-toivotun ihailijan hätistelemiseen taisi olla: ala käyttäytymään kummallisesti.
Sano,että tulit juuri psykiatrilta,kun haluat päästä väkivaltaisista kohtauksistasi eroon.
Joo, varsinkin jos kohtaa jonkun manipulatiivisen vänkääjän tai kerjääjän. Yksi esim. Träkkäsi minut facebookista, kun olin poistanut mätsin. Elämäni suurin virhe vastata: olisi pitänyt luottaa ensireaktioon eli siihen, että mätsi oli roskaa
Yleensä miesten karkoittamiseen riittää ihan vaan se, että peilaa heidän huonoa käytöstään. Mies vähättelee jotain sinun kiinnostuksenkohdettasi, vähättele takaisin. #womeninmalefields häshtägillä löytyy paljon vinkkejä
Saatanan hor o, kalua et saa vaikka miten vingut! Ennemmin homoilen Respektiä-kirjan ohjeilla!
Miten kieltäytyä treffeistä?
1. Sano kiitos ja väitä suostuvasi treffeille.
2. Älä mene treffeille.
3. Katoa maan päältä ja hylkää omaisuutesi rahaa lukuunottamatta.
4. Hommaa feikkihenkkarit ja -passi
5. Lähde pois Suomesta
6. Muuta Etelä-Amerikkaan
7. Elä Etelä-Amerikassa feikkihenkkareillasi ja väärennetyllä identiteetillä
8. Kerro kaikille Etelä-Amerikkalaisille kavereillesi väärennetty tarina, miksi muutit pois Suomesta
9. Selvitä useiden vuosikymmenien jälkeen treffeille pyytäneen elmästä lisää
10. odota että treffeille pyytäneen terveys heikkenee.
11. Mene takaisin Suomeen ja kerro kuolevalle treffeille pyytäneelle tekosyy miksi et päässyt.
12. treffeille pyytänyt kuolee ja voit nyt palata normaaliin elämääsi Suomessa omalla nimelläsi.