Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kieltäydytään kohteliaasti treffeistä?

Vierailija
10.12.2023 |

?

Kommentit (196)

Vierailija
181/196 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi täällä kiitellään kutsusta johonka ei ole menossa? mieheni kaveri vastaa aina, että panna voin, mutten elättää. shokki-vaikutus on valtava eikä siinä kenelleen tule mieleenkään kysellä että miksi.

Vierailija
182/196 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte liian pieni ja haisette kuin sieni, ei tule kuuloonkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/196 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina naimisissa, jos joku vastenmielinen tai epäkiinnostava  kysyy. Siksi käytän sormusta.

"Kiitos kyllä. Sopiihan, että otan puolisoni mukaan."

Vierailija
184/196 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kiitos todellakaan"

Vierailija
185/196 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

"Mä oon erakko" 

Kohtasin muuten kerran tällaisen naisen. Ilmeisesti käytti vain minua hyväkseen ja haki huomiota, mutta ei voinut koskaan minnekään lähteä kun oli muka niin erakko. Aika jännä, miten "erakko" osasi niin viettelävästi ja flirttailevasti miehen kanssa olla eikä muutenkaan sosiaalisissa taidoissa mitään vikaa. Todella törkeää toimintaa pelailla toisen tunteilla kun voisi vaan sanoa suoraan ettei kiinnosta.

Tuskin on kukaan sun tunteilla pelannut. Yleensä tämmöiset tilanteet on niitä jossa mies itse on kuvitellut ihan omiaan ja tulkitsee vaan kaverillisen sosiaalisuuden ja läpän heiton ihastumisena. Koittakaa miehet ymmärtää että naisten ystävällisyys, nauraminen tms ei ole mitään flirttiä tai viettelemistä, voi olla vaan ihan normaalia sosiaalisuutta jonka sitten tulkitsette ihan pieleen. Esim itse olen ihan samanlainen sekä miesten että naisten kanssa kun tutustun, ihan yhtä hauska, avoin jne. eikä siinä ole mitään viettelyä tai flirttiä. Miesten kanssa sitten välillä tulee ihan ihme tilanteita kun kuvittelevat että minun normaali sosiaalinen kanssakäyminen on joku juuri heitä varten tarkoitettu soidinhuuto ja sitten uhriudutaan kun ei ollakaan muuta kun kavereita. Vähän sama  ilmiö kun vanhat miehet luulee että se nuori kassatyttö tarkoitti nyt jotain enemmän sillä kun hymyili aspatilanteessa kun ei käsistetä että työn puolesta nyt vaan ollaan sellaisia. Se että SINÄ olet viehättynyt naisesta ei tarkoita sitä että se NAINEN yrittää sinua vietellä.

Naisten kanssa vastaavia ongelmia ei ole ollut eikä kukaan bi/lesbonainen ole koskaan kuvitellut mitään tunteita. Koittakaa kestää pettymyksiä sosiaalisissa suhteissa ja omia väärinkäsityksiänne ja älkää syytelkö naisia ongelmistanne.

Vierailija
186/196 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot suoraan, mutta ystävällisesti "Kiitos, mutta en lähde kanssasi treffeille."

Mitäpä sitä suotta kiertelemään ja kaartelemaan ja keksimään tekosyitä, jos ei halua treffeille tietyn ihmisen kanssa, tai kenenkään.

Mitä jos vastapuoli haukkuukin sinut lyttyyn kun kieltäydyt?

Mielenkiintoista kuulla kotikasvatuksestasi tai oikeastaan sen puutteesta.

Vierailija
187/196 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä ny unta nää!

Vierailija
188/196 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ei. Et ole tasoani. Et läheskään.

Vierailija
189/196 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi täällä kiitellään kutsusta johonka ei ole menossa? mieheni kaveri vastaa aina, että panna voin, mutten elättää. shokki-vaikutus on valtava eikä siinä kenelleen tule mieleenkään kysellä että miksi.

On hyvää käytöstä, että kutsusta kiitetään meni sinne tai ei. Kiitos, että huomioit minut tyyppisesti.

Miehesi kaveri tuskin saa shokkivastausta, vaan ihan, että "what ever miten tuo mihinkään edes liittyi!"

Vierailija
190/196 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toiset treffit samaan aikaan!

Vierailija
191/196 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on henkilö, jonka kanssa ollaan muuten jatkossakin tekemisissä voi vastata esimerkiksi seuraavasti.

Ikävä kyllä en ole kiinnostunut sinusta seurustelukumppanina. Joudun siis kieltäytymään treffeistä. 

Vierailija
192/196 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ootte liian pieni ja haisette kuin sieni, ei tule kuuloonkaan.

Runkomäen iltamat ja ihanat Malin veljekset! Turkalla oli sana hallussa. 

Vierailija
193/196 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäytymällä treffeistä. Ei siitä haukkuja anna, pääsee vain estolistoille. Kaveri taas kyllä juttelee pakkinaisten kanssa mukavia, mutta mikään keskusteluissa luvattu ei jostain syystä etene. 

Vierailija
194/196 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen imarreltu, mutta en näe meillä olevan treffeille sopivaa yhteyttä.

Vierailija
195/196 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis naiset joko ghostaavat tai sitten alkavat selittämään  paskaa tyyliin "mä haluan olla vaan kaveri, sä oot huipputyyppi, olet kun veli mulle :)" 

Vierailija
196/196 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kieltäytyä jos ei ymmärrä kun sanoo Kiitos ei. Tulee jatkokysymyksiä miksi ei

Kysymyksiin ei ole pakko vastata. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi