Anteeksi nyt tämä, mutta olen elämäni aikana huomannut, että aikuiset hetero miehet ovat ilkeämpiä ja pahempia juoruilioita kuin ketkään
muut. Ihan vaan halusin tuoda mielipiteeni esille. Tästä kommentista varmaan monet raivostuvat.
Kommentit (50)
Miehet ja naiset juoruaa. Mutta vain miehet sanoo että naiset juoruilee ja puhuu paskaa muiden selän takana, ja että he itse vain sanovat ääneen totuuteen perustuvia havaintoja ja jakavat keskenään näitä tärkeitä uutisia, esim. miten ex-vaimo on h ora kun ei katsonut miehen juopottelua ja vei lapset.
Ainakin meidän kerrostalossa miehet ovat pahimpia naapureiden kyttääjiä ja juoruilijoita. Otetaan selvää kenen nimellä autot ovat, kovin kiinnostuneita toisten raha-asioista.
Heh.. hauskoja juttuja olette keksineet.. nainen on ihminen.. mies on ihminen.. ja jokaisella on erilainen luonne.. jotkut juoruilee.. jotkut ei.. juoruilijoita löytyy kaikkialta.. minun neljästä lapsesta yksi on juoruilija.. yksi tuppisuu.. ja kaksi siitä väliltä.. meitä on moneen junaan.. sekä miehiä että naisia..
On kyllä miehenä hyvin erikoisen kuulosta tarinaa tämä 😂 ihan hyvä yritys trollata.
Toinen sivu jo menossa eikä kukaan ole toitottanut miesvihaa näkyväksi?
Samat kokemukset. Pahimmat juoruakat ovat miehiä. Kai he koettavat sillä luikerrella naisten suosioon, koska tuntuvat tyrkyttävän tietojaan nimenomaan naisten suuntaan, eivätkä toisille miehille. Samanlaista kaupantekoa toisten noloilla asioilla kuin teinitytöillä. Kai he kokevat jonkinlaista intiimiyttä siinä.
En tiedä, mutta miehen juoruilu on tosiaan vastenmielinen ilmiö. Todella epämiehekästä ja ala-arvoista. Ylipäätänsä draamat ja pikkumaiset riidat miesten välillä tuntuvat mielestäni nololta toiminnalta. Sitten samat miehet saattavat syyttää naisia samasta, huomaamatta tekopyhyyttään. Ja minä sanon tämän kaiken avoimesti seksistisenä miehenä, joka tunnustaa merkittävät erot miesten ja naisten välillä. Se mikä on hieman hyväksyttävämpää ja odotetumpaa naisten kohdalla on tosi iljettävää miesten tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Miesvihakiimanarttu on nyt vissiin päikkäreillä, kun jo heti aamulla riehui palstalla.
Asun pienellä paikkakunnalla, jossa on vain yksi kahvila. Yrittäjä valitti pitkään, ettei yrittäminen kannata näin pienellä paikalla. Lopulta uskoi, kun useampi vihjasi, että syy asiakaskatoon oli 6-10 ukon ryhmä yhdessä pöydässä. Joka aamu kokoontuivat ruotimaan paikan asukkaita, ohi kulkevia ja muita asiakkaita. Ja usein istuivat yhden kahvikupin kanssa tunteja. Yrittäjä teki rollaamisesta lopun ja ukot katosivat. Kummasti alkoi taas kahvilan pito kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt tunnetusti projisoivat naisiin kaikki omat huonot ominaisuutensa. Naiset ovat pinnallisia juoruilijoita! Ja sitten ne on vielä ylitunteellisia ja epävakaita! No ei ole, mutta miehet kyllä on. Kaikki pahimmat tietämäni pinnalliset, juoruilijat, tunteidensa vietävänä olevat ja käytökseltään epävakaat ovat kaikki miehiä.
Totta! Projisointi on niin selvää, että on vaikea ymmärtää miksi he eivät itse näe sitä.
Kävi juuri ostoskeskuksessa ja taas sama juttu. Muutaman metrin välein 2-3 miestä juoruamassa keskellä käytävää. Eikä äly riitä, että siirtyisivät sivummalle, pois tukkimadta kulkuväyliä. Jotka vetun kerta ne on miehiä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tästä kommentista varmaan monet raivostuvat" 🤣
No ihan tosi, miehet aina suuttuvat jos heidän käytöstään tai tekemisiään kritisoidaan.
Muistoja teekkariajoilta erään tapahtumarikkaan excursion jälkeen... yliopiston kirjaston ryhmätyötilasta kuului äänekäs pölinä reissun tapahtumista.
Minä: Ai te juoruilette täällä
Opiskelukaverit: Ei, me vaihdetaan tärkeitä tietoja 🧐
Miehissä löytyy juoruilijoita siinä missä naisistakin. Miehet vain kovasti yrittävät ylläpitää uskomusta, että vain naiset juoruavat. Miehet vain tiedottavat toisiaan tärkeistä asioista...
Toinen miesten ylläpitämä myytti on miesten reiluus. Ei pidä paikkaansa. Ainakaan naisia kohtaan eivät ole yhtään reiluja.
Sama kokemus, koskaan ennen en ollut kuullut niin paljon juoruilemista kuin sitten kun vaihdoin miesvaltaiselle alalle. Ja he ovat myös pahimpia lumihiutaleita ikinä. Nuorempana pyörin paljon seksuaali- ja sukupuolivähemmistö piireissä ja tunsin monia vegaaneja, heitähän on yleensä väitetty lumihiutaleiksi, mutta eivät olleet mitään verrattuna näihin keski-ikäisiin miehiin jotka valittaa ihan kaikesta ja reissumies leivän pussitkin heitä sortaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan taas jonkun miesvihaajavassarinpaskan alotus 😆
Tyypillinen esimerkki jo herkkähipiäisestä miehestä joka alentuu nimittelemään heti kun toisen mielipide ei miellytä :) Kannattaa varmaan opetella sitä tunteiden hallintaa, ettet olisi miehenä ihan tunteidesi vietävissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt tunnetusti projisoivat naisiin kaikki omat huonot ominaisuutensa. Naiset ovat pinnallisia juoruilijoita! Ja sitten ne on vielä ylitunteellisia ja epävakaita! No ei ole, mutta miehet kyllä on. Kaikki pahimmat tietämäni pinnalliset, juoruilijat, tunteidensa vietävänä olevat ja käytökseltään epävakaat ovat kaikki miehiä.
Totta! Projisointi on niin selvää, että on vaikea ymmärtää miksi he eivät itse näe sitä.
On myös yleistä että puhutaan, kuinka "kaikki naiset on huo ria" vaikka miehet ovat kautta historian itse eniten pettäneet ja harrastaneet ns vapaata seksiä. Jännää miten miehet ei tajua omia projisointejaan :D
Vai eivätkö vaan halua tajuta?
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehellä menee tunteisiin vol 985
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyvksi
Sitähän sä kysyit
Et saa.