Anteeksi nyt tämä, mutta olen elämäni aikana huomannut, että aikuiset hetero miehet ovat ilkeämpiä ja pahempia juoruilioita kuin ketkään
muut. Ihan vaan halusin tuoda mielipiteeni esille. Tästä kommentista varmaan monet raivostuvat.
Kommentit (50)
Kävin eilen kaupassa ja heti porttien jälkeen oli kolme miestä juoruamassa. Pakko oli tunkea väkisin välistä kun eivät tajunneet siirtyä. Yksi kysyi, ai ollaanko me tiellä, johon vastasin kyllä. Käytävän päässä vilkaisin taakse ja he seisoivat edelleen samassa paikassa ja edelleen ihmiset puskivat väkisin heidän välistään. Joskus en vain ymmärrä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen sivu jo menossa eikä kukaan ole toitottanut miesvihaa näkyväksi?
#miesvihanäkyvksi
Sitähän sä kysyit
Se että tuo esille naisvihaisia asenteita, kuten se että juoruilu olisi jokin naisten sukupuolinen ominaisuus, ei ole miesvihaa.
Kerro lisää itsestäsi. Ovelasti taasen esiinnyt naisena, joita inhoat.
Opettelisit kirjoittamaan oikein.
Valitettavasti sama havainto. Töissä jouduin kerran erään väärinymmärryksen vuoksi hiillostettavaksi, ja se johtui siitä, että isompi esimies (aikuinen heteromies) oli ymmärtänyt erään lauseeni väärin ja ruikutti siitä selkäni takana esimiehelleni (aikuinen heteromies) sen sijaan että olisi tuossa tilanteessa kysynyt selvennystä. Kyseessä oli siis aivan absurdi juttu, tyyliä "Jenni sanoi heittäneensä uuden tulostimen roskiin", mikä ei tietenkään voi pitää paikkansa :D
Ne kaikki ihan kaikki miehet ja varsinkin heteromiehet ovta.
Mopoilioita, juoruilioita, kenkkuilioita niin kerta.
Ap
No, voin allekirjoittaa ainakin pienen kotikaupunkini huoltsikan kahvittelu-ukkojen kohdalla, huh sitä juoruilun määrää kun edes ohimennen kuulee naapuripöydästä. Saa ainakin tietää kylän kuulumiset ja huhut joka risauksen tarkkuudella :P
Olen ap, enkä todellakaan vihaa miehiä. Tämä mielipide on vain lähiaikoina vahvistunut ja olen hyvin pettynyt. Tiedän, että myös naiset juoruilevat ja ovat ilkeitä, mutta kaikkein inhottavimpia juttuja olen kuullut miesten suusta. Ja harmillista on myös se, että usein henkilöt joista puhutaan todella rumasti ovat naisia.
Joo allekirjoitan! Toki paljon juoruaviin naisiinkin olen törmännyt. Mutta se, ettei miehet muka juorua on täysi myytti. Pääsin kerran osaksi erästä jätkäporukkaa ja voi hyvä sylvi :D
olen huomannut ! tosi on !