Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi nyt tämä, mutta olen elämäni aikana huomannut, että aikuiset hetero miehet ovat ilkeämpiä ja pahempia juoruilioita kuin ketkään

Vierailija
10.12.2023 |

muut. Ihan vaan halusin tuoda mielipiteeni esille. Tästä kommentista varmaan monet raivostuvat.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut ! tosi on !

Vierailija
42/50 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen kaupassa ja heti porttien jälkeen oli kolme miestä juoruamassa. Pakko oli tunkea väkisin välistä kun eivät tajunneet siirtyä. Yksi kysyi, ai ollaanko me tiellä, johon vastasin kyllä. Käytävän päässä vilkaisin taakse ja he seisoivat edelleen samassa paikassa ja edelleen ihmiset puskivat väkisin heidän välistään. Joskus en vain ymmärrä miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen sivu jo menossa eikä kukaan ole toitottanut miesvihaa näkyväksi? 

#miesvihanäkyvksi

Sitähän sä kysyit

Se että tuo esille naisvihaisia asenteita, kuten se että juoruilu olisi jokin naisten sukupuolinen ominaisuus, ei ole miesvihaa.

Vierailija
44/50 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää itsestäsi. Ovelasti taasen esiinnyt naisena, joita inhoat.

Opettelisit kirjoittamaan oikein.

Vierailija
45/50 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti sama havainto. Töissä jouduin kerran erään väärinymmärryksen vuoksi hiillostettavaksi, ja se johtui siitä, että isompi esimies (aikuinen heteromies) oli ymmärtänyt erään lauseeni väärin ja ruikutti siitä selkäni takana esimiehelleni (aikuinen heteromies) sen sijaan että olisi tuossa tilanteessa kysynyt selvennystä. Kyseessä oli siis aivan absurdi juttu, tyyliä "Jenni sanoi heittäneensä uuden tulostimen roskiin", mikä ei tietenkään voi pitää paikkansa :D

Vierailija
46/50 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kaikki ihan kaikki miehet ja varsinkin heteromiehet ovta.

Mopoilioita, juoruilioita, kenkkuilioita niin kerta.

Ap

Vierailija
47/50 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetero miehet

juoruilioita 

🙄

Vierailija
48/50 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voin allekirjoittaa ainakin pienen kotikaupunkini huoltsikan kahvittelu-ukkojen kohdalla, huh sitä juoruilun määrää kun edes ohimennen kuulee naapuripöydästä. Saa ainakin tietää kylän kuulumiset ja huhut joka risauksen tarkkuudella :P

Vierailija
49/50 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap, enkä todellakaan vihaa miehiä. Tämä mielipide on vain lähiaikoina vahvistunut ja olen hyvin pettynyt. Tiedän, että myös naiset juoruilevat ja ovat ilkeitä, mutta kaikkein inhottavimpia juttuja olen kuullut miesten suusta. Ja harmillista on myös se, että usein henkilöt joista puhutaan todella rumasti ovat naisia.

Vierailija
50/50 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo allekirjoitan! Toki paljon juoruaviin naisiinkin olen törmännyt. Mutta se, ettei miehet muka juorua on täysi myytti. Pääsin kerran osaksi erästä jätkäporukkaa ja voi hyvä sylvi :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi