Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniina naisena deittailu on hirveää

Vierailija
09.12.2023 |

Alan jo luovuttaa parisuhteen etsinnässä. Miehet joita olen tavannut, ovat lähes aina hyvin ulkonäkökeskeisiä, kun minä taas en ole lainkaan. Mua ärsyttää kun he esim väheksyvät lihavia tai täti-tyylisiä naisia.

Jo aikaisessa vaiheessa alkaa näkyä voimakasta mustasukkaisuutta ja vakuuttelua että en lähde muiden matkaan. Miehet tuntuvat olevan epävarmoja itsestään ja se aiheuttaa kaikkea ikävää.

Miehet joista en ole kiinnostunut ja varatutkin stalkkaavat ja lähettelevät flirttailevia viestejä.

Olen niin väsynyt tähän kaikkeen! 

Kommentit (192)

Vierailija
161/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä maailman paras vinkki sulle ihan ilmaiseksi: Tee itse aloite! 

Näin minä tein ja se toimi (vaikka olen ruma). Katsoin että tuon miehen minä haluan ja aloin määrätietoisesti tutustumaan. Hyvät miehet viedään käsistä joten paras toimia itse. Jos sua lähestyvät miehet on huonoja niin ei kannata jäädä huonojen joukkoa seulomaan, vaan otat itse elämäsi omiin käsiisi. 

Pätee muuten vähän kaikkeen elämässä. Jos haluat saada jotain, toimi!

Vierailija
162/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauniina naisena on noin kovin vaikeaa, niin koitappa joskus mitä on deittailla rumana naisena. Tai no, eipä sitä varsinaisesti voi deittailuksi kutsua, kun kukaan mies ei halua olla kanssasi missään tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kauniina naisena on noin kovin vaikeaa, niin koitappa joskus mitä on deittailla rumana naisena. Tai no, eipä sitä varsinaisesti voi deittailuksi kutsua, kun kukaan mies ei halua olla kanssasi missään tekemisissä.

Ja kun mennään vielä monta leveliä alemmaksi, niin kokeilepa deittailla rumana miehenä...

Vierailija
164/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitten kun lopulta on sen miehen löytänyt, niin tietää ettei tämä ole pinnallinen tai vain ulkonäön takia yhdessä vaan muista syistä. Ei tarvitse pelätä vanhenemista tai raskauskiloja tms. kun ei ole pinnallisen miehen kanssa. 

Vierailija
165/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti en ole nuori kaunis nainen, jolla on vaikeaa tuo deittailu. Halusin vaan saada huomiota ja keskustelua aikaan.

Ap

Vierailija
166/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti en ole nuori kaunis nainen, jolla on vaikeaa tuo deittailu. Halusin vaan saada huomiota ja keskustelua aikaan.

Ap

Ei se mitään, kyseessä on kuitenkin ongelma, jonka moni muu jakaa joten kiitos kun aloitit keskustelun puolestamme.

Vierailija
167/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä aika outoa, jos oikeasti kaunis nainen ei löydä Tinderistä yhtäkään miestä, joka olisi tosissaan ja haluaisi parisuhteen. Tämä on lähes mahdottomuus.

Voi luoja. Ensinnäkin suurin osa tinderiä käyttävistä miehistä on jo suhteessa tai etsii vain seksiä. Yhtäkään kivaa ja naista kunnioittavaa tavallista parisuhdetta haluavaa miestä en ole sitä kautta pitkään aikaan tavannut ja ne miehet menee yleensä HETI. Naisista on ylitarjontaa.

Kyllä ne kauniiden naisten kanssa haluavat ihan parisuhteen. Mies ei pysty harrastamaan oikeasti viehättävän naisen kanssa "pelkkää" seksiä, tunteet tulevat varmasti peliin ennemmin tai myöhemmin.

Onko ne kuinka aitoja rakkauden tunteita jos niiden heräämiseen tarvitaan kaunista ulkonäköä? Itse en ole mikään salamarakastuja, ja ennemmin näkisin että rakkaus tulee mukaan ulkonäöstä riippumatta kun toisen kanssa viettää tarpeeksi aikaa ja harrastaa seksiä, jos se siis se on tullakseen ollenkaan. 

Vierailija
168/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumana naisena deittailu voi olla hyvinkin ahdistavaa. Mies saattaa sanoa päin naamaa, että pitää kuvottavan näköisenä. Näin kävi mulle 7 vuotta sitten, aiemminkin joku muu on sanonut mulle pitävänsä mua rumana, toisaalta jotkut ovat sanonee päinvastaista. Ulkonäköni ahdistaa mua kohtalaisen usein. Yritän olla välittämättä, ihminen sitä minäkin, keski-ikäinen ylipainoinen nainen olen, kaksi silmää, suu ja kaksi korvaa. Miksi mun pitäisi olla ikäistäni nuoremman näköinen. Miehet voivat olla todella julmia.

Vierailija
169/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisena naisena deittailu on miellyttävää?

Kyselee 46-vuotias, tavallisen näköinen sinkkunainen

Vierailija
170/192 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä aika outoa, jos oikeasti kaunis nainen ei löydä Tinderistä yhtäkään miestä, joka olisi tosissaan ja haluaisi parisuhteen. Tämä on lähes mahdottomuus.

Voi luoja. Ensinnäkin suurin osa tinderiä käyttävistä miehistä on jo suhteessa tai etsii vain seksiä. Yhtäkään kivaa ja naista kunnioittavaa tavallista parisuhdetta haluavaa miestä en ole sitä kautta pitkään aikaan tavannut ja ne miehet menee yleensä HETI. Naisista on ylitarjontaa.

Kyllä ne kauniiden naisten kanssa haluavat ihan parisuhteen. Mies ei pysty harrastamaan oikeasti viehättävän naisen kanssa "pelkkää" seksiä, tunteet tulevat varmasti peliin ennemmin tai myöhemmin.

Onko ne kuinka aitoja rakkauden tunteita jos niiden heräämiseen tarvitaan kaunista ulk

"rakkaus tulee mukaan ulkonäöstä riippumatta"

Ei se ainakaan minulla tule. Kyllä se miehen ulkonäkö vaikuttaa mun ihastumisiin ja rakastumisiin paljonkin. Olen tavannut elämäni aikana monta mukavaa mutta rumaa miestä, enkä minä heihin ole koskaan rakastunut. 

Vierailija
171/192 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumana naisena deittailu voi olla hyvinkin ahdistavaa. Mies saattaa sanoa päin naamaa, että pitää kuvottavan näköisenä. Näin kävi mulle 7 vuotta sitten, aiemminkin joku muu on sanonut mulle pitävänsä mua rumana, toisaalta jotkut ovat sanonee päinvastaista. Ulkonäköni ahdistaa mua kohtalaisen usein. Yritän olla välittämättä, ihminen sitä minäkin, keski-ikäinen ylipainoinen nainen olen, kaksi silmää, suu ja kaksi korvaa. Miksi mun pitäisi olla ikäistäni nuoremman näköinen. Miehet voivat olla todella julmia.

Rumana ihmisenä eläminen on rankkaa, sukupuolesta riippumatta. 

Vierailija
172/192 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ratkaisu valita se deittiseura paremmin ja ihan oma-aloitteisesti?

Vierailija
173/192 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne varatut lähesty "omasta mielestään niin kaunista" p..lun toivossa! Hahhhhahhahhaa, naurusta ei meinaa tulla loppua.

Vierailija
174/192 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju, kun ehkä oikeasti ap on yksinäinen ruma köyhä

Vierailija
175/192 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka pelkäätte, että kauneutenne rupsahtaa ja sitten mies heti jättää, niin käsitelkää ensin omat pelkonne. Joo, osa miehistä ja naisista voivat olla sellaisia, että jättävät, mutta saa toisen ulkonäöstä viehättyä, vaikkei olisikaan jättämässä heti seuraavassa hetkessä. Maailma on toki mennyt aina vaan ulkonäkökeskeisempään suuntaan, mutta yrittäkää nyt ihmeessä löytää iloa siitä kauneudestanne.

Erilaisten pelkojen käsittelyssä on hyvä ottaa myös ihan käytännön työkaluja mukaan ja miettiä vähän todennäköisyyksiä ikävien asioiden toteutumiselle. Mun elämä on parantunut ihan hurjasti kun tajusin alkaa kiertää ulkonäkökeskeiset miehet kaukaa. En tarkoita etteikö toisen ulkonäöstä voisi viehättyä lainkaan, mutta silloin ollaan heikoilla jäillä jos se on se tärkein asia. 

Vähän samaan tapaan kuin jos ihminen ei halua keuhkosyöpää, hänen ei kannata ajatella että voihan syöpä sattua kelle tahansa ja mennä ehdoin tahdoin purkamaan asbestia ilman suojavarusteita rööki suussa.

Vierailija
176/192 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun mennään vielä monta leveliä alemmaksi, niin kokeilepa deittailla rumana miehenä...

Jos olet "ruma" JA katkera kusipää, niin joo, saattaa olla vaikeaa. Jos taas osaat käyttäytyä ja elämästä löytyy edes jotain kiinnostuksen aiheita, niin kyllä nainenkin löytyy. 

Vierailija
177/192 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet "ruma" JA katkera kusipää, niin joo, saattaa olla vaikeaa. Jos taas osaat käyttäytyä ja elämästä löytyy edes jotain kiinnostuksen aiheita, niin kyllä nainenkin löytyy. 

Mutta ei sattumoisin juuri sinusta? Heh.

Vierailija
178/192 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo on se taviksenakin karmeeta

Vierailija
179/192 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän totuus deittailumaailmassa valitettavasti on se, että niin "tasokkaita" miehiä kuin naisia on hyvin vähän tarjolla. Tällä tasokkuudella tarkoitan terveitä elintapoja, tasapainoista psyykettä ja elämänhallintataitoja. Vaikka lihavia ei saisi tällaisena tasa-arvon aikana mitenkään tuomita, oma kokemus näistä ylipainoisista ihmisistä on juuri se valitettavan stereotyyppinen.  

Vierailija
180/192 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kamala. En ole koskaan ollut kaunis, että anteeksi nyt vain kun ei sympatiaa heru. Koitapa itse olla se porukan rumin ja miehet katsoo inhoten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän