Kerrostalo asujat muistakaa että 22.00 jälkeen EI KÄVELLÄ RAPUSSA, EI PESTÄ PYYKKIÄ, EI TISKATA, EI TEHDÄ RUOKAA
Kerrostalo asujat muistakaa että 22.00 jälkeen EI KÄVELLÄ RAPUSSA, EI PESTÄ PYYKKIÄ, EI TISKATA, EI TEHDÄ RUOKAA.
Näin sanoo ihan järjestyssäännöt ja niitä noudatetaan.
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos tulee töistä kotiin klo 22 jälkeen, niin ei saa kävellä rappukäytävässä? Täytyy mennä asuntoon mielellään ikkunan kautta?
Silloin vaihdat työpaikkaa tai muutat omakotitaloon.
ap
Töistä saa palata mihin aikaan tahansa. Sitä ei kiellä järjestyssäännöt. T. Isännöitsijä
Minä kävelen rapussa vaikka yöllä jos niin haluan, käyn suihkussa klo 3.00 ja vedän vessaa montakin kertaa.
Vuorotyöläisenä on pakko joskus pestä heti aamulla pyykkiä, kun hiljaisuus loppuu, tai sitten nopeasti ennen hiljaisuutta. Sen verta itsekin yritän sumplia, etten hiljaisuuden aikaan pyöritä konetta, mutta menee hankalasti, jos siitäkin itketään, että pesee klo 21-22 välillä. Ihmiset koittakaa ymmärtää, että kaikki täällä eivät tee aamuduunia. Ja silloin kun sinä peset pyykkiä päivällä, minä yritän nukkua. Minua ei hiljaisuus suojaa kuten sinua, joten jäitä hattuun, jos kone kolisii klo 21, se on vaan sun huomaavainen naapuri, joka ei hiljaisuusaikaan tahdo pestä
Pyykkiä en pese yöllä, mutta kaikkea muita mainittuja kylläkin.
Höpsönhöpsön. Klo 22 jälkeen saa kävellä rapussa, saa elää ja hengittää.
Sen sijaan klo 22 jälkeen vältetään kaikkea, mikä saattaa tuottaa kuuluvaa ääntä.
Kyllä saa hiljaisuusaikana käydä suihkussa, tehdä ruokaa ja kävellä rappukäytävässä. Mitään älytötä mesoamista ei tietenkään voi harrastaa, mutta jos ihminen oikeasti on nukkumassa, hän ei herää kenenkään suihkuihin tai ruuanlaittoon
Eikä naida tai käydä suihkussa.
Ensin naidaan ja sitten puolelta öin suihkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos tulee töistä kotiin klo 22 jälkeen, niin ei saa kävellä rappukäytävässä? Täytyy mennä asuntoon mielellään ikkunan kautta?
Silloin vaihdat työpaikkaa tai muutat omakotitaloon.
ap
Taas rikot omia sääntöjäsi, et ole nukkumassa. Kohta yläkerran lisäksi alakerta kostaa sulle erittäin pahasti.
Muistakaa itkijät että älkää itkekö turhista asioista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kävellä rapussa? Onko teillä joku leiri ulkona pihalla, jos sattuu tulemaan kotiin klo 22 jälkeen?
Normaalit ihmiset on jo nukkumassa viimeistään 22.00, sekopäät ihan erikseen
ap
En jaksa olla normaali ja sekopää Vaikutat olevan sinä. Pitäiskö muuttaa vaikka asuntoautoon itkemään
Monikerroksisissa vanhoissa taloissa on joskus vaikea hahmottaa sitä mistä äänet kuuluvat.
Sekään ei ole oikein että joku joutuu syntipukiksi ja sen jälkeen kaikki äänet kuvitellaan kuuluvan jostain tietystä asunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kävellä rapussa? Onko teillä joku leiri ulkona pihalla, jos sattuu tulemaan kotiin klo 22 jälkeen?
Normaalit ihmiset on jo nukkumassa viimeistään 22.00, sekopäät ihan erikseen
ap
En jaksa olla normaali ja sekopää Vaikutat olevan sinä. Pitäiskö muuttaa vaikka asuntoautoon itkemään
Ja tuo sekopää ilmeisesti myöntää oman sekopäisyytensä. Ilmoittaa normaalien ihmisten olevan nukkumassa klo 22 ja itse postailee vaikka mitä aivopierujansa 22.30 maissa.
Pitäis seuloa ihmiset sillai että yörauhaa rakastavat samoihin rappuihin, möykkääjät omiin. näin säädyttäis turhilta ongelmilta, liekkö perustuslain vastaista vois olla tollainen.
Sitä Se tekee kun mielenterveyspalveluista leikataan onneksi kohta leikataan orpoltakin pää?
Ö-LUOKAN provo.
Ei edes naurata! Keksi parempaa kiitos!
Minä tulen ap sinun rappukäytävääsi soittamaan rumpusoolon yöllä jos huvittaa. Slayerin Reign In Blood läpi kokonaan.
Onneksi saan rivarissa tehdä yöllä mitä haluan. Ahdistaisi asua kerrostalossa.
Meillä alkaa hiljaisuus vasta klo 23. Talo tosin hiljenee yleensä jo klo 21. Viikonloppuna noin klo 22 tulee on hiljaista.