Kerrostalo asujat muistakaa että 22.00 jälkeen EI KÄVELLÄ RAPUSSA, EI PESTÄ PYYKKIÄ, EI TISKATA, EI TEHDÄ RUOKAA
Kerrostalo asujat muistakaa että 22.00 jälkeen EI KÄVELLÄ RAPUSSA, EI PESTÄ PYYKKIÄ, EI TISKATA, EI TEHDÄ RUOKAA.
Näin sanoo ihan järjestyssäännöt ja niitä noudatetaan.
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Kerrostaloasuminen on kyllä surullista ja luonnotonta. Ihan kuin joku häkkikanala, ja sitten ei saa edes elää kuten haluaa. Itkin ilon kyyneleitä kun ostin oman TALON eikä enää tarvitse kuunnella naapureiden tömistelyä, riitoja, vessanvetämisiä ja miettiä milloin voi pestä pyykkiä tai käyttää blenderiä.
Jep, naapureiden takia juuri noin. Muuten kerrostaloasuminen olisi itselleni ehdottomasti ensisijainen asumismuoto. Valitettavasti vain suurin osa naapureista on syvältä perseestä, joten omakotitaloon päädyin siitä syystä minäkin. Naapurithan eivät usein muutu yhtään sen fiksummiksi omakotitaloalueillakaan, mutta eipä ole sentään yhteisiä seiniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn suihkussa, laitan ruokaa, pesen pyykkiä iltakymmenenkin jälkeen jos siltä tuntuu
Voisitko pestä pyykkisi muulloin kuin iltakymmenen jälkeen? Ei nimittäin ole kiva herätä kahdelta yöllä siihen, kun naapurin pyykkikoneen jumputus kantautuu pitkin rakenteita.
Tää on niin totta. Vaikka täällä kunnan vuokratalossa on sekalaista sakkia, niin itse kumminkin jätän imuroinnin ja sen pyykinpesun päiväs- tai ilta-aikaan. Se linkous meinaan kuuluu muualle.
Järjestyssäännöt ei sano noin. Normaaleja elämisen ääniä saa olla. Ap taitaa olla autisti?
Nuo muut ovat tavallisia elämisen ääniä eikä todellakaan kiellettyä :D Saisit aika naurut naapureiltasi jos menisit selittämään että hei, ette saa kulkea rappukäytävässä kun kello on jo 22!!! Ihmisillä on menoja, asioita ja työtä, yms ja kotiin saa palata ja sieltä saa lähteä kyllä ihan mihin kellon aikaan vain.
Pyykinpesua yöllä toki vältän, koska se on oikeasti aika meluisaa enkä imuroi öisin, mutta suihkusa käyn ihan mihin kellon aikaan hyvänsä ja vessan vedän jos siellä käyn..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrostaloasuminen on kyllä surullista ja luonnotonta. Ihan kuin joku häkkikanala, ja sitten ei saa edes elää kuten haluaa. Itkin ilon kyyneleitä kun ostin oman TALON eikä enää tarvitse kuunnella naapureiden tömistelyä, riitoja, vessanvetämisiä ja miettiä milloin voi pestä pyykkiä tai käyttää blenderiä.
Jep, naapureiden takia juuri noin. Muuten kerrostaloasuminen olisi itselleni ehdottomasti ensisijainen asumismuoto. Valitettavasti vain suurin osa naapureista on syvältä perseestä, joten omakotitaloon päädyin siitä syystä minäkin. Naapurithan eivät usein muutu yhtään sen fiksummiksi omakotitaloalueillakaan, mutta eipä ole sentään yhteisiä seiniä.
siinäpä luotte lunta ,haravoitte ja maksatte hunajaa kunhan tämä sähkönhinta saadaan taas ylös,ei kiitos
sivu
Vierailija kirjoitti:
Järjestyssäännöt ei sano noin. Normaaleja elämisen ääniä saa olla. Ap taitaa olla autisti?
Normaalit ihmiset ei riehu rapussa 22.00 jälkeen tai kävele asunnossa yöllä.
ap
Eli yöelämän jälkeen ei tulla kotiin. Okei.
Jos yöllä tulee nälkä niin se näköjään on kituuttelua sitten. Okei.
Kiva olla kotona kuin vankilassa.
Voisit tulla sivistämään myös meidän talon muualta tulleita asukkeita. Niillä koko elämä vasta klo 21 jälkeen alkaa. Ruuanlaitto, kolisteleminen, huutaminen, rappusista juoksentelu klo 01.30 saakja, punttien nostaminen keittiön puolella klo 02 javähe päälle. Tule ja viisadtele myös meidän talon porukkalle. Edes poliiseista eivät piittää. Jospa sinun julistis auttaiskin. Näytt olevan niin itsevarma ja painostava. Eiks se on näin, että kuka on sivistynyt, tietää niitä sääntöjä ilman muistutuksiakin ja kuka ei välitää, ei auta myös tämä viisastelu.
Haha mepä nushhittaan ja rajusti joko ilta. Tuuppaa estelemään niin pääset aisuriksi. Uuvatti.
Klo 23 olen pitänyt rajana. Kokkaan ja käyn suihkussa kyllä, mutten pese tai kolistele astioita. Tai pese pyykkiä. Kuka nyt yöllä muutenkaan itsekään jaksaa kuunnella pesukonetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn suihkussa, laitan ruokaa, pesen pyykkiä iltakymmenenkin jälkeen jos siltä tuntuu
Voisitko pestä pyykkisi muulloin kuin iltakymmenen jälkeen? Ei nimittäin ole kiva herätä kahdelta yöllä siihen, kun naapurin pyykkikoneen jumputus kantautuu pitkin rakenteita.
Meillä on ihan muusta syystä jumputusta, naapurin ukkokin haluaa tumputtaa joskus.. jos ymmärrät mitä tarkoitamme.
Vierailija kirjoitti:
Muuten ok, mutta pyykkiä ei kyllä pestä useimmissa rivi- ja kerrostaloissa klo 22 jälkeen.
Huutista ap.n pa skaprovolle XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Mitä vit tua se sulle kuuluu mitä teen?
Vierailija kirjoitti:
Klo 23 olen pitänyt rajana. Kokkaan ja käyn suihkussa kyllä, mutten pese tai kolistele astioita. Tai pese pyykkiä. Kuka nyt yöllä muutenkaan itsekään jaksaa kuunnella pesukonetta?
Minä kuuntelen ilolla pesukoneeni jytkettä öisin yösähkö on säästöä. Jokainen kolaus on euroja pankkiin.
Nyt ap ota ne lääkkeet tai saat häädön itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalit ihmiset ei riehu rapussa 22.00 jälkeen tai kävele asunnossa yöllä.
ap
Mun iltavuoro loppuu klo 22, mitä teen kun ei rapussa saa kävellä?