Kerrostalo asujat muistakaa että 22.00 jälkeen EI KÄVELLÄ RAPUSSA, EI PESTÄ PYYKKIÄ, EI TISKATA, EI TEHDÄ RUOKAA
Kerrostalo asujat muistakaa että 22.00 jälkeen EI KÄVELLÄ RAPUSSA, EI PESTÄ PYYKKIÄ, EI TISKATA, EI TEHDÄ RUOKAA.
Näin sanoo ihan järjestyssäännöt ja niitä noudatetaan.
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestyssäännöt ei sano noin. Normaaleja elämisen ääniä saa olla. Ap taitaa olla autisti?
Normaalit ihmiset ei riehu rapussa 22.00 jälkeen tai kävele asunnossa yöllä.
ap
Mun iltavuoro loppuu klo 22, mitä teen kun ei rapussa saa kävellä?
Konttaat ryömit ja yökkäilet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai siellä rapussa nyt saa kävellä.
Ei saa kävellä koska hiljaisuus alkaa 22.00, silloin et naapureita häiritse kenkien kolinalla...
ap
Ei missään ole rapussa kävelyä kielletty 22 jälkeen. Tottakai saa tulla esim. iltavuorosta kotiin. Ihan pimeitä nuo sun keksimät säännöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestyssäännöt ei sano noin. Normaaleja elämisen ääniä saa olla. Ap taitaa olla autisti?
ap
Vai ei saa kävellä klo 22 jälkeen? Miten sinne vessaan pääsee jos ei kävellen?
Portatiivi sängyn viereen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mun iltavuoro loppuu klo 22, mitä teen kun ei rapussa saa kävellä?
Konttaat ryömit ja yökkäilet.
Miksi pitää yökkäillä?
Miten tulen kotiin iltavuorosta? Vai odotanko alaovella koko yön
Itse aloitin juuri illallisen teon. Syön ruokani sivistyneen maailman mukaan, en peräjunttilasuomitapaan päivällisenä.
Teen noita kaikki tasan silloin kun minua huvittaa. Asun tosin talossa, jossa äänet ei kuulu naapuriin.
Asun v 84 rakennetussa kerrostalossa, järjestyssäännöissä lukee että hiljaisuusaika on 22.30-6 ja tuon ylikin jatkuvat äänet ovat sallittuja kunhan asiasta on ensin neuvoteltu.
Talo on niin hiljainen että välillä voisi luulla olevansa ainoa asukas tässä rapussa. Naapurit löytyy yksi yläviistoon, toinen seinän takaa ja yläpuolella pääasiassa tyhjä asunto, koska se on kaupungin ja siellä vain satunnaisesti asukas
Itse käyn aina suihkussa KL 00 ja 01 välillä, kerrostalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Nukkumassahan sun piti olla jo klo 22. Itse toimit omia sääntöjäsi vastaan, nyt se yläkerta tms kostaa sulle ja pahasti.
Pesin pyykkiä aamu neljältä tänäänkin ja käyn suihkussa usein puolen yön aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kontaten kotiin kolmanteen kerrokseen iltavuorosta tullessa ja sitten tilaan Woltin kautta ruokaa. Muista käskeä Wolt-kuskin konttaamaan kanssa kun tuo ruuan,
Teen kaikkia noita kymmenen jälkeen. Käyn suihkussakin. Ainoa mitä välttelen illalla on imurointi.
Kerran tulin kotiin kerrostalossa asuessa iltavuorosta n. klo 22:30 ja aamulla oli tullut heippalappu postilaatikosta että ''yölliset juoksut on lopetettava tai soitan poliisit!!!''
Ei enää päde hiljaisuus kerrostaloissa. Joku työtön aina valvoo yöt, vauva herää keskellä yötä, koirat haukkuu postinkantajaa ja ohi meneviä ihmisiä. Sitten vielä ramada niin täytyy valvoa kaikki yön. Saa käydä suihkussa vaikka klo 03.00 yöllä. Koirat on kaikista rasittavimpia ja koirat tulee kieltää kerrostaloissa.
Täällä meillä ainakin on taloyhtiön asettamat järjestyssäännöt, eikä kenenkään itse päättämät.
Vierailija kirjoitti:
Pesin pyykkiä aamu neljältä tänäänkin ja käyn suihkussa usein puolen yön aikaan.
Kaikki eivät ole työttömiä.
Aijaa. Pääsen töistä klo 22. Mitä nyt tehään?