Kerrostalo asujat muistakaa että 22.00 jälkeen EI KÄVELLÄ RAPUSSA, EI PESTÄ PYYKKIÄ, EI TISKATA, EI TEHDÄ RUOKAA
Kerrostalo asujat muistakaa että 22.00 jälkeen EI KÄVELLÄ RAPUSSA, EI PESTÄ PYYKKIÄ, EI TISKATA, EI TEHDÄ RUOKAA.
Näin sanoo ihan järjestyssäännöt ja niitä noudatetaan.
Kommentit (184)
Asun kerrostalossa 3.krs. Lorottelen kusiessa yöllä paineella keskelle pöntön vettä. Hyvin kuuluu kun muuten hiljaista. Alapuolella asuu hieno helma nainen joka kuulee kyllä kun kusen yöllä kunnolla.
RealMan
Mun on pakko, koska ole töissä tai työmatkalla klo 6.00-22.00. Noilla säännöillä en pääsisi edes kotiini, saati saisi ikinä ruokaa tai suihkua. Kerrostalosäännöt eivät onneksi sano noin kuin sinä väität.
Klo 22 tanhutaan. No ei vaan. Kuulokkeet päähän ja tanssinrytkäytys, hytkäytys? Jalka hipoo parkettilattiaa.
Kolmivuorotyössä tultuaan kotiin voi imuroida aamuyöllä ja tehdä ruokaa ja elää normaalisti työvuoron jälkeen. Voi käydä suihkussa tai saunoa kotonaan. Kävellä porraskäytävässä vuedä roskia jne.i
Järjestyssäännöt jotka kieltävät tämän eivät ole lopulta lainvoimaisia. Nythän jopa kehoitetaan pesemään pyykkiä ja tekemään ruokaa yöllä kun pörssisähkö on silloin halpaa.
Vierailija kirjoitti:
jos olisin ap:n naapuri, niin juoksisin juoksumatolla 22 jälkeen ja soittaisin rumpuja
Se voi joskus olla sinun naapurisi, joka tekee noin. Ajatteletkohan silloin noin? Pienet lapsesi nukkuvat seinän takana, tai nukkuivat.
Myös äänekäs nussinta on ehdottomasti kiellettyä!
OKEI
Mut riippuu varmaankin kerrostalosta. Meillä hiljaisuus on klo 23-07
Miksi ajattelet, että häntä edes kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Asun kerrostalossa 3.krs. Lorottelen kusiessa yöllä paineella keskelle pöntön vettä. Hyvin kuuluu kun muuten hiljaista. Alapuolella asuu hieno helma nainen joka kuulee kyllä kun kusen yöllä kunnolla.
RealMan
Miksi ajattelet, että häntä edes kiinnostaa. Miehet...
Heti kun lopetat välillä jopa viikkoja kestävät juhlintakautesi.
Ps. Jo se riittäisi, että lopetat tavaroiden paiskomisen seinään, etkä kutsu raivoajaa ja kiljujaa viettämään iltaa. Sinun ölinäsi on välillä ihan mielenkiintoista siitä näkökulmasta, että voit olla ölinäkunnossa jo kello 18 perjantaina, ölistä yön läpi ja lauantaille puolille päivin ja aloittaa uudestaan jo kello 18.
Klo 22 vasta alkaa rappukäytävässä ravaaminen.
"Järjestyssäännöillä ei voi kuitenkaan rajoittaa normaalia elämää. Normaaliin elämään kuuluu esimerkiksi suihkussa käyminen myös yöllä."
Isännöintiliitto
Ainoa kohtuullinen TOIVE noista on tuo pyykin pesemisen ajoittaminen muuhun kuin yöaikaan. Siis ei käsin vaan ihan pesukoneella, mutta oikeasti sitäkään ei voi kieltää ellei siitä aiheudu suurta meluhaittaa ja sellaista haittaa nyt ei millään kotikoneella saa aikaiseksi.
Mukavana naapurina kuitenkin suostuisin pesemään pyykit muuhun aikaan, mutta se toki riippuu pitkälti myös sinun käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos tulee töistä kotiin klo 22 jälkeen, niin ei saa kävellä rappukäytävässä? Täytyy mennä asuntoon mielellään ikkunan kautta?
Silloin vaihdat työpaikkaa tai muutat omakotitaloon.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos tulee töistä kotiin klo 22 jälkeen, niin ei saa kävellä rappukäytävässä? Täytyy mennä asuntoon mielellään ikkunan kautta?
Silloin vaihdat työpaikkaa tai muutat omakotitaloon.
ap
Normaalit elämisen äänet ovat yölläkin sallittuja. Jos ne äänet haittaa, se olet sinä joka sinne omakotitaloon muuttakoon.
Terveisin omakotitaloasuja joka ei myöskään jaksa kerrostalon ääniä, mutta en kuitenkaan ole harhainen kuten ap
Nelikymppisenä miehenä minä teen just niin kuin minä haluan ja kukaan ei tule estelemään minua missään.
Olen elänyt yli puolet elämästäni ja nyt teen ja otan kaiken mikä minulle kuuluu. Olen suihkussa yli puolituntia ynnännää.
Pesen pesukoneellani pyykkiä keskellä yötä ynnännää. Laitan astianpesukoneen päälle ynnännää.
Vien roskat roskakatokselle keskellä yötä ynnännää ja vien ne hissillä ynnännää.
Ynnännaa. Olen parhaassa iässä oleva lajini urospuolinen jäsen. Laumani kuningas ja teen mitä tahdon ynnännää.
Yritä estää minut ynnännää.
Minä ravaan koko yön 30 minuutin välein tupakalla ja paiskaan oven täysiä kiinni ja yskin kovaan ääneen rapussa, koska minä voin. 😭