Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahanhajuisen hengityksen takia ikuisesti yksin, kun syytä ei löydy ja mikään ei auta

Vierailija
09.12.2023 |

Että voi sitten tällaisenkin syyn takia ihminen joutua viettämään elämänsä yksin. Jostain selittämättömästä syystä henki on alkanut haista muutama vuosi sitten, ja tämä estää kyllä pariutumisen erittäin tehokkaasti. Ja haisee muuten sitten sen verran pahalle että sen jopa itse jotenkin "maistaa". Suu ja nielu on tutkittu, ruokatorvikaan ei vuoda, ja suuhygieniasta huolehdin esimerkillisesti. Masentavaa, todella masentavaa! Satun vielä olemaan pussailua yli kaiken rakastava nainen. 

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purskuttele aamuisin suuta kookosöljyllä noin 15 minuuttia. Hengitys ja hampaatkin kiittää

Vierailija
2/117 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisissäkymmenissä alkoi omakin suuni haista kuolemalle.

T:mies 50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risat pois koska niissä on usein proppuja

Vierailija
4/117 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no elä syö valkosipulia

Vierailija
5/117 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisköhän julkisella risojen poistoon vai pitääkö siihen olla joku isompi syy? Voisko tää olla selitys ja mahdollisuus päästä tästä eroon, en uskalla edes toivoa...! Proppuja ei kyllä ole ollut kun hammaslääkäri tai lääkäri on nielua tutkinut.. 😞

Niin ja olen 40 v.

Mies 50, toi kuoleman haju on hyvin kuvaava.

Ap

Vierailija
6/117 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samaongelma ! 

Vierailija
7/117 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lievä maitoallergia. Jos syön maitotuotteita niin hengitykseni ja hikeni haisee huomattavasti pahemmalle kuin silloin kun en syö maitotuotteita lainkaan. Myös ihoni kuivuu jos käytän maitotuotteita. Ei muita oireita. Nytkin olen syönyt maitoaaisältäviä ruokia joten suussa maistuu pahalle ja hiki haisee.

seuraa pahentaako joku ruoka-aine sinulla hengityksen hajua.

Vierailija
8/117 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen harkinnut eroa, kun puolison henki haisee aina aivan hirveältä. mitään pusuttelua ei voi harkitakaan ja samassa sängyssä nukkuminenkin on epämiellyttävää hajun vuoksi. seksiä voi harrastaa vain takaapäin.

Vierailija
9/117 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaa tuntea myötätuntua. Sen verran inhottava haiseva hengitys on, että tekee vastenmieliseksi koko ihmisen.

Vierailija
10/117 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin hammasharjoissa on kielenpuhdistaja, on kapea hammaslanka pahimpiin hammasväleihin. Apteekissa oli joskus mieto suuvesi ja purukumi tähän vaivaan, ei siis kuivattava tai voimakas. Ja senkin voi laimentaa. Onko hampaassa tulehdus juuressa tai viisaudenhammas. Kahvi voi haista tai tupakka. Onko hammastahna liian kuivattava, voimakas? Kannattaa katsoa miedompia apteekki tai muu versio. Entä nielurisat ja kitarisat, osalle voi tehdä tulehduksia helpommin, esimerkiksi angiina oli 80-90-luvulla yleinen. Onko hajunenä, eli nenälle a-vita ilman mentholia. Onko liikahappoisuutta. 

Vierailija
11/117 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sääliä? Minusta vain inhottavaa, sen verran ällöttävä se haisu hönkä on.

Vierailija
12/117 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Pitäisikö sääliä? Minusta vain inhottavaa, sen verran ällöttävä se haisu hönkä on.

Miks ootte nii ilkeitä, ei ap tahallaan haise. Sama kun sun jotain luontaista asiaa haukuttaisiin mille et voi mitään 

Vierailija
13/117 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse olen harkinnut eroa, kun puolison henki haisee aina aivan hirveältä. mitään pusuttelua ei voi harkitakaan ja samassa sängyssä nukkuminenkin on epämiellyttävää hajun vuoksi. seksiä voi harrastaa vain takaapäin.

Hyi olkoon, työnnä haisupaska parvekkeelta alas1

mutku se on muuten mukava. sen hajun vuoksi en vaan voi olla sen lähellä.

Vierailija
14/117 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama juttu:onko tutkittu ettei ole sylkirauhasissa kiviä?Millainen on sun ruokavalio ja muut elintavat?Hapan elimistö?Entä juotko paljon kahvia tai muuten kuivattava juomia?Syötkö jotain lääkettä? 

Vierailija
15/117 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla jokin ruoka-aine allergia jos ei ole nielusta löytynyt proppuja. Minulla niitä ei tule ainoastaan nielurisoihin vaan ihan siis keuhkoihin tai nieluun tai mikä nyt ruoka/henkitorvi on. Hengitysharjoituksilla saan pinnan niin löysäksi että proput lähtee. Ne on noin pikkurillin pään kokoisia ja niitä tulee valtavasti. Ei ne näy minnekään suuhun katsomalla vaan tosiaan on henkitorvessa tai mikä lie onkaan.

Vierailija
16/117 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei hampaista tai kitarisoista löydy niin ruokavaliossa ongelma. Mene funkkislääkärille. Heillä voi olla ideaa mitä tavallinen hammaslääkäri ei osaisi neuvoa, katsovat kokonaisvaltaisemmin.

Vierailija
17/117 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin heität kirvestä kaivoon, niin SB12. Samalta merkiltä sekä hammastahna, että erityisesti suuvesi. Niitä aamuin illoin ja niiden välillä käytät SB12 -purkkaa. Joo tiedän että kaikki noista tuotteista on suhteellisen arvokkaita suhteessa perinteisiin, mutta kuten sanoin: kokeile ainakin niitä ennen kuin luovutat. Noilla tuotteilla se halitoosi häviää, jos siis pahanhajuinen hengitys johtuu suusta. Jos se tulee mahalaukusta, niin ainakin joskus 90-luvulla muistan ostaneeni AirLift-kapseleita. Siis nieltäviä pieniä kapseleita. Niitä käytin ihan vain siksi, että niillä sai valkosipulin hajun pois hengityksestä, kun tyttöjä piti deittailla.

Vierailija
18/117 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt erikoislääkärin vastaanotolla, siis kurkku-nenätautien?

Vierailija
19/117 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka-aineilla voi olla iso vaikutus. Tympeä vaiva ja tympeämpiä kommentteja vielä täällä. Mutta älä masennu, joillain haisee suu ja toisilla haisee koko persoona. Siinä onkin haisulivaiva jota ei korjata millään. Toivottavasti jokin apu löytyy vielä vaivaan!

Vierailija
20/117 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi otsoonivedellä purskutus ja kurlaus ja vieläpä _heti_ ! Jotenkin hapettaa hajupartikkelit. Välillä haisee omakin henki ihan kuolemalle, hydzonaattori on ollut pelastus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan