Pahanhajuisen hengityksen takia ikuisesti yksin, kun syytä ei löydy ja mikään ei auta
Että voi sitten tällaisenkin syyn takia ihminen joutua viettämään elämänsä yksin. Jostain selittämättömästä syystä henki on alkanut haista muutama vuosi sitten, ja tämä estää kyllä pariutumisen erittäin tehokkaasti. Ja haisee muuten sitten sen verran pahalle että sen jopa itse jotenkin "maistaa". Suu ja nielu on tutkittu, ruokatorvikaan ei vuoda, ja suuhygieniasta huolehdin esimerkillisesti. Masentavaa, todella masentavaa! Satun vielä olemaan pussailua yli kaiken rakastava nainen.
Kommentit (117)
Jos haju on aivan tajunnanvievä, voi olla hajunenä.
Jos suhteellisen siedettävä, sammas suussa.
Mun pojalla alkoi haista lukioikäusenä + flunssat kesti lievinä kauan. Yksityisellä leikattiin risat proppujen takia. Haju loppui siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin hammaslääkärissä et haiseeko suuni. Vastasivat etteivät tiedä, käskivät kysyä joltain kaverilta. Outoa! Lääkäriinhän menen siksi et voin reilusti kysyä, en kysele kavereilta todellakaan. Hammasongelmat hml kielsi, sanoi et voi johtua vaikka ruokavaliosta. Hammaslanka ei haise, kielikin pesty.
Jos haluaa tietää haiseeko oma hengitys niin yksi konsti on nuolaista esim kämmenselkää, antaa kuivua ja nuuhkaisee. Myös voi haistella kaulaliinaa jos ollut suun edessä tai jos käyttää maskia niin sitä myös
Tai mennä tiiviisti peiton alle ja hönkiä siihen.
Tyynyliinaa voi myös nuuhkia jos on tapana kuolata unissaan:D
Itsekkin lopetin miehen tapailun kenen hengitys haisi ihan sietämättömältä..
Vierailija kirjoitti:
Itsekkin lopetin miehen tapailun kenen hengitys haisi ihan sietämättömältä..
Kerroitko hänelle että hengitys haisee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purskuttele aamuisin suuta kookosöljyllä noin 15 minuuttia. Hengitys ja hampaatkin kiittää
15min??
Hei, mietihän kuka pystyy purskuttelemaan 15 minuuttia eli varttitunnin jtkn öljyä suussaan? Kokeile vaikka aluksi purskutella vettä 1min suussa ja mieti sitten onko tuo 15min realistinen aika mitenkään.
Ihan järjettömiä neuvoja täällä.
Itse tein oil pullingia eli juurikin vartin porskuttelua öljyllä aamuisin parin vuoden ajan ennen lapsia. Menee helposti. Ja tämän teki helposti aamuisin kun samalla laittoi vaikka aamupalaa tai hiuksia.
Mutta itse kysymykseen, kannattaa tutkia mahdolliset fyysiset vaivat, mutta helppo kokeilu olisi myös veden juomisen lisääminen. Kuiva suu ja nielu haisevat kuolemalle. Ainakin omalla puolisolla hengitys alkaa heti haisemaan, jos jättää veden juomisen vain aterioille. Eli vesipullo matkaan ja päivässä vähintään 2l vettä, mieluiten kolme ainakin näin alussa. Voi olla että tämä ei toimi, mutta on lähes ilmainen kokeilu ja helppo toteuttaa.
Kokeile neilikkaa se käy suun ja ikenien hoitoon ja raikastaa hengitystä.
Minulla ollut sama vaiva. Aloin iltahammaspesun jälkeen käyttää hampaille tarkoitettuja maitohappobakteeritabletteja. Ohjeissa sanotaan, että annetaan liueta hitaasti suussa. Vein jutun vielä pidemmälle, annoin liueta, mutta nielin vasta puolen tunnin päästä. Tarkoituksena, että huonot bakteerit kuolevat ja nämä uudet tulevat tilalle. Näitä oli kahtakin, joku prodentis jotain..ainakin yliopiston apteekista sai.
Kuukauden käytön jälkeen ainakaan tuolta takahampaan välistä ei tule hajuja. Tiedän kyllä että sieltä se tuli.
Niin, Toothguide ja BioGaia prodentis ovat ainakin näitä. Kun hajua saattavat suussa aiheuttaa huonot bakteerit, näillä voidaan häätää niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eläinperäiset tuotteet pois ruokavaliosta. Kookosöljyllä purskuttelu. SB12 suuvesi. Kielen puhdistus kaapimella aina kun harjaat hampaat. Ja huom. hampaat saa pestä useamminkin kuin aamuin illoin, jos tuntuu tarvetta, esim. lounaan jälkeen.
sen takia sun pitää pestä hampaat 8kertaa päivässä kun et saa kunnon ravinteita ruuasta
Lihansyöjä = raadonsyöjä
Mulla on ollut muutaman kerran elämässä pahanhajuinen hengitys.
1. kerralla: nielurisat poistettiin, olivat täynnä proppuja (julkisella puolella poistettiin, koska kerran kuussa oli joku nielun tulehdus)
2. kerralla: epäsopiva hormonaalinen ehkäisy, sai hengityksen haisemaan
3. kerralla: stressitasot oli niin koholla, että hengitys haisi ihan märälle koiralle
Vierailija kirjoitti:
itse olen harkinnut eroa, kun puolison henki haisee aina aivan hirveältä. mitään pusuttelua ei voi harkitakaan ja samassa sängyssä nukkuminenkin on epämiellyttävää hajun vuoksi. seksiä voi harrastaa vain takaapäin.
Puolisolla haisee sekä henki, että alapää. Jotain hormoni juttuja tai mitä lie. Hiivaa tai sokeritauti. Jotain on. Ei voi pussata, eikä oikein takaapäinkään enää viitsi laittaa, kun joka työnnöllä tulvahtaa haju nenään.
Olenkin siirtynyt illat pannuhuoneeseen juomaan olutta. Näin tää menettelee mukavammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:itse olen harkinnut eroa, kun puolison henki haisee aina aivan hirveältä. mitään pusuttelua ei voi harkitakaan ja samassa sängyssä nukkuminenkin on epämiellyttävää hajun vuoksi. seksiä voi harrastaa vain takaapäin.
Puolisolla haisee sekä henki, että alapää. Jotain hormoni juttuja tai mitä lie. Hiivaa tai sokeritauti. Jotain on. Ei voi pussata, eikä oikein takaapäinkään enää viitsi laittaa, kun joka työnnöllä tulvahtaa haju nenään.
Olenkin siirtynyt illat pannuhuoneeseen juomaan olutta. Näin tää menettelee mukavammin.
Mitäpä jos jättäisit sen haisupaskan sinne haisemaan ja lähtisit vaan v*ttuun?
Avokado raikastaa hengityksen. Syö yksi päivässä, niin saat valtavasti muitakin hyötyjä. On lisäksi herkullinen keino.
Oletko pessyt kieltäsi hammasharjalla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin hammaslääkärissä et haiseeko suuni. Vastasivat etteivät tiedä, käskivät kysyä joltain kaverilta. Outoa! Lääkäriinhän menen siksi et voin reilusti kysyä, en kysele kavereilta todellakaan. Hammasongelmat hml kielsi, sanoi et voi johtua vaikka ruokavaliosta. Hammaslanka ei haise, kielikin pesty.
Jos haluaa tietää haiseeko oma hengitys niin yksi konsti on nuolaista esim kämmenselkää, antaa kuivua ja nuuhkaisee. Myös voi haistella kaulaliinaa jos ollut suun edessä tai jos käyttää maskia niin sitä myös
Joskus uskoin tähän konstiin sokeasti, en enää. Ei ihminen ole koskaan TÄYSIN hajuton. Ei se silti tarkoita, että haisee kamalalta muiden nenään. Esim. Alapäässä on aina jonkinlainen haju, eikä se ole merkki mistään epänormaalista. Ei se silti muiden nenään haise. Samoin kun syö jotain, niin ei normaalisti sen jälkeen haise ällöttävältä muiden nenään, pl. valkosipuli tai aivan överimaustettu ruoka.
Vierailija kirjoitti:
"Satun vielä olemaan pussailua yli kaiken rakastava nainen."
Hyi helvetti! Suorastaan kuvottaa jo pelkkä ajatuskin paskasuun suutelusta...
Sinun tuskin tarvitsee pelätä, että joutuisit suutelemaan yhtään ketään.
Nyt on valoa tunnelin päässä! Ne proput ovat " kiveä" samantapaista kuin virtsakivet ja happamuudesta todellakin on kyse.
Avuksi lisätään magnesiumia, kalsiumia ja sinkkiä ruokavalioon tai siis ravintolisänä. Vielä ei ole ihan selvillä, kuinka paljon kutakin.
Koettakaa kestää,
Terveisin Haisuli
Tai mennä tiiviisti peiton alle ja hönkiä siihen.