Sdp puoluelehti: Kun överiydestä tuli hyve nyt itsenäisyyspäivän mitalitkin kelpaavat bling bling -somisteiksi
https://demokraatti.fi/kun-overiydesta-tuli-hyve-nyt-itsenaisyyspaivan-…
Siinä vähän kritiikkiä omilta Sannalle.
Kommentit (348)
Tässä on kyse siitä paljon puhutusta arvopohjasta. Ymmärrän nyt miksi persujen ja Sannan arvomaailmoja oli vaikea pistää yhteen.
Vierailija kirjoitti:
En itsekään kannata Marinia enää, mutta se ei tarkoita että suhtautuisin persuihin yhtään sen ymmärtäväisemmin. Päinvastoin pidän heitä pääasiassa roskasakkina, enkä minä ole sitä mielipidettä muuttamassa. Sori siitä.
Sulla siis ilmeinen tarve halveksia jotain ihmisryhmää.
Tunnetko siten itsesi jotenkin paremmaksi ihmiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itsekään kannata Marinia enää, mutta se ei tarkoita että suhtautuisin persuihin yhtään sen ymmärtäväisemmin. Päinvastoin pidän heitä pääasiassa roskasakkina, enkä minä ole sitä mielipidettä muuttamassa. Sori siitä.
Joo, ei tosiaan kannata tänne trollaavien persujen kuvitella että tämä muuttaisi mitään. Politiikassa on vaan tervettä että uskalletaan ruotia omiakin ja tiputtaa ne tarvittaessa jalustalta alas. Jos persuilla olisi ollut aivot, olisi he tehneet saman Halla-aholle ja vuoden 2015 vyöryn ja leikkausten jälkeen. Tai viimeistään nyt, kun he ovat Kokoomuksen kanssa tuhoamassa suomalaisen valtion perusteita järjettömällä leikkauspolitiikallaan. Mutta eihän näistä kusipäistä ja typeryksistä sellaiseen ole. Siksi heidät voi huoletta ignoorata.
Olet sen verran ulkona asioista, että sinulle ei kannata edes yrittää selittää. Toivottavasti ymmärrät tilanteesi.
Sanna on rock. Rispektit täältä! En minäkään jäisi Linnaan kaikkien selkäänpuukottajien keskelle homehtumaan, jos vaihtoehtoja on.
Vierailija kirjoitti:
Sanna on rock. Rispektit täältä! En minäkään jäisi Linnaan kaikkien selkäänpuukottajien keskelle homehtumaan, jos vaihtoehtoja on.
Kyllä kyllä. Oli hienoa katsella vanhan naisen lättäpersettä IG:ssä. Haluamme lisää.
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida Sannan ura maailmalla onnistua jos ei kykene yhteistyöhön kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoin pelkään et "saa anteeksi" kaiken, joa tekee politiikkaan paluun. Jotkut saa sekoilla vaikka miten ja kaikki katsotaan läpi sormien. Ikävä kyllä tämä nykymeno on niin vahvasti henkilöitynyttä, että itse teot ja käytös eivät merkitse enää niin paljon, vaan KUKA ja millainen tyyppi tekee. Tämä on interesektionaalisen feminismin aiheuttamaa lopputulosta. Alas vajotaan nyt.
Ei palaa.
On päässyt makean jetsetelämän makuun.
Ei palaa kun ei oteta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden Lauri Nurmi tykitti politiikan puskaradiossa. Sanna Marinilla noussut keltainen jaffa päähän. Oli härski temppu käydä vain kättelemässä presidenttipari ja häipyä sitten omiin vippibileisiin.
Tuo oli loukkaus itseasiassa kaikkia Linnassa juhlijoita kohtaan. Ikään kuin maan ykkösjuhlat, joihin osallistuu koko Suomen "kerma" eivät olisi tarpeeksi. Enpä muista, että yksikään toinen linnanjuhlija olisi tehnyt samoin.
Mä luulen, että hän haluaa otsikoihin asialla millä hyvänsä. Hän kertoi pääministeriaikoinaan, haluavansa muuttaa pääministeri-instituutiota. No kyllä, bilettämällä pissisten seurassa.
Oli törkeä temppu väistyvää presidenttiä kohtaan hävitä heti omiin bileisiin ja julkaista yhtä mauttomia kuvia kuin pakaroistaan rannalla. Tämä pissis haluaa nimenomaan julkisuutta.
Se oli keskaria Salelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei tosiaan kannata tänne trollaavien persujen kuvitella että tämä muuttaisi mitään. Politiikassa on vaan tervettä että uskalletaan ruotia omiakin ja tiputtaa ne tarvittaessa jalustalta alas. Jos persuilla olisi ollut aivot, olisi he tehneet saman Halla-aholle ja vuoden 2015 vyöryn ja leikkausten jälkeen. Tai viimeistään nyt, kun he ovat Kokoomuksen kanssa tuhoamassa suomalaisen valtion perusteita järjettömällä leikkauspolitiikallaan. Mutta eihän näistä kusipäistä ja typeryksistä sellaiseen ole. Siksi heidät voi huoletta ignoorata.
Olet sen verran ulkona asioista, e
Ei kannata vastata, koska nuo on pelkkiä sanna faneja, jotka haluaa siirtää keskustelun pois itse aiheesta
Itse en ymmärrä, mitä ristiriitaa siinä on, että entinen puoluejohtaja juhlii hiukan ylellisemmin kuin Riitta Haukiputaalta. Voi tuo politiikassa silti ajaa Riitan asiaa, vaikka itse olisikin nätti ja vähemmän juntti kuin äänestäjäkuntansa.
Vierailija kirjoitti:
Demokraatti paljastui persu-lehdeksi! Palstan Sanna-fanien mukaan kaikki Sanna-kritiikki on persuilua
NO NIINPÄ! :DDDDDDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä, mitä ristiriitaa siinä on, että entinen puoluejohtaja juhlii hiukan ylellisemmin kuin Riitta Haukiputaalta. Voi tuo politiikassa silti ajaa Riitan asiaa, vaikka itse olisikin nätti ja vähemmän juntti kuin äänestäjäkuntansa.
Jos pitää äänestäjäkuntaansa junttina, niin tuskin ajaa junttien asiaa
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö sanna ajaa neljän päivän työviikkoa ?
Ei aja, kun sai sen minkä halusikin, eli itselleen 0-päiväisen työviikon ja jatkuvan hillovirran. Pysyy hillotolppa kivasti koko ajan tuoreessa hillossa, kun virta on jatkuva. Kelpaa sitä sitten nuoleskella. Ihan perus demarointia.
Sanna poras äänestäjiä kakkoseen ja nauroi perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää äänestäjäkuntaansa junttina, niin tuskin ajaa junttien asiaa
Hyvin sanottu. Ei ihme, että oma puoluekin arvostelee kun asenne omia äänestäjiään kohtaan on, että ovat köyhiä, halveksittavia juntteja. Ei ihan se tapa jolla saa suosiota tai kannatusta.
Itse veikkaan ettei Marinilla alkujaan ollut mitään sen kummempaa "masterplania" sen suhteen että hän käyttäisi politiikkaa henkilökohtaisen etunsa ajamiseen sen enempää kuin muutkaan. Kävi kuitenkin niin, että hän sattumalta tuli valituksi pääministeriksi, sitten tuli korona ja sitten tuli tuo Ukrainan sota ja hän sai mainetta = pää ei kestänyt. Sama ilmiö, mikä monilla liian nopeasti mainetta ja huomiota saaneilla on. Esim moni tunnettu muusikko on sanonut, että äkillinen maine ja suosio nosti kusen päähän ja lopulta romutti. Aikanaan tulee Marinillekin romahdus ja sitten uusi arvio jatkosta. Valitettavasti Marinin kohdalla poliittisen tempun uusiminen on aika vaikeaa, mutta todennäköisesti hänelle leivotaan joku EU-pesti.
Mikäli Marin ei ole ihan täydellinen asperger tai psykopaatti, hänelle varmaan tulee aikanaan henkinen lasku maksettavaksi. Uskoisin myös, että hän on lopulta aika yksinäinen ihminen, eihän tuollaiset b-luokan sometähdet ja rahan perässä juoksevat kiinteistömogulit ole oikeita kavereita, vaan ihmisen kuoria. Ehkä Marinkin on sellainen, en tiedä. Mutta se on varmaa, että kun hiukset saa ensimmäiset harmaansa ja silmien alle tulee ryppyjä, joita ei ehdi filtteröidä, nämä ystävyydet eivät kestä. Sitten voi tulla mieleen ne vanhat kaverit, mutta haluavatko nämä enää samaa, sitä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö sanna ajaa neljän päivän työviikkoa ?
Ei aja, kun sai sen minkä halusikin, eli itselleen 0-päiväisen työviikon ja jatkuvan hillovirran. Pysyy hillotolppa kivasti koko ajan tuoreessa hillossa, kun virta on jatkuva. Kelpaa sitä sitten nuoleskella. Ihan perus demarointia.
Ainoa vain, että onko se rahavirta jatkuva? Maailmalla pitää kyetä tuottamaan lisäarvoa jotta ihmiset viitsivät maksaa. Ja nyt ei oikein vaikuta että Sanna olisi onnistunut tässä.
Vierailija kirjoitti:
Sannan tärkeimmät poliittiset tavoitteet vielä alkuvuodesta taisivat olla mm. ilmastonmuutoksen vastustaminen ja demarina työväestön asiat. Nyt se lentelee päätoimisesti ympäri maailmaa, lobbaa saudirahoituksella työnantajansa haluamia asioita ja some on täynnä kuvia pintaliitoelämästä ja juhlista. Sanna ei näyttänyt henkilökohtaisesti olevan kovin sitoutunut noihin politiikassa ajamiinsa asioihin.
Harmittaa kun ketju menee ihan pilalle yhden tai kahden mt-ongelmaisten spämmipostausten vuoksi. Täällä on muutamia hyviä ja pohtivia kommentteja aiheeseen. Mutta eihän tällä palstalla voi keskustella enää mistään ilman että ketjut tullaan pilaamaan (vai pitääkö sanoa langat kuten siellä mielisairaiden suosikkifoorumilla).