Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla niin vaikeaa olla kohtelias ja asiallinen?

Vierailija
08.12.2023 |

Minä olen niin kyllästynyt  kaikkiin asiakaspalvelijoihin puhelimessa kun aina saa kohteliasta kettuilua, tai ihan suoraa kettuilua ja tiuskimista, joka paikassa. Siis sellaista ihan överi kohteliasta josta kyllä tyhmäkin tajuaa että kettuillaan ja työkaverin kanssa samalla naureskellaan asiakkaalle. Miksi on niin vaikeaa olla kohtelias ja asiallinen? Jos on väsynyt ihmisiin ja asiakaspalveluun, miksi ei voi vain vaihtaa työpaikkaa? Asiakaspalvelijalle maksetaan palkkaa HYVÄSTÄ asiakaspalvelusta, ei asiakkaiden karkottamisesta. Miksi kaikkia puheluita ei nauhoiteta ja seurata palvelun tasoa? Voisi monen yrittäjän silmät aueta. Tuskin olen ainoa jonka kohdalle näitä sattuu? Ja kyllä, itse käyttäydyn asiallisesti, aina ja joka kerta. 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran korjaan aloitustani että pankilta sain erittäin hyvää palvelua kuukausi sitten, puhelimessa. Jäi mieltä lämmittämään erityisesti, ystävällinen nuori mies. On niin harvinaislaatuista. Varasin ajan paikalliskonttoriin ja aika näyttää minkälaista palvelua sieltä sitten saan. Menen avoimin mielin, asiallisesti keskustelemaan, eikä kyseessä ole varattomuus tai muu ikävä asia.

Vierailija
42/44 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelintyötä tehdään monessa paikka avokonttoreissa. Taustalta voi kuulua naureskelua ilman, että se liittyy mitenkään sinuun. 

Tässä tapauksessa näin ei ollut, tiedän toimitilat ja tunnen ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun sisäinen kettuilijani herää henkiin joka kerta, kun asiakkaalle on jo selitetty myymälässä, että ei, tämä reklamaatio ei ole aiheellinen, koska tuote on rikkoutunut tavalla, joka ei tuotetta oikein käytettynä ole mahdollista. Tai yritetään palauttaa kodinkone, jota on käytetty. En nyt erittele tämän enempää, minkälaisia tapauksia on uralla ollut, mutta yhteistä näille, jotka sitten soittavat vielä perään ja alkavat vaatia rahoja takaisin on se, että hyvitystä halutaan hinnalla millä hyvänsä, asteittain huononevalla käytöksellä. Tarpeen vaatiessa kirjoitetaan haukkumakirje esihenkilölle ja ollaan pöyristyneitä, mutta se oma käytös on aina niin mallikelpoista. Sitten ihmetellään, että menikö tämä nyt minun tappiokseni, ikäänkuin asiakkailla olisi mahdollisuus tuoda takaisin kaikki ostoksensa.Ei ole. 

Olen aina asialli

En koskaan käyttäydy noin. Eikä siltikään ole aihetta kettuilla vaikka asiakas käyttäytyisi huonosti (mitä en siis itse tehnyt). Ammattilaisen pitää osata olla provosoitumatta, asiakas kuitenkin on useimmiten vihainen jollekin tapahtuneelle asialle eikä juuri sille asiakaspalvelijalle.

Vierailija
44/44 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei kerro, mitä ne on ne paikat, joissa vittuillaan asiakkaalle? Jos ette kerro, niin provohan tämä sitten olikin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan