Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jani Mäkelä (ps) A-Studiossa: "Kyllä täysikäinen ihminen itsestään huolta osaa pitää, vaikka olisikin työtön tai pätkätöissä"

Vierailija
08.12.2023 |

Perussuomalaiset Jani perusteli tällä sosiaaliturvan ja työttömyysturvan leikkauksia. 

Kommentit (270)

Vierailija
1/270 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies

Vierailija
2/270 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut kun ei keksi ratkaisuja mihinkään, niin ne siirtää vastuun muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/270 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi yrittää huolehtia itsestäni? Sitä vartenhan meillä on sosialistinen isänmaa.

Vierailija
4/270 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin,Janin varmaan pitäisi osoittaa sinulle työpaikka,vai voisko se sittenkin kuulua sinulle,se työllistyminen.

Vierailija
5/270 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaako hän siis esim. murtovarkauksia jos ei laillisia töitä saa?

Vierailija
6/270 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tosiaan niin, että jos niin käsittämättömän tyhmä mies kuin Jani Mäkeläkin osaa pitäää huolta itsestään, niin voisi luulla jokaisen osaavan.

Tosiasiassa häntä varmaan mamma ja riikka ohjeistavat ja niistävät nenun.

Vierailija
7/270 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin,Janin varmaan pitäisi osoittaa sinulle työpaikka,vai voisko se sittenkin kuulua sinulle,se työllistyminen.

Aika huono aasinsilta, kun minä olen töissä ja sinä olet vain puoluepersu.

Vierailija
8/270 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujani luuli että oppositio on yksi ja sama puolue. Onneksi Sofia kertoi että vihreät ja SDP on eri puolueita.

Vierailija
9/270 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ihmetellä kuinka vähällä järjellä tätäkin maata oikein johdetaan.

Vierailija
10/270 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani Mäkelä on surkuhupaisa ukkeli.

Vierailija
11/270 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuulostaa siltä, että Mäkelä kannustaa ihmisiä esim. harmaan työn tekemiseen, jopa rikoksiin. 

12/270 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä jankkaamista työttömyysturvan heikennyksistä, että kuinka kamalaa se on. Yleensä kuitenkin työttömyys kestää Max muutaman kuukauden varsinkin nykyaikana, kun on työvoimapulaa vähän kaikkialla. Toki työttömissä on niitäkin, jotka ovat liian sairaita töihin, mutta Kela ei päästä heitä työkyvyttömyyseläkkeelle . Heitä kyllä säälin. Joku ratkaisu pitäisi siihenkin löytyä.

Vierailija
13/270 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee itsestäsi riippuvaista yhteiskunnasta. Valtiovalta on pettänyt kansalaisensa ennenkin.

Vierailija
14/270 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, olen täysi-ikäinen ja pitkäaikaissairas, työkyvytön. Janin mielestä on kivaa, kun leikataan ja vaikeutetaan arkea entisestään. Ei ole enää mistä säästää tälläkään hetkellä, niin miten sitten, jos tästäkin vielä viedään muutama kymppi?

Vierailija
15/270 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Mäkelän Jani on harvinaisen tyhmä kaveri, ja sanon tämän ihmisenä joka satunnaisesti on antanut äänensä perussuomalaisille.

Vierailija
16/270 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain Jani Mäkelän mielipide. On erilaisia mielipiteitä.

Vierailija
17/270 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jokainen osaa oman taloutensa huolehtia (jos on täysipäinen) mutta jos ei työtä saa eikä tukeakaan riittävästi edes perustarpeisiin niin mitä siinä voi tehdä? Kaikki maksaa rahaa, mitään ei saa ilmaiseksi. Ei edes työhaastatteluun pääse ilmaiseksi. Pitääkö epärehellisin keinoin se raha hankkia? Siihenkö tässä nyt kannustetaan?

Vierailija
18/270 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, jos ihmiset saavat itse kantaa vastuuta. Ei tarvitse enää valittaa muille, kun syy löytyy aina peilistä.

Vierailija
19/270 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Mäkelän Jani on harvinaisen tyhmä kaveri, ja sanon tämän ihmisenä joka satunnaisesti on antanut äänensä perussuomalaisille.

Jos olisit oikea perussuomalainen tietäisit ettäoikeaperussuomalainen ei koskaan hauku toista perussuomalaista ainakaan julkisesti!

Vierailija
20/270 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, jos ihmiset saavat itse kantaa vastuuta. Ei tarvitse enää valittaa muille, kun syy löytyy aina peilistä.

Oikeiston tyhmyys löytyy sinun peilistäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi