Olenkohan ainut nainen tällä palstalla joka ei vihaa miehiä?
Minusta kummankaan sukupuolen vihaaminen ja sukupuolten väliset vastakkainasettelut ei tue sukupuolten tasa-arvoa.
Kommentit (48)
et oo pidän miehistä ne tekee eikä kälätä
Et. On ihan yleistä päästää mies tekemään tarpeensa jalkoväliin.
En minäkään vihaa. Miehet on ... no miehiä. Ne on luotu miehiksi.
En vihaa yleisesti miehiä, naisia, lapsia, vanhuksia, teinejä tai mitään muutakaan ihmisryhmää. Vihaan kusipäisiä tyyppejä joita löytyy kaikista ryhmistä.
En todellakaan vihaa. Mun ympärillä ja elämässä on aina ollut vain ihania miehiä (no, muutama kurja esimies... mutta muuten!)
En vihaa. Oma rakas on ihana. Ja olen töissä miesvaltaisella alalla. Ihan yhtä lailla siellä on huippukivoja ja vähemmän kivoja miehiä kuin mitä meissä naisissakin on eri persoonia.
olisit, jos olisit nainen, mutta kun olet miestrolli, joka esittää naista. oikeasti jokainen palstamamma vihaa miehiä ja sietää niitä vain niin kauan, kun niiltä saa nyhdettyä rahaa
Välillä tuntuu siltä, mutta miestenvihaajat ovat niitä ikisinkkuja jotka eivät tule koskaan saamaan miestä, mutta miehiä deittailevia naisiakin palastalta löytyy
En vihaa mutta onhan miehet täysin hyödyttömiä ja ajattelee itseään niin en arvosta enkä kunnioita
Vierailija kirjoitti:
En minäkään varsinaisesti vihaa. Vain kaikkia joiden kanssa olen ollut suhteessa. Olen katkera kyllä joo, enkä usko löytäväni parempaa. Uskon että niitä on, minä en vain koskaan kohtaa.
Miks sitä annat mulkuille?
Kyllä, olet uniikki ja ainoa. Nyt voit ilolla ottaa lastit joka reikään.
Miehiä vihaavien naisten kannattaisi itsensä takia tulla kaapista, ja elää onnellisina. Vihata miehiä, ja kieltää olevansa lesbo, katkeroittaa. Ja ihan turhaan!
Jo on inkkeli Petteri, 37, taas avauksen hikimajastaan naiseksi ovelasti naamioituneena laatinut.
Ilmoitan tämän aloituksen asiattomaksi.
Tääl palstal ei pysty puhumaan edes omista ensirakkauksistaan tai entisistä suhteista ilman että ensimmäiset 100 kommenttia on ihan lapsen tasolla olevia katkeria viestejä ja vihapuhetta omista existä..
Mä en oo ihan 100% varma kumpi sukupuoli tätä tekee, mutta veikkaan että naiset, tai nainen.
Se kertoo aika paljon, vika on aina muissa, kaikki muut on hirveitä, kaikki muut paitsi "minä itse"
No mitäs luulet ap? Että ihan oikeasti miesten vihaaminen on joku isokin ongelma?
Itse olen tasa-arvoinen ja suvaitsevainen ja vihaan tasapuolisesti kaikkia sukupuolia, väestöryhmiä ja ikäluokkia.
Et ole ainoa. En vihaa ketään sukupuolen perusteella. Mulla on mies puolisona.
En minäkään varsinaisesti vihaa. Vain kaikkia joiden kanssa olen ollut suhteessa. Olen katkera kyllä joo, enkä usko löytäväni parempaa. Uskon että niitä on, minä en vain koskaan kohtaa.