Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnantajana on surullista katseltavaa, kun suomalaiset ovat lähteneet viikonlopun viettoon jo puolenpäivän aikaan

Vierailija
08.12.2023 |

Kyllä niitä tekemättömiä töitä olisi perjantainakin, mutta suomalaiset keskittyvät viikonloppukaljojen ostamiseen 🙄 Ei hyvinvointiyhteiskuntaa näin pidetä pystyssä. Pahimmat laiskurit ovat aloittaneet viikonlopun jo torstaina.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin palkkaamaan ukranalaisia tilalle.

Vierailija
2/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle sinä työsi annat? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, enpä ole töiltäni ehtinyt työhuoneen ikkunasta ulos kurkkimaan.

Vierailija
4/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö ne avustajasi lähtivät ap? 

Vierailija
5/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se sinun pitää työnantajana itsekin tietää että jos tarjoaa vain TES minimiä palkaksi ei itsekään voi vaatia minimiä työ tulosta enempää

Vierailija
6/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sinä ne kaljat niin työläisten ei tartte ite lähteen ostaan vaan voivat tehä työpäivän loppuun.

Vierailija
7/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä yrittäjänä tiedät ettei työt tekemällä lopu. 

Ja hyvin voiva työntekijä on tehokkaampi kuin huonosti voiva. 

Huolehtimalla alaistesi hyvinvoinnista mihin olennaisesti kuuluu vapaa-aika saat lojaaleja työntekijöitä, jotka eivät ole heti lähdössä kilpailijalle töihin. 

Vierailija
8/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kädet heilumaan sitten vaan. Perusyrittäjä siellä, mitään ei tehtäisi itse, vaan jonkun olisi tehtävä kaikki työ, että sinä saisit makailla ansaitsemattomien ansiottesi kanssa.

Vierailija
9/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole työnantaja, vaan yksi näistä kaljoittelevista työntekijöistä. Ei minulla ole mitään motivaatiota panostaa työntekoon kuin minimitaso.

Vierailija
10/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaa työnantaja perjantaina iltapäivällä klo 14.37 vauva palstalla eikä itsekään työskentele.

Vierailija
11/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olet työnantaja, niin itsehän päätät, monelta ne lähtevät kotiinsa. Onko kenties viikon työtunnit teetetty jo perj puoleenpäivään mennessä.

Vierailija
12/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisten avustajienko työnantaja olet?

Vierailija
13/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se sinun pitää työnantajana itsekin tietää että jos tarjoaa vain TES minimiä palkaksi ei itsekään voi vaatia minimiä työ tulosta enempää

Eli TES minimi tarkoittaa sinulle, ettet tee TES:n mukaista työaikaa? Helppo ainakin ymmärtää, miksets ole urallasi edennyt. 

Vierailija
14/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijän tehokkuuden mittari ei ole se montako tuntia he toimistolla roikkuvat vaan mitä he saavat aikaan sinä aikana kun ovat siellä.

Vierailija
15/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, enpä ole töiltäni ehtinyt työhuoneen ikkunasta ulos kurkkimaan.

Mutta AV:lle ehdit kommentoimana. Muuten ihan hyvä. 

Vierailija
16/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaa "työnantaja", joka notkuu vauvapalstalla keskellä päivää...

Vierailija
17/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein perjantaisin aina sen 8 tuntia, joskus palkatta siihen puoli tuntia päälle. Jotta, jäisi työ parempaan kohtaa seuraavalle. Eipä auttanut tuollainen, vaan sain potkut muiden lukemattomien kohtalotovereiden kanssa. Kehuivat ennen potkuja miten hyvin oltiin sitoituneita ja ahkeria, osaavia ammattilaisia. Se nyt jotain jäi lämmittämään...

Vierailija
18/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein perjantaisin aina sen 8 tuntia, joskus palkatta siihen puoli tuntia päälle. Jotta, jäisi työ parempaan kohtaa seuraavalle. Eipä auttanut tuollainen, vaan sain potkut muiden lukemattomien kohtalotovereiden kanssa. Kehuivat ennen potkuja miten hyvin oltiin sitoituneita ja ahkeria, osaavia ammattilaisia. Se nyt jotain jäi lämmittämään...

Luoja mikä lammas...

Vierailija
19/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun pomo on maksavinaan palkkaa, minä olen tekevinäni töitä.

Vierailija
20/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli TES minimi tarkoittaa sinulle, ettet tee TES:n mukaista työaikaa? Helppo ainakin ymmärtää, miksets ole urallasi edennyt. 

Työaika on työaikaa ja sille on määritelty viikkotunnit ja muut on ylitöitä ja niiden tekeminen on vapaa ehtoista. 

Itse en muista koska viimeksi olisin ollut perjantain koko päivän töissä tai töissä yleensäkkään kun olen viikolla tehnyt tunteja sisään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan