Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenkohan ainut nainen tällä palstalla joka ei vihaa miehiä?

Vierailija
08.12.2023 |

Minusta kummankaan sukupuolen vihaaminen ja sukupuolten väliset vastakkainasettelut ei tue sukupuolten tasa-arvoa.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tääl palstal ei pysty puhumaan edes omista ensirakkauksistaan tai entisistä suhteista ilman että ensimmäiset 100 kommenttia on ihan lapsen tasolla olevia katkeria viestejä ja vihapuhetta omista existä.. 

Mä en oo ihan 100% varma kumpi sukupuoli tätä tekee, mutta veikkaan että naiset, tai nainen. 

Se kertoo aika paljon, vika on aina muissa, kaikki muut on hirveitä, kaikki muut paitsi "minä itse"

Suurin osa tänne kirjoittelevista on lapsia. Tämä on nimetön palsta. 

Vierailija
22/48 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään varsinaisesti vihaa. Vain kaikkia joiden kanssa olen ollut suhteessa. Olen katkera kyllä joo, enkä usko löytäväni parempaa. Uskon että niitä on, minä en vain koskaan kohtaa.

Miks sitä annat mulkuille?

No kun en muillekaan kelpaa? Tai en näillekään, mutta ottivat vain kun kokivat hyötyvänsä. Ei se viimeisinkään ensin mulkulta vaikuttanut, sillä on kivan miehen maine. Siellä se somessa runoilee muille naisille, nuoremmille, kauniimmille jne.

Maksoin just tiistaina vähistä rahoistani 50e että pääsin keskellä yötä pakoon. Tukkaakin vähän lähti, ei kuitenkaan naama mustana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tasa-arvoinen ja suvaitsevainen ja vihaan tasapuolisesti kaikkia sukupuolia, väestöryhmiä ja ikäluokkia.

Entäpä etnisyydet sitten? Ai niin, ethän sinä mikään rasisti sentään ole.

Vierailija
24/48 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs luulet ap? Että ihan oikeasti miesten vihaaminen on joku isokin ongelma?

ei se ole ongelma vaan muotia. feministit ovat sitä vihaa luoneet onnistuneesti jo vuosikymmeniä

Vierailija
25/48 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei! Täällä on toinen, miehiä vihaamaton.

T. N 53v.

Vierailija
26/48 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään varsinaisesti vihaa. Vain kaikkia joiden kanssa olen ollut suhteessa. Olen katkera kyllä joo, enkä usko löytäväni parempaa. Uskon että niitä on, minä en vain koskaan kohtaa.

No kun en muillekaan kelpaa? Tai en näillekään, mutta ottivat vain kun kokivat hyötyvänsä. Ei se viimeisinkään ensin mulkulta vaikuttanut, sillä on kivan miehen maine. Siellä se somessa runoilee muille naisille, nuoremmille, kauniimmille jne.

Maksoin just tiistaina vähistä rahoistani 50e että pääsin keskellä yötä pakoon. Tukkaakin vähän lähti, ei kuitenkaan naama mustana. 

ja se on miesten vika, ettet kelpaa kenellekään?

Vierailija
27/48 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa miehiä. Mun oma mies on aivan ihana. En tiedä missä olisin häntä. Kyllähän maailmaan kuuluu ilkeitä ja kamalia ihmisiä, mutta on niitä naisiakin. 

Vierailija
28/48 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tasa-arvoinen ja suvaitsevainen ja vihaan tasapuolisesti kaikkia sukupuolia, väestöryhmiä ja ikäluokkia.

Entäpä etnisyydet sitten? Ai niin, ethän sinä mikään rasisti sentään ole.

Vihaan tasapuolisesti ihan kaikkia, joten en syrji ketään :)

Vierailija
29/48 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainoa ja kohta sinäkin vihaat.

Vierailija
30/48 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkkeli mainittu, tämä on hyvä!

Vierailija
31/48 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on tosielämässä ympärilläni runsaasti ihania kunnollisia miehiä. Tämän palstan perusteella miehet nimittäin on ihan kamalia. Sekä ne, joista tänne kirjoitetaan, että ne, jotka tänne kirjoittaa. 

Vierailija
32/48 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan vaan yhtä miestä. Exääni jonka takia olen terapiassa lopun elämääni. 

Nykyinen mies on verraton elämänkumppani. En voisi parempaa toivoa.

Vierailija
33/48 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa. Lapseni ovat poikia. Ihania omia persooniaan ovat. Oikeudentuntoisia ja mukavia.

Vierailija
34/48 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja se on miesten vika, ettet kelpaa kenellekään?

No enhän niin sanonut? Sanoin vain että pakko on ollut yrittää niiden kanssa joille muka kelpaa, kunnes huomaa ettei kelvannutkaan. Ja turpiin tuli. Ja heitä vihaan, luonnollisesti. Jossain on varmasti hyviäkin, kuten sanoin.

Vierailija
35/48 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään ole, kannattaa vähän miettiä sitä millä mielellä näitä kommentteja täällä lukee ja mitä niistä voi tulkita ja päätellä. Jos kuvittelet, että täältä se absoluuttinen totuus tulee, niin.... 

,

Vierailija
36/48 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan täytyy olla mies, ei tuota muuten voi ymmärtää

Vierailija
37/48 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että vihaajat on harvassa. Miesten teoista täällä puhutaan.

Vierailija
38/48 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän pohjimmiltaan jokainen itseään kunnioittava nainen ainakin pikkuisen kaikkia miehiä vihaa

Vierailija
39/48 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehistä saisi puhua? Se aika oli ihan perseestä kun asioista ei puhuttu ja nuoret naiset samoissa miinoissa kuin aiemmat sukupolvet.

Vierailija
40/48 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän normaali h e t e r o  nainen vihaa miehiä, päinvastoin!  Feministi l e s b o t  ovat nuo miesvihaajat.