Mikä persoonallisuustyyppi olet?
Kiinnostaa tietää, keitä tällä palstalla pörrää. Itse olen logistikko.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pseudotieteellistä roskaa johon ei kannata aikaansa käyttää.
En ymmärrä mitä tieteellistä tässä on, tai toisaalta mitä pseudotieteellistä. Ihmiset vastailevat kysymyksiin ja sitten testi toteaa että vastausten perusteella olet ihminen joka toimii tavoilla joilla olet vastannut kysymyksiin.
Ehkä tunnistan tuon ongelmallisuuden siinä, että persoonallisuustyyppi- sanana viittaa pysyvään ominaisuuteen vaikka esim. introverttiyteen viittaavast vastaukset saattavat liittyä ihmisen itsevarmuuteen ja muuttua ajan kuluessa tai riippua jopa seurasta.
t. INTJ
Joskus tein tämän testin mielenkiinnosta myös ja vastauksen olisin saanut sen perusteella, että olenko työ- vai vapaa-ajan roolissani. Samoin tunnistin osasta luonteenpiirteistä eri ihmistyypeillä aika tunnettujakin diagnoosin saaneiden ihmisten oireikuvia. Tavallaan siis näiden kuvausten kaltaiset ihmistyypit ovat siis olemassa. Se taitaakin sitten olla jonkun fiksumman ihmisen kommentoitavissa, että onko kyseessä todella erilaisten ihmistyyppien vahvuuksien ja heikkouksien yhteentörmäyksiä nykyajan vaatimusten kanssa, joita ihmiset lääkitsee vai onko kyse esim. aivojen välittäjäaineiden häiriöistä, joiden kautta tunnistetaan eri tavalla käyttäytyviä ihmistyyppejä. Tämmöistä ajatuksia tuosta vaan nousi niitä lukiessa, mutten ole mitenkään kyseisen alan ammattilainen niin en osaa kuin tekopäteä ajatuksineni :D
Miksi joitakin ykinkertaisia vastauksia alapeukutetaan? Eikö tietyistä persoonallisuustyypeistä pidetä ihan yleisellä tasolla?
ENFP: hyvä jätkä paitsi kun en ole, hehe.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen AT-AT
Mäpä oon MGS3!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huuhaata tuo ja ihminen on joku persreikä ihan kaikki.
Eiköhän ihminen ole kuitekin se persereijän ympärys.
Geometrian näkökulmasta ihminen on putki. Suu ja peräreikä ovat putken päät.
Olen tietenkin kaikkein paras persoonallisuustyyppi. Päätelkää siitä ihan itse. mikä olen avaajan tarkoittamalla asteikolla.
Olen yksinviihtyvä puolierakko. Vain lapset ja lastenlapset ovat rakkaita ja heidän koiransa. Ketään muuta en ole rakastanut ja jos olenkin, niin se ei ole kestänyt kuin hetken. Onneksi sai kokea äitiyden, niin sain tietää, mitä todellinen rakkaus on. Se on mm anteeksiantoa eikä lapsista ole tapana erota, jos/kun tulee riita. En ole yksinäinen, vaikka asun yksin. Kaikki eivät halua lapsia ja sekin on täysin oikea ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Olen yksinviihtyvä puolierakko. Vain lapset ja lastenlapset ovat rakkaita ja heidän koiransa. Ketään muuta en ole rakastanut ja jos olenkin, niin se ei ole kestänyt kuin hetken. Onneksi sai kokea äitiyden, niin sain tietää, mitä todellinen rakkaus on. Se on mm anteeksiantoa eikä lapsista ole tapana erota, jos/kun tulee riita. En ole yksinäinen, vaikka asun yksin. Kaikki eivät halua lapsia ja sekin on täysin oikea ratkaisu.
No mitä hittoa??? Oikeesti hieno vastaus av:lla.... Olen mykistynyt!!!
INFP-T
Testin tekeminen vuosia sitten auttoi ymmärtämään miksi olen sellainen kuin olen. Ja sitäkin miksi muut eivät ole samanlaisia kuin minä. Erilaisia ihmistyyppejä tarvitaan maailmassa, vaikka esimerkiksi omani ei ole se "kunnollisen perusihmisen" prototyyppi ollenkaan. Marginaalissa liikuskelen.
Kotona INTJ
Ryhmäprojenteissa ENTJ
Keittiössä ESTJ
Kahden kaljan jälkeen ENTP
Viiden kaljan jälkeen ESTP
Krapulassa INFP
Introvertti älykkö, joka haluaisi tietää kaiken kaikesta (lähinnä siksi, että ymmärtäisi, miksi tietyt asiat tehdään niin kuin tehdään, tai tietyt jutut tapahtuvat niin kuin tapahtuvat), mutta kauan sitten havainnut sen olevan mahdotonta.
Se havainto kieltämättä vähän masensi...
Konsuli ESF-A/ ESFJ-T