Mikä persoonallisuustyyppi olet?
Kiinnostaa tietää, keitä tällä palstalla pörrää. Itse olen logistikko.
Kommentit (146)
INTP
P. S. Kannattaa youtubest kanava nimeltä "Typologia" jos tää aihe kiinnostaa enemmän. Itse ainakin rakastan sitä kanavaa. Erityisesti vanhemmat, suomenkieliset videot on hyviä
ISFJ-A auttaja
Ei tainnut olla vielä yhtään tätä ketjussa. En tiedä näistä mitään.
INTJ tai INTP, en muista enää kumpi. Molemmat kuulosti muistaakseni oikeilta.
En jaksanut tuota tehdä, mutta tykkään loukata ja manipuloida naisia, siis ihan heidän parhaakseen, koska he eivät itse osaa ajatella asioita aina oikein.
Eli olen ihan tavallinen, normaalisti käyttäytyvä persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ISTJ-A. Ei ole paljoa kavereita, mutta mitäpä niillä tekisikään?
Aivan oikein! Mitä niillä tekee sen jälkeen kun kaikki hyöty on puristettu irti..ENTP
Taitaa olla nimenomaan istj-a- ongelms. Ja tut sä mikään entp ole.
Infj Puolestapuhuja/Asianajaja
Ilmeisesti muuten introvertit ja harvalukuisemmat infj:t tykkäävät internetin ihmeellisestä maailmasta.
Olen vain oma itseni.
Valitettavasti joskus pitää olla myös vähän muutakin ja skarpata tai esittää muuta mitä oikeasti on, koska muuten ei kelpaa joillekin, esim. työnantajalle.
Moi, selailin ja tuli vastaan tuo kysymyksesi aloittajalta. En nyt jouda katsomaan sitä mutta tuli yksi asia mieleen..
Ihmettelen miten suomi on rankattu taloudellisesta tilastaan ja hoidostaan alakastiin? Ei uskoisi, kun näiden vastauksien perusteella suomessa asuu vallan viisasta väkeä?
ProtagonistiE eli ENFJ-T.
Protagonistit (ENFJ) kokevat kutsumuksenaan palvella suurempaa tarkoitusta elämässä. Tällaiset persoonallisuustyypit ovat harkitsevia ja idealistisia, ja pyrkivät vaikuttamaan myönteisesti muihin ihmisiin sekä heitä ympäröivään maailmaan.
Aika hyvin sopi minuun. Olen aiemminkin tehnyt tuon testin, silloin sain tulokseksi aina ESFJ-T eli Konsuli.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joitakin ykinkertaisia vastauksia alapeukutetaan? Eikö tietyistä persoonallisuustyypeistä pidetä ihan yleisellä tasolla?
Täällä on ilmeisesti iso määrä epävarmoja introvertteja, jotka eivät kestä yhtään ekstrovertteja, koska niitä alapeukutetaan. Sääliksi käy, kun ei osata tulla erilaisten ihmisten kanssa toimeen.
Nim. Konsuli
Vierailija kirjoitti:
Moi, selailin ja tuli vastaan tuo kysymyksesi aloittajalta. En nyt jouda katsomaan sitä mutta tuli yksi asia mieleen..
Ihmettelen miten suomi on rankattu taloudellisesta tilastaan ja hoidostaan alakastiin? Ei uskoisi, kun näiden vastauksien perusteella suomessa asuu vallan viisasta väkeä?
-----
Ehkä siellä eduskunnassa ei ole loogisesti ajattelevia ihmisiä? Yhden tiedän: Halla-aho. Ymmärrän hänen ajattelutapaansa, koska olen INTP. Joko siellä on tyhmää porukkaa, tai sitten eivät välitä kansasta. Molemmat vaihtoehdot tosi vaarallisia.
ENTP väittelijä. Väittelyssä harva pärjää kanssani hermojaan menettämättä.
Olen INFJ, kuulemma harvinaisin tyyppi. Selitti aikanaan miksi tunnen usein ulkopuolisuuden tunnetta. Kuvaus osui muutenkin ihan nappiin.
Aivan oikein! Mitä niillä tekee sen jälkeen kun kaikki hyöty on puristettu irti..ENTP