Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä persoonallisuustyyppi olet?

Vierailija
08.12.2023 |

Kiinnostaa tietää, keitä tällä palstalla pörrää. Itse olen logistikko.

https://www.16personalities.com/fi

Kommentit (146)

Vierailija
41/146 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaako tuollaista linkkiä edes klikata...

----

Uskaltaa. Testaa vaikka jollain hyvällä ystävälläsi, tunnistiko hän sinut kuvauksesta.

Paras ystäväni nauroi, koska tunnisti minut. Sanoi, että olet just tuollainen. Ota vaikka huumorilla.

Vierailija
42/146 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkkitehti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/146 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtuoosi

Vierailija
44/146 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

INTJ / Arkkitehti

Minäkin olen suurimman osan ajasta. Välillä vaan vaihdan itseni ekstrovertiksi ja silloin minusta tulee ESTJ / Johtaja. Ennen kuin joku alkaa sanomaan että ei ihminen voi muuttua introvertistä ekstrovertistä, niin minä kyllä pystyn. Molemmissa "rooleissa" olen myös täysin omalla mukavuusalueella, mutta nämä menee kausittain ja projektin mukaan kumpaa olen.

Tykkään ja tarvitsen yksin oloa ja voin viettää kuukausiakin aivan yksin, mutta minulla ei ole mitään ongelmia myös hypätä huomion keskipisteeksi ja sulavaksi seuraihmiseksi. Onko muita jotka vaihtaa introvertistä ekstrovertistä tarpeen vaatiessa ja luonnollisesti ilman sen kummenpia ponnisteluja?

Olet siis ambivertti, kuten suurin osa ihmisistä on. Puhtaat introvertit ja ekstrovertit on melko harvinaisia. Itse olen näitä, noissa Myers-Briggs testeissä sellaisissa jotka näyttää prosentit esim. I/E, mulla introversio-prosentti on jotain 95%. Mutta I-tyyppi voi myös olla sellainen, jolla I/E on vaikka 51%/49%, ja sellainen ihminen ihan varmasti pystyy toimimaan oikein hyvin sekä intro- että ekstromoodeissa. 

Vierailija
45/146 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENTP-T väittelijä

Vierailija
46/146 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpönassu oon

Vierailija
47/146 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTJ.

Vierailija
48/146 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuhaata tuo ja ihminen on joku persreikä ihan kaikki.

Eiköhän ihminen ole kuitekin se persereijän ympärys. 

Vierailija
49/146 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolestapuhuja

Vierailija
50/146 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTJ-A / Arkkitehti.

Tämä on varmaan paras luonnetyyppi mitä on olemassa. Ainakin pidän siitä ja itsestäni.

T. Lidl-mies

Vierailija
51/146 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EMT-KVG

Vierailija
52/146 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENFP kouluttaja ja toimittaja.

Vierailija
53/146 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sangniivikko.

Vierailija
54/146 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittelija

INFP-T

Vierailija
55/146 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb on persoonaltaan koulukiusaaja ja persoonallisuus on pysyvää.

Vierailija
56/146 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolestapuhuja eli inspiroiva edelläkävijä. Joskus testistä on tullut myös profeetta, edelläkävijä sekin. 

Vierailija
57/146 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFJ on sekä uneksija että ideoidensa toteuttaja. Hänellä on lujat mielipiteet elämän arvoista, joiden mukaan hän myös toimii. Siksi häntä arvostetaan. Auttamishalunsa ja muita ihmisiä kohtaan tuntemansa kiinnostuksensa takia häntä voisi luulla myös sosiaaliseksi ja ulospäin suuntautuneeksi, mistä saattaa tulla yhteentörmäyksiä. Vaikka INFJ vaikuttaa sympaattiselta, hän valikoi ystävänsä tarkkaan eikä välttämättä suhtaudu lämpimästi keneen tahansa ensi tapaamisella. INFJ tarkkailee usein tilanteiden tunnelmia ja ihmisten motiiveja sekä tekee huomioita näiden perusteella. Hänestä saattaa saada vaikutelman, että hän on varautunut ja varpaillaan. Tämän ominaisuutensa ansiosta, vaikka ihmisrakas onkin, INFJ ei ole harhaanjohdettavissa. Tarkkailutaitonsa sekä yleensä kielellisen lahjakkuutensa ansiosta INFJ osaa ilmaista itseään kirjallisesti.

Joskus tullut muitakin tuloksia, mutta tämä aika pätevä kuvailu.

Vierailija
58/146 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvinpäin tietysti INTJ-A, alkoholin vaikutuksen alaisena ENTP-A. Tarkoittaa siis että olen mukavampi ihminen, kun en ole selvinpäin. 

Vierailija
59/146 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seikkailija olen.

T.Säynätsalo

Vierailija
60/146 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt tämän joskus ennenkin, tykkään tästä kun ainakin INTJ kuvaukset ovat niin ylistäviä 😅 Mutta tunnen piston omassatunnossa, kun nytkin olen av:lla, enkä taistelemassa paremman maailman puolesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme