Mikä persoonallisuustyyppi olet?
Kiinnostaa tietää, keitä tällä palstalla pörrää. Itse olen logistikko.
Kommentit (146)
Joku kysyi, onko olemassa yleisesti ei-pidettyjä tyyppejä. Keskustelupalstoilla usein korostuu ESFJ (koska usein erittäin manipulatiivinen, eikä keskimäärin kovin älykäs). Sen sijaan moni haluaisi olla INFJ, jolla on maaginen aura tai INTJ, joka suuren älykkyytensä lisäksi pystyy takomaan myös rahaa. Lisäksi intuitiiviset tuppaavat keskustelemaan tyypeistään sensorikkoja useammin. Heitä tietenkin nyppii sensorikkojen tyyli ajatella, mikä korostuu palstoilla. ISTJ taas hahmottuu usein sellaisena harmaana ja monesti ilottomana työmyyränä, mikä ei herätä kenessäkään intohimoja... Todellisuudessa eiköhän kaikissa tyypeissä ole sekä hyviä että sitten niitä ankeita ja kypsymättömiä. Eikä muutenkaan koko luokittelujärjestelmää tulisi käyttää muiden kyykytykseen, mikä on tietenkin selvää, mutta sitä tapahtuu.
ENTJ
Tällä luonteella oon pärjännyt hyvin työelämässä, mutta parisuhteen monet riidat kyllä johtuu erilaisuuksista puolison kanssa...
Olen tylsä, tyhmä, itsepäinen ja ärripurri. Tiedän sen ilman testejäkin.
Entp väittelijä, aivan tällainen olen, samaa mieltä on avokas!
Tarkkailija. Tutkin ensin ja sitten hutkin.
Ja 93% introvertti..no se ei yllättänyt.
MBTI:n heikkous on se, ettei siitä voi saada vinkkiä, miten voisi kehittyä. Enneagrammi olisi asiallisempi testi, mutta vaatii vaivaa eikä sen vuoksi aukene tavalliselle sukankuluttajalle.
"idiootit ympärilläni" on sitten yksinkertaistettu versio ihan kaikesta, jolla on vielä vähemmän virkaa. Mutta sen te tietenkin jo tiesittekin.
Edelleen ISTP-A, suoritin testin ensimmäisen kerran noin 10 vuotta sitten ja sama tulos.
Vierailija kirjoitti:
Stubb on persoonaltaan koulukiusaaja ja persoonallisuus on pysyvää.
Mutta hyväksytään, koska tausta..
Vierailija kirjoitti:
Paholaisen advokaatti ENTP täällä.
Salettiin olet joo 🤣
ISTJ-A. Ei ole paljoa kavereita, mutta mitäpä niillä tekisikään?