Käyttekö koskaan todella myöhään illalla kävelyllä? Se on ihanaa... Käykää vaikka keskellä yötä. Ihan valoisaa kun on niin paljon katuvaloja
Käyttekö koskaan todella myöhään illalla kävelyllä? Se on ihanaa... Käykää vaikka keskellä yötä. Ihan valoisaa kun on niin paljon katuvaloja sun muita... näkee tähtiä, helikoptereita, kuulee vaikka mitä ääniä...
Kommentit (30)
Joka ilta klo 23 maissa ulkoilutan koiran vielä kerran.
Jos on katuvalot niin ei näe tähtiä
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän kylässä ole katuvaloja.
Keväisin, kesäisin ja syksyisin liikun myöhään ulkona.
Kyllä. Yleensä aamuvarhain, illalla tai kun alkaa hämärtämään. Luonto näyttää upealta varsinkin näin talvella tummaa kontrastia vasten.
Meillä sammuu iso osa katuvaloista klo 23. En viitsi lähteä pimeässä haparoimaan. Mieluummin nukun.
Talvella kävely iltaisin on mukavaa.
Suurkaupungissa on vähän vaarallista kävellä yöllä yksin ulkona. En viitsi ottaa turhia riskejä.
Minulla kehittynyt jo rutiinit ja olen pedissä hyvissä ajoin ennen puolta yötä. Käyn joka päivä suihkussa 18 aikoihin ja iltapalakin syöty hetki aikaisemmin. Ei enää yötä myöten suihkuiholla viitti kävelyitä tehdä.
Kyllä.
Menen myöhään yövuoroon kävellen. Iltavuorosta kävelen myöhään kotiin.
-kolmivuoroa
Käyn usein siinä puolenyön ja yhden välillä. Tähtiä ei niin hyvin näy juuri niitten katuvalojen takia, mutta on rauhallista.
Tästä taitaa olla ainakin 30km lähimmälle katuvalolle. Kävelenkö siis yöllä näkemään tuon ihmeen?
Käyn mahdollisimman aikaisin aamulla kävelyllä. Parempaa kuin illalla.
Ihanampaa on käydä kävelyllä varhain aamulla, noin klo 4-5 aikaan
Joo, mä myös avaan ikkunan aika usein keskellä yötä ja vaan kattelen ja ihmettelen pää ulkona siitä ikkunasta :D
Katuvaloja? :D
Vau. Mä käyn kyllä öisin hyvinkin usein kävelyllä tai juoksemassakin, mutta katuvaloja taitaa olla lähimmillään jossain 15-20 kilsan päässä.