Emättimen sisäiset hermopääteet
Mielenkiintoinen seikka tuossa Seurassa olleessa erektiöhäiriö artikkelissa. Emättimessä on paljon hermopäätteitä emättimen pohjassa. Ullatus ullatus.
7. Miten entistä pienemmällä peniksellä voi tyydyttää kumppanin?
Peniksen koko vaikuttaa ja ei vaikuta siihen, miten mies voi tyydyttää kumppanin. On totta, että emättimen pohjukassa on eniten hermopäätteitä, mutta toiseksi eniten niitä on aivan emättimen ulkosuulla. Siihen ylettyy lyhyemmälläkin elimellä.
Kannattaa muistaa, että peniksen käyttö on taito-, eikä välinelaji. Kumppanin voi tyydyttää muillakin tavoilla kuin perinteisellä yhdynnällä.
Penis on lihasta ja käytön puutteessa lihas pienenee. Penistä ei voi kasvattaa harrastamalla runsaasti seksiä, mutta sillä tapaa se ei ainakaan pienene.
Lainattu tuolta: https://seura.fi/terveys/10-kysymysta/miehella-ei-seiso-kun-aikuisen-mi…
Kommentit (194)
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Uskotteko/ uskotko oikeasti että olen ainut nainen täällä joka uskaltaa kirjoittaa? Ompas teillä korkeat luulot.
Ei kai naiset sentään niin täällä pelkää. Minä en ainakaan.
No ainakin kolme kertaa olen tänään kysynyt, että sinäkö naisten nautinnon puolustaja se olet joka aina epäilee miesten esiintyvän naisina jne jne, eikä kertaakaan ole tullut suoraa vastausta. Tuleehan se silläkin tavalla tietysti selväksi kaikille. Kiitos siitä ja se asia on nyt sitten varmaan taputeltu.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Uskotteko/ uskotko oikeasti että olen ainut nainen täällä joka uskaltaa kirjoittaa? Ompas teillä korkeat luulot.
No ainakin kolme kertaa olen tänään kysynyt, että sinäkö naisten nautinnon puolustaja se olet joka aina epäilee miesten esiintyvän naisina jne jne, eikä kertaakaan ole tullut suoraa vastausta. Tuleehan se silläkin tavalla tietysti selväksi kaikille. Kiitos siitä ja se asia on nyt sitten varmaan taputeltu.
taas oletus. En tietysi ole ainoa nainen tällä. Ehkä aino joka uhmaa...tai uskaltaa samoa. mutta en ainoa.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
taas oletus. En tietysi ole ainoa nainen tällä. Ehkä aino joka uhmaa...tai uskaltaa samoa. mutta en ainoa.
Se on jotenkin herttaista kun et kuitenkaan kehtaa suoraan valehdellakaan päin naamaa, että ei, en se minä ole joka sellaisia sanoo. Kiemurtelet vain aavistuksen verran selvän kysymyksen vieressä.
Ei kiemurtelen, vain sängyssä ja kovaa mieheni viressä. Olenkin kissa, koira tai nokkonen.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Ei kiemurtelen, vain sängyssä ja kovaa mieheni viressä. Olenkin kissa, koira tai nokkonen.
Oo vaikka perhonen, mutta eiköhän tämä asia nyt muisteta ja muistutella, kun seuraavan kerran joku epäilee naisia miehiksi, jos erehtyvät väärin sanomaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Tämä riidanhaastaja ei kykene vastaamaan esitettyihin kysymyksiin. Koskaan.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
No taas tiedät paremmin kuin minä itse mitä tunnen.
Sinä ilman muuta tiedät paremmin kuin minä, mitä ajattelen. Niin tyypillistä! Miehet tuntevat naisia paremmin orgasmit ja synnytytksetkin.'
Ei ole todellista.
Ja kaikki sisäosissa olevat nautinto jutut..nekin ovat olemassa kun mies niin sanoo.
Mutta kun ei ole monenkaan pillussa, useimpien ei.
Mutta oltava on. Halleluja.
Pillun sisäiset hermopäätteet, kun mainitseekin ni tässä on tulos. Ei saa**na.
KH, älä nyt hyvä ihminen jokaisen naisen puolesta täällä puhu ja puolustele, kun se on edelleenkin sellainen juttu, että riittää kun jokainen nainen ja hänen seksikumppaninsa tietää, mistä ne parhaat kiksit itelle/omalle naiselle (ja miehelle) tulee.
Ja kyllä, on siellä sisällä hermopäätteitä vähän joka kohdassa. On pohjassa, keskellä ja siinä ihan aukollakin. Ja niitä stimuloimalla varmaan suurin osa saa orgasmin. Ja sen takia se venytys suuaukollakin tuntuu hyvältä. Sitä voi tehostaa klitorista stimuloimalla tai vaikka peppua. Sielläkin on hermopäätteitä. Se on se kokonaisuus, ei pelkkä klitoris.
Tuliko tämä biologinen seikka jollekin vielä yllätyksenä?
Sinä et Kh edusta suurinta osaa naisista edelleenkään. Puhu vaan omasta puolestasi.
Jos sä et ole löytänyt omia hermopäätteitä ni se ei ole palstan miesten vika. Sehän riittää jos ne tietää missä sen oman naisen hermopäätteet sijaitsee.
Sitä paitsi kyllä täällä naisia kirjoittelee, mutta sä sivuutat naisten kirjoittelut kokonaan. Varsinkin, kun naisistakin suurin osa on sun kanssa eri mieltä.
Etkä myöskään ole ainoa ketä täällä haukutaan. Se on ihan perus palstameininkiä ja varmasti jokainen saa osansa. Samoin kuin "mieheksi luulemisesta". Mä tosiaan epäilin tässä joku aika sitten sun olevan mies. Kuulostat naiseksi suhteellisen erikoiselta.
Ja kyllä, sä öyhötät.
Rauhallista joulun odotusta sinne
N47
Kun se vaan on tutkittu juttu, että suurin osa naisista EI SAA.
Turha siitä minua on syyttää, vaikka se totuus korpeis kuinka teitä tietäjiä, tuntopisteineen.
Ja aivan varmasti täällä on joskus miehet kirjoittaneet naisina.
Mitä riidanhaastamista tämä on?
En ole mitään kenenkään puolesta puhunut, kuten ylläoleva on, joka väitti että suurin osa naisista saa. Ja vieä, KAIKKI naiset inhoavat mun kirjoituksia.
Kas kun moni kuitenkin tykännyt, ja jopa kiitellyt siitä että kirjoitan.
Et sinä tai kukaan voi kaikkien puolesta väittää yhtikäs.
Ja kyllä minä naimisesta tykkään, kuka taas voi puolestani muuta väittää!?
Riidanhaluisia ihmisiä täällä kyllä on, se on totta.
Vierailija kirjoitti:
Ketju taitaa olla jo pilalla ennen ekaa viestiäni, mutta pakko kysyä oletteko koskaan törmänneet semmoiseen, että naisen orgasmi tulee vain pitämällä kalua siellä ihan pohjassa ja korkeintaan ihan minimaalista liikettä? Siis aivan pohjassa, eli se vähän kuin vielä antaa sentin pari lisää periksi.
Mulle tämä on nykyään arkea, mutta kiinnostaa onko muilla miehillä vastaavia kokemuksia?
Vaimo saanut aina suurimman osan orgasmeistaan samalla tavalla. Heti nuoresta lähtien kietoi jalat ympärilleni ja lukiksi paikalleen kaluni pohjassa. Siinä sitten vain keinuttiin ja nautittiin pillun lypsämisestä.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Turha siitä minua on syyttää, vaikka se totuus korpeis kuinka teitä tietäjiä, tuntopisteineen.
En ole mitään kenenkään puolesta puhunut, kuten ylläoleva on, joka väitti että suurin osa naisista saa. Ja vieä, KAIKKI naiset inhoavat mun kirjoituksia.
Silleenkö mä sanoin tossa aiemmin, et KAIKKI naiset inhoo sun kirjoituksia?
Oot se sinä melkonen tietäjä. Jankkaa sinä rauhassa ja etsi vaikka joutessas niitä tuntopisteitä.
Moikka.
N47
Vierailija kirjoitti:
Ketju taitaa olla jo pilalla ennen ekaa viestiäni, mutta pakko kysyä oletteko koskaan törmänneet semmoiseen, että naisen orgasmi tulee vain pitämällä kalua siellä ihan pohjassa ja korkeintaan ihan minimaalista liikettä? Siis aivan pohjassa, eli se vähän kuin vielä antaa sentin pari lisää periksi.
Mulle tämä on nykyään arkea, mutta kiinnostaa onko muilla miehillä vastaavia kokemuksia?
Tuollainen yhdyntä on hyvin kiihottava. Miten pitkään pystyt olemaan syvällä sisällä?
Fica kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Silleenkö mä sanoin tossa aiemmin, et KAIKKI naiset inhoo sun kirjoituksia?
No ainakin sanoit, kaikkien naiset puolesta, että suurin osa naisista saa. Ja se on ihan vale.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa yrittää keskustella ton juustopään kanssa. Pitäkööt omat mielipiteensä ja tunnottoman pillunsa. Heittää vaan sen juttuihin alapeukun. Niistä se tykkää kovasti.
Totta, kaltaisesi kanssa turha keskustella. Toivota varmasti, että kaikki ihmiset olisivat samaa mieltä, mutta mitä mieltä? Että naisetko saavat aina kunhan kullia saavat? Vai mitä mieltä olet fiksu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen yhdyntä on hyvin kiihottava. Miten pitkään pystyt olemaan syvällä sisällä?
Minuutteja ja niitäkään ei onneksi montaa tarvitse. :D Sen huomaa kun päästään tietyn rajan yli, niin huokaus alkaa syventyä ja hengitys tihentyä.
Ei tää toki oo meidän ainut tapa, mutta erilainen ja itse en oo kenenkään toisen kumppanin kanssa tajunnut edes koittaa. Tällaista kun ei missään neuvota. Siksi oli hauska, että aiheesta oli ketju kun juuri viikonloppuna mietin, että onko tämä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuutteja ja niitäkään ei onneksi montaa tarvitse. :D Sen huomaa kun päästään tietyn rajan yli, niin huokaus alkaa syventyä ja hengitys tihentyä.
Ei tää toki oo meidän ainut tapa, mutta erilainen ja itse en oo kenenkään toisen kumppanin kanssa tajunnut edes koittaa. Tällaista kun ei missään neuvota.
Mielenkiintoinen juttu. Kuten kirjoitin, niin vaimoni koulutti tuon mimulle heti alusta alkaen lukiten minut kalu tyveä myöten sisään. Sama juttu kaikissa asennoissa, sylissä tai hän päällä. Nuorena olin ihmeissäni kun en pystynyt liikkumaan käytännössä ollenkaan. Myöhemmin totuin siihen, että hän sai aina siinä orgasminsa. Vielä nykyisinkin itselle tulee pakko päästä laukeamaan kalu tyveä myöten sisällä.
Muita naisia en ole kokeillut.
"Varsinkin, kun naisistakin suurin osa on sun kanssa eri mieltä."
Eli Fica tietää mitä palsta ajattelee. Kyllä olet sinä meedio.
Onko tämä palsta keskustelua varten vai haukkumista?
"Kuulostat naiseksi suhteellisen erikoiselta."
Niin en ole enkä haluakkan olla kuten muut.
Mieheni aina sanookin, että olen vain yksi maailmassa, ja se on hyvä. Kaikinpuolin.
Tylsää olis olla kuten muut.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Onko tämä palsta keskustelua varten vai haukkumista?
Sua kuuluukin haukkua, koska et vaan ymmärrä. Jatkat ja jatkat ja vastailet itsellesi.
On se surullista nähdä, kun sama kela pyörii päässä etkä itse edes tajua sitä. Sitä saa, mitä tilaa.