Emättimen sisäiset hermopääteet
Mielenkiintoinen seikka tuossa Seurassa olleessa erektiöhäiriö artikkelissa. Emättimessä on paljon hermopäätteitä emättimen pohjassa. Ullatus ullatus.
7. Miten entistä pienemmällä peniksellä voi tyydyttää kumppanin?
Peniksen koko vaikuttaa ja ei vaikuta siihen, miten mies voi tyydyttää kumppanin. On totta, että emättimen pohjukassa on eniten hermopäätteitä, mutta toiseksi eniten niitä on aivan emättimen ulkosuulla. Siihen ylettyy lyhyemmälläkin elimellä.
Kannattaa muistaa, että peniksen käyttö on taito-, eikä välinelaji. Kumppanin voi tyydyttää muillakin tavoilla kuin perinteisellä yhdynnällä.
Penis on lihasta ja käytön puutteessa lihas pienenee. Penistä ei voi kasvattaa harrastamalla runsaasti seksiä, mutta sillä tapaa se ei ainakaan pienene.
Lainattu tuolta: https://seura.fi/terveys/10-kysymysta/miehella-ei-seiso-kun-aikuisen-mi…
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Täysin mahdotonta asiallinen keskustelu tämän yhden miehen ollessa ketjussa. Hänen agendansa on vain haukkua naisia, mitä törkeimmin.
Incell, veikkaan.
ohis: sähän se tässä hyökkäät henkilön kimppuun ja alat solvatakin inseliksi
Moikka ohis, millainen vulva sinua kiihottaa? Jos sinulla on oma sellainen niin millainen se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Täysin mahdotonta asiallinen keskustelu tämän yhden miehen ollessa ketjussa. Hänen agendansa on vain haukkua naisia, mitä törkeimmin.
Incell, veikkaan.
Moikka ohis, millainen vulva sinua kiihottaa? Jos sinulla on oma sellainen niin millainen se on?
Ei kiihota vulvat koska olen hetero.
Tässä on kuva ( | )
Muuta kysyttävää?
Käyttäjä34431 kirjoitti:
No 2 synnytystä takana ja taatusti molemmissa kätilö aukaisi sitä kohdunkaulaa, kun ei avautunut "itsekseen" kuten väitit. Synnytykset, molemmat käynnistettiin.
Kai minä nyt omat synnytykseni tiedän! Ja pillun pohjani myös.
Mihet EIVÄT tiedä, vaikka olisivat naineet tuhatta naista, voivat korkeintaan arvella.
4:ssä ollut mukana ja aina synnytykset käynnistetty tipalla. Ei kohdunkaulaa kukaan venyttele ja ala sörkkimään. Veikkaisin, että selvinpäin oleva mies näkee ja tietää paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Incell, veikkaan.
Ei kiihota vulvat koska olen hetero.
Tässä on kuva ( | )
Muuta kysyttävää?
Kiitos kuvasta. Itsenä viehättää ({}) , sori siitä.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Incell, veikkaan.
Jos sinua kritisoidaan, niin miksi yleistät sen koskevan myös muitakin naisia?
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Incell, veikkaan.
Etkö enää muuta keksi...
Kyllä kaikilla naisilla on ne pisteet alapäässään. Viestit ei vaan aina kulje ylös saakka. Siinä se ongelman ydin piileekin.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
No 2 synnytystä takana ja taatusti molemmissa kätilö aukaisi sitä kohdunkaulaa, kun ei avautunut "itsekseen" kuten väitit. Synnytykset, molemmat käynnistettiin.
Mihet EIVÄT tiedä, vaikka olisivat naineet tuhatta naista, voivat korkeintaan arvella.
4:ssä ollut mukana ja aina synnytykset käynnistetty tipalla. Ei kohdunkaulaa kukaan venyttele ja ala sörkkimään. Veikkaisin, että selvinpäin oleva mies näkee ja tietää paremmin.
Kyllä minun synnytykset käynnistettiin tipalla ja kalvojen puhkaisulla, mutta kun ei edistyneet, manipuloi lekuri tai kätilö kohdunsuuta käsin.
Miksä sinä olet pappa tietämään minun synnytyksistäni!!
Molemmat kestivät n. 30 ja lapset isoja.
Joten pidä mölyt mahassasi.
Ja miten ihmeessä sinä olet "sorkkinut" sitä kohdunsuuta, jos ei sitää synnytyksessä osaavissa käsissä ole mielestäsi voitu tehdä.
Ylilaudan pojat ovat tutkineet siittimen sisäisiä hermopäätteitä. Split cock.
Itselläni on kyllä parhaat pisteet siellä emättimen pohjassa.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Kyllä minun synnytykset käynnistettiin tipalla ja kalvojen puhkaisulla, mutta kun ei edistyneet, manipuloi lekuri tai kätilö kohdunsuuta käsin.
Molemmat kestivät n. 30 ja lapset isoja.
Joten pidä mölyt
En ole sörkkinyt mitenkään, koska kohdunkaulan avautuessa se katoaa kokonaan. Ei sitä sörkitä. Tipat ja kalvojen puhkaisu on sitä varten.
Mutta noi ei liity mitenkään seksuaaliseen kiihoittumiseen ja emättimen hermopiteisiin kiihoittuneena.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Molemmat kes
Juokse nyt jo kuuseen! Sr manipulointi tapahtui tietysti JOTTA se kohdunsuu avautuisi, mikä sitten tapahtuikin.
Miten törkeä mies oikein oletkaan.
Kohta varmaan väität, ettei mulla ole yhtään lasta, saati miestä jne jne jne never ending story.
Suurin osa emättimestä on melko tunnotonta, sillä emättimessä on paljon vähemmän hermopäätteitä kuin esimerkiksi häpykielessä.[7] Emättimen herkin alue on ulkosuun seutu ja emättimen etuseinämässä aivan emättimen aukon lähellä sijaitseva G-piste.[5] Emättimen takaosa on melko tunnoton, eikä nainen aina tunne edes emättimen pohjukkaan asetettua tamponia. Emättimen tunnottomuus auttaa vähentämään synnytyskipuja.[7]
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Suurin osa emättimestä on melko tunnotonta, sillä emättimessä on paljon vähemmän hermopäätteitä kuin esimerkiksi häpykielessä.[7] Emättimen herkin alue on ulkosuun seutu ja emättimen etuseinämässä aivan emättimen aukon lähellä sijaitseva G-piste.[5] Emättimen takaosa on melko tunnoton, eikä nainen aina tunne edes emättimen pohjukkaan asetettua tamponia. Emättimen tunnottomuus auttaa vähentämään synnytyskipuja.[7]
Niin varmaan. G-piste on tunnetusti n 4-5 cm aukosta, eikä aukon lähellä. Tamponilla ei edelleenkään ole mitään tekemistä kiihoittuneen ja kiihoituksesta tuvonneen emättimen kanssa. Puhumattakaan siitä, että kiitoittunutta, eli LAAJENTUNUTTA emätintä hyväillään ja venytetään kohdunkaulan takaa emättimen pohjasta.
Vähän sama jos ihmettelisi miksei miehen penis tunne mitään kiihoittumistunteita löysänä tai ylipäätään tuntee huonosti. Löysän terskan hyväily ei tunnu oikeastaan miltään. Kosketuksen nyt just tuntee, ei muuta. Ei edes housuja, jos ei ole liikettä.
Siten on täysin ääliömäistä verrata kiihoittumattoman pillun tuntoja kiihoittuneeseen, jolloin kaikki aistit ja hermot on herkillä.
Klitoriksen pää on yleensä näkyvä kohouma, joka sijaitsee 1-4cm emättimen aukon etupuolella. Tämä pieni pää on kuin hupun suojassa.
Jokaisen emätin ja klitoris on yksilöllinen, ja siksi klitoriksen koko sekä muoto vaihtelevat.
Klitoriksen hyväily, hierominen ja koskettelu voi antaa seksuaalista nautintoa. Joidenkin ihmisten klitoris voi olla kovin herkkä kosketukselle, jolloin sitä voi koskettaa vaikka alushousujen läpi.
Klitorikselle on myös omanlaisiaan seksivälineitä, kuten klitoriskiihottimia, joita voi ostaa seksivälinekaupoista. Lue seksivälineistä lisää täältä.
Klitoris voi jäykistyä ja emätin kostua myös yöllä nukkuessa.
Kirjoittajat: Nuorten palvelujen asiantuntijat, Väestöliitto
Kuvituskuva vulvasta Ainoa Graphic Design / ainoa.fi
Artikkeli päivitetty 20.3.2023
Vierailija kirjoitti:
Miksi Luoja, Jumala, meidän Vapahtajamme on sijoittanut hermopisteet vaginan pohjukkaan?
Jotta sinäkin saat oikein syvää yhdyntää.
...joka ainoastaan sattuu. Mutta jos olet sadisti, nautit siitä.
Nää tunnottomasta pillusta kärsivät naiset on aina noin vihaisia. Ja väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo aika luonnollista, miehellä on kullin päässä eniten hermoja ja pillussa naisella pillun perällä. Kun ne hierovat keskenään saavat molemmat nautintoa ja jälkeläiset parhaat mahdollisuudet hedelmöittyä. Luonto sen näin hoitanut. Kertonee varmaan senkin miksi niin monet naiset nauttivat doggystä. Siinä asennossa lyhyempikin kalu ylettyy helpommin pohjaan asti.
Toki tämä riipii hiekka.pilluja ja pienikaluisia, joten älähtävät varmasti.
Ei vagina ole homologinen peniksen kanssa, klitoris on. Niissä elimissä on ne suurimmat määrät hermopäätteitä, ei vaginaa voi niihin verrata edes.