Onko 172cm teistä mieheksi lyhyt?
Pituutta tuon verran et pyörii noilla kulmilla ja olen vähän yli kolmekymppinen mies. Onko ihan Hobitti?
Kommentit (134)
On.
Mitäpä siitä? Itse todella rakastan pitkiä miehiä. Olen 168 cm pitkä nainen. Ja silti selvästi eniten rakastuin mieheen, joka oli tasan itseni pituinen. En ole ketään kokenut niin viehättävänä enkä tuntenut sellaista intohimoa mitä hänen suhteen. Että ei sillä pituudella oikeasti ole väliä.
Niillä rajoilla on moderniin sodankäyntiin. Yleensä tuosta pidemmät on jo helppoja maalitauluja sirpaleille, drooneille ja luodeille. Mitä pidempi ja isompi, sitä helpompi osua.
Riippuu oletko nopea. SAnoisin että olet juuri sopivalla rajalla. Simo Häyhä ja muut sotasankarit oli lyhyitä taistelijoita. Vietnam voitti USA:n sodassa aikoinaan koska vietnamilaisten pituus sopeutui moderniin sotaan paremmin kuin isokokoisten jenkkien.
Ilmastoystävällinen mies ja mies jonka lapsia on turvallista synnttää halkeamatta itse synnytyksessä. Söpö vauva on pieni vauva, ei jättiläisen vauva. Ihmisten keskipituus on lisääntynyt terveydenhuollon ja synnytystekniikan myötä, mutta ei ennen syystäkään pitkät päästäneet geenejään jatkoon tulevaisuuteen. Koska isokokoisten lapset kuoli ja äiti kuoli synnytykseen...
Kylmä fakta. 172cm on jo aika pitkä ihmiseksi evolutiivisessä mielessä.
Miksi niin monen miehen pitää ajatella omaa pituuttaan? Olen itse 168cm mies ja todella paljon naisten kanssa olleena mahtuu yksi sataan naiseen joka sitä kyseenalaistaa. On ollut paljon 170cm naisia joita ei kiinnosta vähääkään miehen pituus. Kunhan vain osaa käyttäytyä niin hyvä
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin monen miehen pitää ajatella omaa pituuttaan? Olen itse 168cm mies ja todella paljon naisten kanssa olleena mahtuu yksi sataan naiseen joka sitä kyseenalaistaa. On ollut paljon 170cm naisia joita ei kiinnosta vähääkään miehen pituus. Kunhan vain osaa käyttäytyä niin hyvä
Olen mitannut että trampoliinilla hyppiessä pituuteni on jopa 174cm, vaikka levossa se on 172cm. Pieni pomppiminen venyttää rankaa ylöspäin hetkittäin.
Kunnon manlet, hobitiksi sopiva.
Oliko keskipituus suomessa joku 177 että vähän sitä lyhyempi. En käyttäisi hobittia..
Ei lyhyt eikä pitkä. Mää oon 172cm mies. Ikinä en ole kokenut itseäni pitkäksi, mutta en myöskään pätkäksi. En myöskään keskipituiseksi, koska sellainenkaan en ole. Kesmimääräistä suomi miestä lyhyempi, mutta en koe lyhyeksi silti.
Sopiva. Ylärajalla. Tuon pituinen ei syö jääkaappia tyhjäksi ja ruokalasku on pieni. Huonekalut ei hajoa ja vessanpönttö ei mene tukkoon jättimäisistä ulosteista kuten pidemmillä miehillä menee.
Ei myöskään synnytysvaaraa, koska vauva ei todennäköisesti kasva ylisuureksi.
Ihan hyvä pituus. Mun isäni on 172 pitkä ja näyttää keskikokoiselta. Oma mies ln lyhyempi.
Aika lyhyt kyllä. Miel mies +180cm. Tai sit pitäis olla jotenkin huikaiseva ihminen millä kompenaoi pituuden
Vierailija kirjoitti:
Sopiva. Ylärajalla. Tuon pituinen ei syö jääkaappia tyhjäksi ja ruokalasku on pieni. Huonekalut ei hajoa ja vessanpönttö ei mene tukkoon jättimäisistä ulosteista kuten pidemmillä miehillä menee.
Voisi luulla ettei pieni mies syö paljon. Mun mieheni on lyhyt ja laihahko, tuottaa huvia ihmisille kun näkevät sen syövän. Isot ihmiset syö puolet vähemmän. En tiedä mihin kaikki energia katoaa.
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
En ole koskaan nmiettinyt, että pitkien miesten ulosteet tukkii wc pönttöä.
Miesten tilastollinen normaalipituus on Suomessa 180+ ja naisten on 175+ eli sitä lyhyempi on hukkapätkä.
Oletko laskenut, montako vuotta olet tätä jauhanut. Onko se mielestäsi normaalia?
Kysymys ei päde, eihän tuota lasketa edes mieheksi.