Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 172cm teistä mieheksi lyhyt?

Vierailija
06.12.2023 |

Pituutta tuon verran et pyörii noilla kulmilla ja olen vähän yli kolmekymppinen mies. Onko ihan Hobitti? 

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan keneltä kysyt. Itse olen 160cm. nainen ja tuollaiset 170cm.-180cm.ukkelit vaikuttaa yhtä pitkiltä täältä alaviistosta katsottuna.

Mutta mun 180 -ja rapiat senttinen koripalloilija ystävätär kärsii, kun hän haluaisi miehensä olevan "päätä pidempi" ja sellaiset on suht. harvassa.

Vierailija
22/44 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi kysyn tätä johtuu siitä että jokainen ketju on poistettu ilman mitää syytä yp toimesta

Syy on tuo sun jankuttaminen ja trollaaminen.

No jos tuo nyt vaan on just ton mittainen ja siksi jää, niin ei kai se silloin trollaa tai jankuta, kun asia vaan on noin? Eihän hän silloin voi aloittaa "Olen 167 cm 15 cm korkokengät jalassa, voinko saada seuraa?" -trolliketjuakaan, jos on jo pitempi ;D

Seuralaista ei varmaankaan saa, jos tuo on ainoa asia ihmisessä, mikä pitää olla täsmälleen kohdillaan, mutta se on sitten toinen juttu ja toisen ketjun aihe.

-winner-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko sä kitiset tätä samaa? Ei se ole sun pituus mikä sun ongelma on vaan tuo jatkuva kitinä pituudesta.

Mä olen 168cm pitkä nainen ja olen ollut naimisissa 166cm pitkän miehen kanssa. Mieti sitä jos pystyt. 

Ei käy kateeksi sun miestä, kun joutuu tuollaista vinkujaa päivittäin katselemaan. 

Vierailija
24/44 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jankkari jankkaa....

ei sulle riittänyt mikään nisitä sadoista ketjuista jossa tätä olet jo miettinyt ja kysynyt ja ne vastaukset?

vai onko sulla muistisairaus ja et vaan muista.

Vierailija
25/44 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jankkari jankkaa....

ei sulle riittänyt mikään nisitä sadoista ketjuista jossa tätä olet jo miettinyt ja kysynyt ja ne vastaukset?

Masokisti taitaa olla kyseessä. Haluaa että naiset vinoilevat ja haukkuvat kääpiöksi. Saa sitä jotain kiksejä ilmeisesti. 

Vierailija
26/44 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta kiellon päälle. Midwest magic cleaning haastoi miehiä etsimään somesta toista haastavassa elämäntilanteessa olevaa miestä ja tarjoutumaan siivousavuksi. Voit tehdä tätä yksipuolisesti tai pyytää apua oman kämppäsi siivoamiseen. Alkuun riittää tiskiharjat,lakasin,tiskiaine,talouspaperia ja kloriitti. Hengitysmaski itsesi turvaksi,samaten hanskat. 

Vierailija
27/44 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jankkari jankkaa....

Masokisti taitaa olla kyseessä. Haluaa että naiset vinoilevat ja haukkuvat kääpiöksi. Saa sitä jotain kiksejä ilmeisesti. 

Tiktokin marsumies kerää naisten huomion marsujensa avulla. Tämä ruoskinnalla.. Kukin tyylillään.

Vierailija
28/44 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaaja on mulle liian lyhyt, koska olen 171 cm pitkä nainen. Mutta onhan Suomessa paljon 160 cm pitkiä naisia, jos ne sulle kelpaa vai tykkäätkö pitkistä sääristä?

Vierailija
29/44 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laskenut kuinka monta kertaa olet jankannut tätä?

Poistoon.

Vierailija
30/44 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki lyhyt mieheksi, mutta ei kuitenkaan liian lyhyt. Suomalaisten naisten keskipituus taitaa olla 165 cm, joten luulisi monelle kelpaavan.

Kyllä suomalaisten naisten keskipituus on 168 cm.

Vierailija
31/44 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää se, että vaikka olen lyhyt mies, perustelu kelpaamiselle on aina se "olet minua pidempi kuitenkin".

Voisiko se olennainen asia miehessä olla edes kerran joku muu kuin se ainainen pituus? Lyhyt mieskin on sytyttävä koska on riittävän pitkä naiseen verrattuna (eli B-luokan pitkä mies, kiitos tästä kovasti).

Olen ihan oikeasti alkanut karttaa lyhyitä naisia. Jos nainen on minua pidempi, se taitaa olla ainoa keino varmistaa että naista kiinnostaa ulkonäössäni muu kuin se saamarin pituuserofetissi.

Vierailija
32/44 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ärsyttää se, että vaikka olen lyhyt mies, perustelu kelpaamiselle on aina se "olet minua pidempi kuitenkin".

Voisiko se olennainen asia miehessä olla edes kerran joku muu kuin se ainainen pituus? Lyhyt mieskin on sytyttävä koska on riittävän pitkä naiseen verrattuna (eli B-luokan pitkä mies, kiitos tästä kovasti).

Olen ihan oikeasti alkanut karttaa lyhyitä naisia. Jos nainen on minua pidempi, se taitaa olla ainoa keino varmistaa että naista kiinnostaa ulkonäössäni muu kuin se saamarin pituuserofetissi.

Jos olet Tinderissä, yksi hyvä keino on jättää pituus kertomatta, mutta sitten kun alatte viestittelemään kysyt "haittaisiko sinua jos olisin sinua vähän lyhyempi?".

Jos nainen antaa ymmärtää että tuo olisi ongelma (vaikka nainen olisi sinua päätä lyhyempi), sanot kiitos ei ja poistat matcheistä ;)

Vierailija
33/44 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet Tinderissä, yksi hyvä keino on jättää pituus kertomatta, mutta sitten kun alatte viestittelemään kysyt "haittaisiko sinua jos olisin sinua vähän lyhyempi?".

Jos nainen antaa ymmärtää että tuo olisi ongelma (vaikka nainen olisi sinua päätä lyhyempi), sanot kiitos ei ja poistat matcheistä ;)<

Tuo on oikeasti hyvä.

Otan käyttöön.

Kiitos! :)

Vierailija
34/44 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi kysyn tätä johtuu siitä että jokainen ketju on poistettu ilman mitää syytä yp toimesta

No jos tuo nyt vaan on just ton mittainen ja siksi jää, niin ei kai se silloin trollaa tai jankuta, kun asia vaan on noin? Eihän hän silloin voi aloittaa "Olen 167 cm 15 cm korkokengät jalassa, voinko saada seuraa?" -trolliketjuakaan, jos on jo pitempi ;D

Seuralaista ei varmaankaan saa, jos tuo on ainoa asia ihmisessä, mikä pitää olla täsmälleen kohdillaan, mutta se on sitten toinen juttu ja toisen ketjun aihe.

-winner-

No kyllä jankuttaa ja trollaa kun pitää monta kertaa kysyä samaa asiaa eikä ole mennyt kerrasta jakeluun. Ei ole pituus ongelma vaan huono itsetunto kun pitää jatkuvasti kysellä asiaa jostakin naisvaltaiselta vauvan palstalta.

Vierailija
35/44 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko sä kitiset tätä samaa? Ei se ole sun pituus mikä sun ongelma on vaan tuo jatkuva kitinä pituudesta.

Mä olen 168cm pitkä nainen ja olen ollut naimisissa 166cm pitkän miehen kanssa. Mieti sitä jos pystyt. 

Ei käy kateeksi sun miestä, kun joutuu tuollaista vinkujaa päivittäin katselemaan. 

Missä mä vinguin yhtään mitään. :D Taisi nyt mennä ap:lla tunteisiin kun muistutin hänen kitisevän samaa asiaa koko ajan täällä ja, että tuo kitinä on ongelma eikä pituus.

Vierailija
36/44 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman paljon Suomessa on tasan metri seiskytkaksi pituisia miehiä, ja kyselyikäkin tuntuu vaivaavan niitä kaikkia, kun vähintään pari kertaa viikossa, usein joka päivä ja useampaan kertaan ihan samanlaisia avauksia tehdään. 😂

Vierailija
37/44 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-winner-

Jatkuvasti kyselee tätä samaa, on pituushullujankuttaja joten jätä lässytys.

Vierailija
38/44 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki lyhyt mieheksi, mutta ei kuitenkaan liian lyhyt. Suomalaisten naisten keskipituus taitaa olla 165 cm, joten luulisi monelle kelpaavan.

Kyllä suomalaisten naisten keskipituus on 168 cm.

Eikä ole vaan 163cm.

https://www.stat.fi/tup/poimintoja-tilastovuodesta/kansainvalinen-naist…

Vierailija
39/44 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jollekin amikselle voi kelvata

Vierailija
40/44 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saman mittanen, mutta kun valtikka löysänäkin sen 21 cm niin näyttäähän sitä itse ihan nysältä.