Miten joillain naisilla on niin HYVÄ TUURI miesten kanssa? Esimerkkejä (pidetään asiallisena)
Netta Kukkonen, no joo, nuorempi ja kaunis. Mutta naisia olisi jonossa.
Samoin Cheekin parikymppinen puoliso, mutta miksi Jare valitsi juuri hänet sadoista naisista??
Sitten Jonna Järnefelt, vanhempi nainen, joka sai uuden onnen komean,nuoremman miehen kanssa.
(Tästä ihan katkeruus,minulla oli varattuna ,33 vuotiaana suhde varattuun 48v mieheen. Olin onnellinen ja mies suunniteli yhteistä tulevaisuutta,mutta löi luukut kiinni ja palasi 44v naisen luo,oli isku palleaan)
Ja tarviiko edes sanoa mitään Minttu Räikkösestä, ilmeisesti Kimi tarvitsi jonkun,jonka kehtaa esitellä äidille?
Sitten nämä rallikuskit pääsee naimisiin esim strippari.
Kommentit (54)
Nuoruudessani ainakin perhetaustalla oli väliä, kenet sai.
En sanoisi, että olisi täysin tuurista kiinni. Jos olisi, toiseen olisi voinut törmätä sattumoisin paikallisen kioskin kassajonossa. Ehkä Emilia Pikkaraisella ja Heini Wathenille kävi puhdas tuuri, mutta molemmat ovat älyttömän kauniita.
Mintulla oli yhteisiä tuttuja Kimin kanssa. Netan kaverit olivat käyneet J-P:hen kanssa treffeillä, joilta voi lypsätä tietoja "sielunkumppanuuden" rakentamiseksi. Emilia Poikkeus nappasi parhaan kaverin exän. Golddiggaaminen on tavoitteellista työtä.
Vierailija kirjoitti:
Jaaaaa... että naisten vika että miehet just heidät valitsi? Semmoset naisvihat sieltä muka naisen sanomana. 🧚🚩
Millä ajatusketjulla tän voi noin kääntää?
Mä en kaipaa mitään miljonääriä eli tuollaisen kanssa parisuhteeseen päätyneet ei minussa kateuttakaan herätä, mutta sen sijaan kadehdin kyllä sellaisia naisia jotka jo nuorena tapasi perhekeskeisen ja parisuhdehaluisen miehen. Miehen jonka kanssa ensin seurusteli sen muutaman vuoden, muutti yhteen, meni naimisiin ja pystyi perustamaan perheen jo ns nuorena (eli noin 25-vuotiaana) ja se perhe-elämä ei ole koskaan ollut kummallekaan mikään "pallo jalassa" vaan just se ainoa oikea tapa elää.
Nämä omat ikätoverit on nyt 45-50-vuotiaana aikuisten/aikuistumassa olevien lapsien vanhempia ja viihtyvät edelleen yhdessä ja tekevät/harrastavat paljon kaksin. Ovat minusta ehken ne elämään positiivisimmin suhtautuvat ja "virkeimmät" ja jaksavat taatusti hoitaa lapsenlapsiaankin jos/kun sellaisia alkaa siunaantumaan.
Vierailija kirjoitti:
En sanoisi, että olisi täysin tuurista kiinni. Jos olisi, toiseen olisi voinut törmätä sattumoisin paikallisen kioskin kassajonossa. Ehkä Emilia Pikkaraisella ja Heini Wathenille kävi puhdas tuuri, mutta molemmat ovat älyttömän kauniita.
Mintulla oli yhteisiä tuttuja Kimin kanssa. Netan kaverit olivat käyneet J-P:hen kanssa treffeillä, joilta voi lypsätä tietoja "sielunkumppanuuden" rakentamiseksi. Emilia Poikkeus nappasi parhaan kaverin exän. Golddiggaaminen on tavoitteellista työtä.
En nyt sanoisi älyttömän kauniiksi heitä mutta eivät mitään rumiakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettinyt. Itse en oo ikinä seurustellut kunnolla niin väkisinkin miettii että mistä johtuu ja miten jotkut naiset noin vaan saa itselleen miljonäärin tai on suhteessa koko ajan? Mikä se tekijä on?
N26
kiintymyssuhdemalli.
Turvallinen malli = seurustelee. Välttelevä = sinkku. Ristiriitainen tai takertuva = koko ajan draamaa.
Eiköhän se johdu vaan siitä, että kulkevat samoissa bileissä ja tilaisuuksissa, tuntevat samoja ihmisiä, verkostoituvat ja pitävät yhteyttä.
Eikös esimerkiksi Elastisen nykyinen vaimo vaan joskus laittanut Elastiselle viestiä, että oon sun tuleva vaimo. Ja Elastinen siihen tarttui.
En MINÄ ikipäivänä laittaisi tuollaista viestiä kellekään julkkikselle, saati muitakaan. En liiku missään enkä ole haku päällä. Niin ihmekös julkkikset valitsee niitä muita naisia, eikä minua 😂
Olen tuntenut monta komeaa ja älykästä miestä, jotka ovat "vaatimattoman" näköisen naisen kanssa, ja ne naiset ovat paitsi älykkäitä, myös aloitteellisia.
Komeankin miehen voi saada tossun alle, jos osaa psykologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän itseäni onnekkaana nyt kun oon 44 ja pian kymmenettä vuotta onnellisessa liitossa älykkään, kiltin, hellän ja, joo, varakkaan miehen kanssa. Mies josta ihan kaikki pitää koska hän on niin symppis. Kun tavattiin olin hiljattain eronnut ja moni läheinen ihnetteli mitä näen itseäni reilusti vanhemmassa miehessä jonka tyyli on mallia ysäri. Näin kiltin ja fiksun miehen joka sai minut nauramaan. Nyt kun olemme kaikki ikääntyneet 10v, näyttää mieheni nuoremmalta kuin ikäiseni miehet, koska ei röökaa, ryyppää tai liho. Tyylikin on hellässä ohjauksessani tullut nuorekkaammaksi. Tänä päivänä toiset ihmettelee mistä bongasin tuollaisen saaliin. No, edelleen valitsen hänet jonka kanssa on hyvä olla ja jonka kanssa saa harrastaa, hassutella ja nauraa.
Voi hyvänen aika, ei kai tyyli ole mikään rakaiseva asia, ehkä teineille, ei aikuiselle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettinyt. Itse en oo ikinä seurustellut kunnolla niin väkisinkin miettii että mistä johtuu ja miten jotkut naiset noin vaan saa itselleen miljonäärin tai on suhteessa koko ajan? Mikä se tekijä on?
N26
Aika lapselllnen ajatus, että olisi joku meriitti saada miljonääri tai olla koko ajan suhteessa. Eihän nuo kerro yhtään mitään ihmisestä tai sen suhteesta.
Et ole vielä vain tavannut sitä ihmistä, jonka kanssa kemiat kohtaa. Etkä välttämättä kohtaakaan, jos et ymmärrä, että parisuhteessa on kyse kumppanuudesta, yhteisistä arvoista ja kemiasta. Sillä mikä toisen tulotaso tai julkisuusarvo on, ei ole rakkauden kannalta mitään merkitystä.
Mitä lapsellista siinä on että pohtii miksi joidenkin naisten täytyy vaan olla olemassa ja miehiä tulee ovista ja ikkunoista ja joillakin ei vaan onnaa vaikka miten yrittää ja treffailee? Mikä se tekijä on?
N26
Mielestäni hyvä tuuri miesten kanssa tarkoittaa sitä, että löytää sellaisen jonka kanssa kohtaa sekä henkisesti että fyysisesti. Minuakin ehkä joku pitää onnekkaana kun on kyselty treffeille vähän väliä, en esimerkiksi usko että kovin monella on kokemusta siitä, että random lääkärimies tulee kadulla kysymään kahville. Kuitenkin jos itse ei ole ollenkaan viehättynyt kyseisestä tyypistä, on vaikea kokea itseään mitenkään onnekkaaksi. Tällöin en pitäisi itseäni onnekkaana edes siinä tapauksessa, että joku tunnettu miljonääri iskisi minuun silmänsä. Mitä hiton väliä niillä miljoonilla on jos mikään tyypissä ei vedä puoleensa?
Moni varmasti pitää minua hulluna kun olen valinnut pysyä sinkkuna, vaikka on ollut vaikka millaista äijää tarjolla. En tee suhteella yhtään mitään, jos mies on kiinnostunut minusta mutta minä en hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudessani ainakin perhetaustalla oli väliä, kenet sai.
Eli millainen perhetausta pitää olla saadakseen entisen katujengin tappelupukarin, joka pääsee räppäämällä kiinni rahoihin, tai formulakuskin puolisoksi? Alempi sosiaaliluokka, koska samankaltainen perhetausta tosiaan on pitkäaikaisen suhteen kannalta etu.
Ap:lla on kovin pinnallinen ja ehkä lapsellinen ajatus unelmien kumppanista. Mutts ehkä sinäkin voit pyrkiä pääsemään pintapiireihin ja -tapahtumiin ja löytää vaikka jonkun rikkaan urheilutyypin tai keikkamuusikon. Kun oikein tavoittelee unelmaansa, yrittää ja laskelmoi, voi onni potkaista.
Heh. En miljonääriä löytänyt mutta kyllä tästä helkutin älykkäästä silloisesta köyhästä teekkarista kuoriutui menestynyt mies.
Kiinnostuttiin toisistamme koska olemme molemmat urahenkisiä ihmisiä ja välillämme on pientä leikkimielistä kilpailua, kummalla menee taloudellisesti paremmin. Henkinen yhteys oli muutoinkin alusta asti vahva ja seksi aivan mahtavaa.
Miehelleni olisi heti ollut ennemmän ottajia, kun rahaa alkoi tulla tilille, mutta ei hän bimboista kiinnostunut. Ulkonäön lisäksi pitää olla jotain korvien välissä. En minäkään jaksaisi katsoa varakasta mutta tyhmää miestä. Ennemmin ottaisin vaikka pienipalkkaisen tutkijan tai vastaavan.
Ainakaan mieheni ei tarvitse miettiä, olenko hänen kanssa rahan takia vai en, koska molemmilla on tiukasti omat rahat ja omat menot.